» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-17, 09:24
Instrukcja Regeneracji amortyzatorów
Autor Wiadomość
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-03-04, 23:27   

Łożyska główki ramy sa nowe wiec odpada. Moze dolać po 20ml do kazdej z lag , sam nie wiem :roll:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 57
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-05, 20:30   

czochu, Sam tego nie wymyśliłem - remontowałem lagi korzystając z serwisówki i instruktażu w ,,usprawnieniach" Intra. Jak stukało przy stawianiu na stopkę centralną zadzwoniłem do Intra - On na to że taki efekt może być jak jest za mało oleju - wiedział co mówi - dolanie u mnie pomogło. Remont przeprowadziłeś z dużą dokładnością, więc myślę że zamiast rozbierać wszystko od mowa, warto najpierw spróbować dolać olej do 250ml.
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-03-06, 11:13   

Wlalem oleju ponad stan. Nic nie pomoglo
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
polu 
Zlotowicz


Motocykl: ES250/2
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 264
Skąd: podkarpackie - RPZ
Wysłany: 2017-03-06, 13:42   

Czochu - przeczytaj co pisałem wcześniej - przesuwały się całe łożyska (obydwa) w główce ramy i powodowało to stuki przy przejeździe przez duże nierówności i przy stawianiu na stojaku centralnym.

Powodem była "rozbita" główka ramy, łożyska nie siedziały ciasno.
Uprzedzając pytania: dystans między łożyskami założony oryginalny, bez żadnych modyfikacji.
_________________
Kiedyś byłem motocyklistą, dziś jestem jedynie posiadaczem.....
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-03-06, 16:00   

Ale dalem dupy, założyłem odwrotnie plastikowe pierścienie odbicia, te które sa zabezpieczone zegerem w ladze :sciana: Zasugerowałem sie tym jak były założone wcześniej no i widocznie ktos je zle zalozyl. Teraz wlałem po 240ml oleju na lage plus 2cm dystanse pod nakrętki i zawieszenie pracuje rewelacyjnie jest sztywne i dobrze tlumi w obie strony :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Magnatt 

Motocykl: Mz Ts 250
Wiek: 39
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-09-19, 08:12   

Cześć panowie, chcę rozebrać przednie lagi do wymiany uszczelniaczy w swoim nowym nabytku MZ TS 250 , nie wiem jak to zrobić, nie ma śruby na dole jak to jest w ETZ, wydaje mi się, że rozkręca się lagę pod gumą osłaniającą uszczelniacze, jest tam tuleja z nacięciami podobnymi jak przy cylindrze, a kolankiem, kręcąc kluczem do skręcania tłumików w prawo w lewo nic nie idzie, tak więc użyczcie swojej wiedzy choćby na moment. W lagi mi tłuką więc trzeba to zreanimować, dodatkowo napiszcie ile mam tam oleju nalać, jakiego i jakie uszczelniacze kupić, ( chyba że uniwersalny oby były o tych samych wymiarach )
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Oczywiście zeby nie było, nie znam się zbytnio na moto, więc proszę mnie nie jeba** za nie wiedzę.

* Dodatkowo zapytam, chociaż wiem że to nie miejsce na to, ale czy w tych TS 250 to sprzęgło tak kiepsko chodzi?
Tzn. sprzęgło łapie mi pod koniec, podczas wkłądania biegu dosyć głośno się zazębia, zgrzyt, wymieniłem olej w przekłądni i dalej zgrzyt, sprzęgło nie ćiągnie, nie ślizga się tylko dosyć mocno przy zmianie to słychać, kumpel twierdzi że tak już w tym modelu jest, czy to prawda?
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1246
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-09-19, 10:02   

Miłej lektury:

http://chomikuj.pl/kosior...ki+serwisowe/TS
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Magnatt 

Motocykl: Mz Ts 250
Wiek: 39
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-09-19, 10:44   

Dzięki za lekturkę, okazuje się, że odkręca się w tym miejscu jak myślałem, ale odpowiednim kluczem, niestety ręcznie małym kluczem nawet nie ruszyło, tak więc temat zamykam. dziękuje
 
     
Nicolas905 

Motocykl: MZ TS 125
Dołączył: 01 Sie 2023
Posty: 62
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2023-11-08, 07:57   

Witam odkopie trochę temat Panowie potrzebuje gumy górne do amartyzatora MZ ts 125 jakie będą pasować bo nic nie mogę w internecie znaleźć
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 15