» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 10:45
Elektryka - brak ładowania - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2014-12-06, 17:11   

DAAD,
Na granicy świecenia się kontolki ładowania już niema,a jeśli dodatkowo zapłon i światła pobierają te 7-8 amper to po minucie pracy na jałowych obrotach napięcie może oscylować w okolicy 12 v.
Wszystko zależy jak niskie są te jałowe obroty :smile:
Aha; Takie napięcie samo w sobie nie jest przyczyną wypadania zapłonów.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
mar09 


Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 389
Skąd: Krasnystaw/Lublin
Wysłany: 2014-12-07, 10:49   

DAAD napisał/a:
Czy dysponujesz amperomierzem?


Dysponuję tylko multimetrem jak na razie, obroty 1000-1500, po włączeniu oświetlenia silnik wyraźnie szybciej schodzi z obrotów i po ok. 10 sek zamiast 12,7V spada na poniżej 11,8V.
_________________
Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi
 
     
dawfil 

Motocykl: MZ 250
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-06-29, 12:49   

Witam . Mam taki sam problem jaki Pan miał z mz na światłach w miesci gasł po trasie smigal ,bez swiatel tak samo. Czy rozwiazal Pan problem??? Pozdrawiam
 
     
dawfil 

Motocykl: MZ 250
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-06-29, 12:55   

Czy mógłby ktos pomoc mi z tym?? kumulator juz troche latek ma, ale trzyma napiecie, 12,6 ma po zgaszeniu silnika i po jakims czasie nawet wzrasta kilka kresek, wiec aku dobry tak? Kupilem elektorniczny regulator napiecia i nadal ten sam problem, gdyby mozna bylo jedzic bez swiatel motorek jezdizl by i jezdzil, najgorzej w miescie - wlasciwie to tylko wtedy gdy stoje na swiatalch albo w korku mam w dodatku wlaczony kierunkowskaz i motoerk zaczyna slabnac, gasnac ,swiatla sprawdzam reka za dnia i prwie nic nie swieca aku calkowicie rozladowany, moglbym kupic nowy aku ale czy to nei bedzie strata pieniedzy/?? :(
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-06-29, 20:07   

Jeśli masz jeszcze oryginalną cewkę WN to ją wymień, problem zniknie.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2017-06-30, 10:32   

dawfil napisał/a:
moglbym kupic nowy aku ale czy to nei bedzie strata pieniedzy/?? :(


Strata,ale żeby coś zyskać to najpierw trzeba coś zainwestować. :piwo:
Pomógł by jeszcze zapłon elektroniczny,ale on też nie jest za darmo.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
dawfil 

Motocykl: MZ 250
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-07-07, 10:40   

Problem rozwiazany, akumulator byl powodem ktorego trzeba bylo zmienic na nowy . Poprzednik nie trzymal pradu i sie szybko rozladowywal
 
     
dawfil 

Motocykl: MZ 250
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-08-11, 06:49   

jednak nie akumulator, a szczotki w alternatorze. Pozdrawiam
 
     
bartkal91 

Motocykl: MZ ETZ 150 1991
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 36
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-14, 09:02   

Mam pytanie do tematu. objawy są w sumie identyczne, czyli zakłucenia uniemożliwają odczyt poprawnej wartości ładowania. po przetestowaniu 3 różnych regulatorów i zabiciu jednego od piaggio- a taki ładny był doszedłem do Polskego ape na 3 piny i ładowanie jest stabilne, ale niestety poniżej 12V aku jest nowe i po krótkiej jeździe na zgaszonym silniku napięcie wzrosło.
Nie ma róznicy na światłach czy bez.
Wirnik z nowym grafitem jak i stojan jest oryginał po naprawie przez elektryka- było przetarcie na stojanie.
Zapłon platynkowy na nowych częściach poza cewką, która jest 1991 rocznik zalakierowana i nie ma przebicia na zewnątrz nawet przy wysokich częstosliwościach- w przeciwieństwie do chińskiej po 1500 km przebiegu.
Ciekawa sprawa jest taka, że na oryginalnym bezpieczniku od wzbudzenia nie działała lampka ładowania, po zamontowaniu 5A świeci na zgaszonym, a gaśnie około 1200 obr.
Mam w odwodzie wirnik chiński na miedzi, który był nieciśnięty i przwdopodobnie spowodowałprzetarcie stojana- już jest sprasowany jak trzeba, może założe i sprawdze jak na nim jest sytuacja.
Moje pytanie na dziś- jaki bezpiecznik stosowaliście na wzbudzenie przy regulatorze 3 pinowym?
_________________
motocykl lekarstwem na całe zło
MZ sposobem na przeciętność.
Oraz zajęcie na popołudnia od początku
...na resztę eksploatacji.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-09-14, 12:32   

2A.
Więc jakieś ładowanie masz czy w ogo
ogóle brak?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14