» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN



 Ogłoszenie 

Zakończenie sezonu 2018


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: matmax
2009-10-18, 00:24
Silnik - Strzela z rury i nie jedzie na światłach - MZ 250
Autor Wiadomość
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-02-05, 18:49   

zaplon,zapozny i sra ogniem w kolanko.mozesz miec jeszcze zbyt ubogą mieszanke,ale sprawdz najpierw zaplon.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4137
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-02-05, 18:58   

pozatym otwóz ten mechaniczny regel wyczysc zasniedziałe styki bo to pewnie one sa przyczyna zamieszania w twojej MZ;] jak znam też zycie pewnie przy składaniu gaźnika mogłes pomylić dysze. Strzały w wydech to zanikanie iskry na świecy, czyli albo szwankujaca świeca albo poprostu brak pradu, ze na światłach wogule chodzić nie chiała to brakuje pradu;]


Co do mechanicznego regulatora to mnie np. brak do niego sił i nerwów ale sa tacy co to lubią.
Odłaczenie akumulatora przy regelu elektronicznym= wycieczka po nowy regulator;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 514
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2008-02-05, 19:35   

heh hubert a niby dlaczego :D ... Ja odlaczlaem z 50 X i lata regiel dalej ... Moze u was w 12 v sa slabsze elemnty...
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-02-05, 20:17   

Niestety nie chodzi jak trzeba.
Gaźnik wyczyszcony nowa świeca nowy przewód wysokiego napięcia.
I ładnie wchodzi na 4 tyś ale w masakrycznie szybkim tępie mam żażącą się kolanko od wydechu. Moje przeczunie to że jest źle ustawiny zapłon. Mam Mechaniczny :mad:
Jak to najlepiej ustawić jakim sposobem.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4137
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-02-05, 20:18   

wskutek przepiecia na diodzie pada tranzystor;) nie jest to łatwe ale wykonalne.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-02-05, 21:37   

He He popatrze jutro dzisiaj już nie mam sił i u mnie troche za zimno na takie prace wieczorkiem
:sad:

[ Dodano: 2008-02-07, 13:05 ]
HE HE MZ jak nowa ma takiego kopa że jasna ciasna.
Dzieki wszystkim!!!!
 
 
     
Rufusetz150e 


Motocykl: Mz Etz 150e itp.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 261
Skąd: Nisko
Wysłany: 2008-02-07, 20:27   

Skoro gaśnie na światłach to niemsz ładowania, wczoraj robiłem koledze mzteke też niemiał ładowania i te same objawy co ty masz sie pojawiały zreszta to jest jasne jak sie siedzi w temacie hehe :) awarie spowodował układ prostowniczy. Ps o ile mi wiadomo to w mz niema tranzystorów a przynajmniej nie widziałem :) mozliwe że w sterowniku elktronicznego zapłonu bo jeszcze nierozbierałem sterownika, niebyło takiej okazji :) i niewidziałem schematów :) ale na moje oko niebedzie tam tranzystora tylko układ rezystorowo kondesatorowy aby w odpowiedznim czasie podawać sygnał do cewki WN (ale nie upieram sie bo na własne oczy tego niewidziałem :) ) Jesli nieswieci ci sie kontrolka ładowania na niechodzącym moto to zacznij od układu prostowniczego.
_________________
Jazda na etezecie jest najlepsza na świecie!!! ;D

Ecia ->
http://www.youtube.com/watch?v=CXDlrvdvEiw
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/30840

Jak pomogłem kliknij POMÓGŁ
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 751
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2017-07-10, 15:34   

Nie chce zakładać nowego tematu, więc odgrzeje. Mz 251 ciężko wchodzi na obroty. Na początku jest tzw. buuuu, następnie jest ok. Tak samo podczas jazdy. Gaźnik, zapłon, cewka itp sprawdzone. Simmering od alternatora wymieniony. Nie mam pomysłów co może jeszcze być nie tak.. Silnik do remontu czy jeszcze ewentualnie uszczelka pod cylindrem, bo widzę że na silikonie jest złożone?
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Honda Accord 2.0 16V, Mz Etz 301e i Romet Ogar 205.
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 145 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3836
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-07-10, 20:38   

Sprawdź jeszcze raz cewkę zaplonową i uszczelniacz pod sprzęgłem.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 751
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2017-07-11, 17:55   

Przez uszczelniacz pod sprzęgłem, tez mogą być takie jaja? Człowiek uczy się całe życie. Hehe, niestety nie ma pochwał na forum.
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Honda Accord 2.0 16V, Mz Etz 301e i Romet Ogar 205.
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 751
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2017-07-11, 20:53   

No i lipa. Dopóki się nie zagrzala było ok. Podczas jazdy, gdybym nie włączył ssania, to bym pod górkę nie wyjechał. Dalej gdzieś ciągnie lewe powietrze.
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Honda Accord 2.0 16V, Mz Etz 301e i Romet Ogar 205.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 133 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 6158
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-07-11, 21:09   

Michał_22 napisał/a:
Przez uszczelniacz pod sprzęgłem, tez mogą być takie jaja?


Mogą
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
 
 
     
Maciekka1 
pierwszy właściciel

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 41
Skąd: zbiornik Jeziorsko
Wysłany: 2018-02-11, 10:00   Gaśnie na światłach

To i ja się podpinam pod temat. Przeszukałem wszystko ale nigdzie nie znalazłem mojego problemu.
Motocykl pali ok. Moc, przyspieszenie , na obroty wchodzi bez problemu. Ale gdy już się rozgrzeje to przy włączonych światłach na wolnych obrotach potrafi nagle zgasnąć. Przy ponownej próbie odpalenia następuje strzał w tłumik, i już dalej zapala bez problemu. Dzieje się tak tylko przy włączonych światłach i przy dłuższym postoju np. przed światłami, ale to też nie zawsze. Lekkie podkręcanie manetki likwiduje ten problem. Wolne obroty ustawione na ok 1000. Od razu mówię, że jeszcze nie sprawdzałem niczego, ale od czegoś trzeba zacząć. Koledzy jakieś sugestie? Aku jest na pewno dobry i ładowanie chyba też, bo cały sezon zapala mi bez problemu.
_________________
Maciek
 
     
pzet 


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 11 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 227
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2018-02-11, 12:47   

Maciekka1 kłania się elektryka, przerabiałem ten temat, ale nie podam Ci gotowego rozwiązania w stylu ,,dokręć tu, polutuj tam". Pomyśl dlaczego gaśnie na wolnych obrotach a po zwiększeniu obrotów już nie, może być ładowanie. Zgaśnie bo np zaniknie iskra, mieszanka nieprzepalona przy ponownym zapłonie zapała się ale już poza komorą spalania. Może być nieodpowiednia przerwa na zapłonie, świecy.
Powodów może być kilka i znając życie stawiam że nie jest to jeden a może nawet kilka ze sobą powiązanych. Powodzenia w poszukiwaniach.
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 50 razy
Wiek: 20
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1473
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2018-02-11, 18:59   

Załóż inną cewkę WN, podejrzewam, że to ona jest winowajczynią.
 
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 7 razy
Wiek: 23
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 469
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2018-02-11, 22:14   

Potwierdzam wersję "pzeta", regler winowajca.
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
Micius 


Motocykl: MZ ES250/1, ES250/2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 63
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2018-02-12, 07:39   

Dla mnie też regulator napięcia, przynajmniej od niego bym zaczął. Identyczną sytuację przerabiałem w 2017r.
_________________
Bo wozić się też trzeba ze smakiem
 
     
romanETZ 

Motocykl: MZ ETZ150
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 254
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-12, 17:48   

Jak wynika z powyższych wpisów - przyczyn może być wiele. Moja prośba - jak uporasz się z problemem NAPISZ JAKA BYŁA PRZYCZYNA PROBLEMU. Przeczytałem setki tematów i niestety w większości brak zakończenia - wielu Forumowiczów stara się pomóc, a zainteresowany milknie, lub pisze ,,dziękuję za pomoc, problem rozwiązany", i dalej nie wiadomo czy zapłon ? gażnik ? regler ? cewka ?. . , a może za mało powietrza w przednim kole :mrgreen:
 
     
Maciekka1 
pierwszy właściciel

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 41
Skąd: zbiornik Jeziorsko
Wysłany: 2018-02-12, 19:18   

Oczywiście tak zrobię. Najpierw zacznę od tych rzeczy najprostszych. Ustawę zapłon, platynki, nowa świeca z przerwą, wyczyszczę gaźnik i wtedy sprawdzę zachowanie motocykla. Jeżeli nic to nie da to będę kombinować dalej zgodnie z Waszymi sugestiami. Ale to jeszcze trochę czasu. W garażu nie mam światła i ogrzewania więc rozumiecie, że pogoda i temp. nie nastraja do grzebania przy motocyklu.😕Jak chcę coś zrobić to muszę otworzyć drzwi, żeby było coś widać, ale wtedy jest zimno😠😥.Poczekajmy jeszcze troszkę😊
_________________
Maciek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14