» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN



 Ogłoszenie 

Zakończenie sezonu 2018


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: William
2006-10-11, 00:21
BING 84 - podsumowanie wiadomosci
Autor Wiadomość
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1548
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-08-02, 07:55   

jaroquest,
Wszystkie BVF musisz kopnac że ssaniem a później normalnie, przeważnie za pierwszym razem złapie.
Mój bing miał identycznie.
_________________

 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 28
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2704
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-08-06, 22:51   

mczmok, mam do Ciebie pytanie, czy po rozpędzeniu silnika do obrotów powiedzmy 5 tys/min i odpuszczeniu gazu - hamuje silnikiem jak na starym BVFie czy to już nie to? Pytam bo chcę wymienić doświadczenia, kupiłem ten gaźnik MZA 30n3-1 założyłem, wyregulowałem, były dzisiaj testy - wszystko działa rewelacyjnie, jest but w każdym zakresie obrotów. Tylko na bingu po odpuszczeniu gazu "dusiło" silnik jak w 4ro suwie. A na tym 30n3-1 nie szarpie ale nie ma tego "zduszenia". O dziwo na oryginalnym BVF 30n3-1 w mojej 251 też nie było tego zjawiska. Wiem że na starym typie BVFa jest to do osiągnięcia bo mam tak nawet w Trophy.

Dodam, że zamontowałem dysze 140, iglica na środku, silnik mam seryjny 250 nominał, testy były na odcinku 110 km prędkość mieszana 70 niekiedy i do 130 i zechlała równe 5l.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
  
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1548
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-08-07, 10:05   

Allu,a ile na nim zrobiłeś km?
u mnie hamuje podobnie jak na starym BVF, jak to dwusow.... Z siłą podobna jak BING jednak z różnicą że nie szarpie. Mój BVF był tak zużyty że klepal bardziej niż tłok, a od czasu jak jeździłem na seryjne nowym gaźniku minęło chwilę więc nie mam porównania.
Tak dla przypomnienia miałem BING z pierwszych serii, teraz podobno są zmiany w dyszach więc może być to całkiem inny gaźnik.
_________________

  
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 28
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2704
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-08-07, 17:19   

Tyle co napisałem wyżej 110 km. Na bingu około 4 tys km i elegancko działa ale słabiej szła od dołu, dlatego zakupiłem tego 30n3. To co robić żeby ją deczko "zdusiło" z obrotów jak puszczę gaz (mowa o 30n3)?
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
  
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1548
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-08-08, 08:51   

Allu, oba gaźniki u mnie hamowaly podobnie... Jeżeli zbyt mocno hamuje to znaczy że nie dostaje odpowiednio dużo mieszanki na biegu jałowym, co możliwe było w bingu, bo tam jest regulacja wysokości przepustnicy. W BVF 30n3 tego nie da się zrobić bo całość idzie kanałem obejsciowym, taka jego uroda nic nie zrobisz.
W 30n2 jakie do tej pory używałem dało się tak wyregulowac aby hamowac mocniej silnikiem obniżając przepustnice, ale to jest zabójcze dla silnika bo dostaje zbyt małe smarowanie przy hamowaniu silnikiem.
Ile zrobiłeś na BVF km?
_________________

  
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 28
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2704
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-08-11, 14:04   

z 200 km zrobiłem jestem zadowolony.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
robson88 

Motocykl: MZ TS 250/1
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 5
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Dzisiaj 6:11   

Witam. Jeżeli to komuś pomoże to mogę podzielić się spostrzeżeniami z Bingiem w TS 250/1. Otóż seryjny pudełkowy Bing 84 nie chciał nijak dobrze pracować, obroty szalały i regulacje też nie pomagały. Skutecznym rozwiązaniem w moim przypadku była wymiana dyszy głównej z oryginalnej 118 na 125. Po tym zabiegu nie ten motor - chodzi prawie jak zegarek. Czytałem, że dobrze byłoby też zmienić dyszę biegu jałowego z 45 na 50, ale w Polsce jest nie do dostania. Pozdrawiam.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14