» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zwarcie ETZ 250
Autor Wiadomość
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Żary
Wysłany: 2016-09-02, 23:04   

Seba_830,
Cytat:
Oczywiście :mrgreen: , regulator elektroniczny, także ten powód odpada.


Tylko nie mów, że ten cudowny, wspaniały, niebieski regulator z napisem: MEGA ???
_________________
Jak się nie ma co się nie ma, to się nie ma co się nie ma :D
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 85 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2802
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-09-02, 23:05   

Seba_830 napisał/a:
regulator elektroniczny, także ten powód odpada
Jaki ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 145 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3889
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-09-03, 08:27   

A jaki model? może niebieski mega?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 50 razy
Wiek: 20
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1485
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-09-03, 09:00   

Co wy panowie, trochę na forum już siedzę, także gdyby siedziało tam to dziadostwo, byłoby już dawno w koszu. Regulator to ten polski, czarny na 3 piny, przepatrzę, jeszcze raz tą instalację, musiało mi coś umknąć.
 
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Żary
Wysłany: 2016-09-03, 09:06   

Ja bym jeszcze sprawdził przewody w lampie przedniej i te co idą do zegarów. U mnie było tak, że masa miała stopioną izolację i pospawała się z innymi przewodami. Nie wiem od czego. Ale ogarnąłem temat i wsio jest ok.
_________________
Jak się nie ma co się nie ma, to się nie ma co się nie ma :D
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 145 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3889
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-09-03, 13:39   

Seba masz tam jakiś czeski błąd i tyle, sprawdź wszystko dokładnie, czy każdy przewód jest na swoim miejscu i tyle.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 50 razy
Wiek: 20
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1485
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-09-05, 20:16   

Dzisiaj w końcu rozwiązałem problem, a był nim akumulator :shock: , musi mieć w sobie jakieś dziwne zwarcie, które pojawia się gdy jest podłączony prostownik. Doszedłem do tego, gdy podłączyłem bezpośrednio plus i minus z akumulatora do prostownika i ten zaczynał się gotować tak jak wcześniej. Założyłem inny akumulator, etka pali, ładowanie jest, bezpiecznika nie pali także pełen sukces :mrgreen: .
 
 
     
mostasz 

Motocykl: Jawa TS 350
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 155
Skąd: Warszawa /Siedlce
Wysłany: 2018-04-03, 17:53   

Hejka, Mam podobny dylemat ze zwarciem - otóż jak przełączam na światła to zaczyna mi się lekko żarzyć wszystko co ma żarówkę, cztery kierunki, dioda itp... Jak się zaczyna szukanie takiego ustrojstwa ??
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-03, 20:14   

Obstawiam że to nie zwarcie tylko urwany przewód masowy - który ? Jest ich kilka , zacznij od sprawdzania w lampie przedniej.
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
mostasz 

Motocykl: Jawa TS 350
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 155
Skąd: Warszawa /Siedlce
Wysłany: 2018-04-04, 09:04   

No i rozwiązało się - jawa ma takie dziwne właściwości że jak tylna lampa nie ma masy to zaczyna żarzyć na kierunki...
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-04, 16:37   

Czyli dobrze obstawiałem. Wierz mi że nie tylko jawa tak ma - przy braku masy podobnie jest w samochodach i innych motocyklach.
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k8,etz251
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 1947
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-04-15, 20:38   

Panowie mam bardzo dziwny problem w 251. Akumulatory mam dwa nowe oba są dobre sprawdzałem je w 250. W 251 zacznijmy od tego że po przekreceniu zapłonu klakson puka jakby aku był rozładowany, po odpaleniu i daniu gazu działa dobrze ( na zdrowy rozsądek słabe aku i po odpaleniu lądowanie dało napięcie i działa poprawnie z tym że aku jest nowe i w 250 trabi jak szalone.) Po drugie po przekreceniu zapłonu i kręceniu walem ( bez odpalania) kontrolki co obrót walu lekko przygasaja i to daje dużo do myślenia. Po trzecie bieg jałowy jest dość niestabilny niby pracuje ładnie ale trochę nerwowo potrafi czasami zgasnac ,nie zawsze ale czasami i raczej nie ma różnicy czy jest na światłach czy nie. Wymienię cewke wn bo to chinol pomimo ze prawie nowy bo zakładany rok temu na Włochy, świeca nową, fajka ddr nową, przewód wn nowy beru , zapłon elektronik ddr typ b wyprzedzanie 2.8 , bing ustawiony prawidłowo, świeca wypalona idealnie na cegiełkę, ladowanie sprawdzalem miernikiem jest prawidlowe ,ogólnie zapierdziela super tylko właśnie te drobne niuanse które nie są normą
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6 > etz 251 + gsxr 1000 k8
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 88 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1045
Skąd: Dudki
Wysłany: 2018-04-15, 20:52   

Odpinaj odbiorniki prądu jeden po drugim i patrz co się dzieje.
_________________
Ściągaj spodnie, małpa chce banana.
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 59 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 940
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-04-15, 21:33   

czochu, Sprawdź całą linię masy motocykla tz. czy przewody mają dobry styk z punktami masowymi. :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 145 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3889
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-04-15, 22:00   

I przewód masowy silnika. Bardzo ważna sprawa.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 7 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 349
Skąd: okolica zawiercia
Wysłany: 2018-04-16, 00:46   

Zmierzyłbym napięcie na sygnale w czasie trąbienia i potem napięcie na aku w czasie trąbienia.Jeśli rużnica kilkuwoltowa to znaczy że przyczyną jest słaby styk na przewodach.Potem jeden kabel miernika do plusa aku drugi do plusa sygnału i pomiar spadku napięcia w czasie trąbienia.Potem to samo na minusie.Tam gdzie spadek jest dużo większy-tam trzeba szukać słabego styku.Chyba że to zwarcie,ale to sprawiłoby że aku siadł by po 5 minutach podpięcia do instalki.
_________________
Tam gdzie kończy się rozsądek,zaczyna się pasja.
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k8,etz251
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 1947
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-04-16, 08:41   

Coś czuje że to chyba puszka bezpiecznikow płata figle bo od początku miała luzy na stykach, trochę to poprawiłem i myślałem że jest ok bo przewodzi prąd ale nie jest zrobiona zbyt dobrze. Mówię tu o nowej puszce 4 krotnej na bezpieczniki samochodowe , chinczyki tak zrobili że wszystkie styki i te blaszki są luźne w obudowie plastikowej i wkładając bezpiecznik luz jest dalej . Wrócę z pracy to podłącze ddr-owska puszkę
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6 > etz 251 + gsxr 1000 k8
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k8,etz251
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 1947
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-04-16, 17:03   

No i jednak. Podmienilem puszkę na starą ddr , klakson działa poprawnie zwawo, wcześniej miał mulasty poglos i kontrolki nie przygasaja po ruszeniu kopniakiem
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6 > etz 251 + gsxr 1000 k8
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13