Przesunięty przez: Xargo 2009-10-16, 13:17 |
gaźnik kupic nowy czy zregenerować?? |
Autor |
Wiadomość |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2017-11-13, 22:12
|
|
|
Ten gaźnik się nie nadaje do założenia w motocyklu. Dlatego lepiej regenerować oryginał. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-11-14, 08:35
|
|
|
WiesiekS, Masz racje, tylko problem w tym ,że te nowe należy regenerować bezpośrednio po zakupie |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
Milicyjny
Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy Wiek: 58 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 400 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-11-14, 14:33
|
|
|
romanETZ napisał/a: | WiesiekS, Masz racje, tylko problem w tym ,że te nowe należy regenerować bezpośrednio po zakupie |
Tych gaźników nie da się zregenerować ! |
_________________ POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *86
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA *87
|
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 910 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-11-14, 18:21
|
|
|
Kupujesz ten 30N3-1 za 177zł trzeba tam wrzucić większą dysze główną i wszystko cacy. |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2017-11-15, 08:39
|
|
|
U Ciebie większa dysza, u kogo innego będzie źle kanał wydrążony a u jeszcze innego za płytka komora pływakowa itd... szkoda do tego wracać po raz setny Każdy niech kupuje co chce |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
gurguland90
Motocykl: MZ ETZ 250 '83
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 40 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2017-11-15, 09:40
|
|
|
U mnie gaźnik 30n3-1 pseudo bvf w ogóle nie trzymał wymiarów.Stopki mocujące pływak były 0.5 cm dłuższe a komora plywakowa taka jak w oryginale.Tylko kasa utopiona. |
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 910 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-11-15, 18:46
|
|
|
intr napisał/a: | U Ciebie większa dysza, u kogo innego będzie źle kanał wydrążony a u jeszcze innego za płytka komora pływakowa itd... szkoda do tego wracać po raz setny Każdy niech kupuje co chce |
Ja kupiłem dwa taki gaźniki. Na jednym jeździ moja 251 a na drugim kolegi 250tka. On nie jest znawcą bardzo na ETZtach ale jak miał starego BVFa to mówił że paliła w ciul i była mulasta a jak mu ten założyłem to ładnie chodzi i trzyma obroty,ma moc i mniej pali. Ja jestem tego samego zdania, z tym że trzeba tam dysze główną zmienić na większą nie chce się kręcic powyżej 5,5tys.obr. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2018-08-02, 21:28
|
|
|
Nie mogę znaleźć tematu odnośnie nowych gaźników do ETZ 150. Otóż kupiłem ostatnio 150-tke a z nią dostałem nowy gaźnik 24N2-2. Współczesny gaźnik jak każdy inny, chciałem go wyrzucić ale pomyślałem, że nie mam innego w sensownym stanie, żeby to chociaż odpalić. Pierwsze co zauważyłem, to pieczątka WM MOTOR i data produkcji 21.02.2014r. na komorze pływaka. Pierwsze co zrobiłem to wrzuciłem mu oryginalny rozpylacz i oryginalną dyszę główną, pływak oczywiście też jakiś mniejszy gabarytowo to też dałem oryginał. Ustawiłem tylko poziom paliwa w komorze i wstawiłem go na miejsce. Silnik odpalił od drugiego kopnięcia i pracował idealnie. Po delikatnych regulacjach mogę powiedzieć, że jestem w gronie nielicznych, którzy widzieli namacalnie, że ten gaźnik daje radę, zrobiłem na nim około 20-30 km i jestem pozytywnie zaskoczony. Śruby regulacji składu mieszanki wolnych obrotów i położenia przepustnicy zostawiłem te co były. Okazały się dobre i idzie ten gaźnik ładnie uregulować. Muszę tylko sprawdzić spalanie i podam dokładne wyniki.
|
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2018-08-14, 14:23
|
|
|
waldek19,
Zadzwoń pod nr 663..433.637 regeneracja przepustnicy ok 80-90 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
Bliźniak
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 43 Dołączył: 02 Cze 2018 Posty: 10 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-08-15, 20:12
|
|
|
Według mnie jak masz czas i chęci się bawić i czerpiesz z tego przyjemność to regeneruj. Możesz się nauczyć czegoś o mechanice. Ale spędzisz raczej na tym dużo czasu. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2018-08-17, 12:25
|
|
|
Bliźniak napisał/a: | Według mnie jak masz czas i chęci się bawić i czerpiesz z tego przyjemność to regeneruj. Możesz się nauczyć czegoś o mechanice. Ale spędzisz raczej na tym dużo czasu. |
A dlaczego tak twierdzisz?
Po fachowej regeneracji składasz gaźnik, regulujesz i rura |
_________________
|
|
|
|
|
Bliźniak
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 43 Dołączył: 02 Cze 2018 Posty: 10 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-08-17, 17:13
|
|
|
mczmok napisał/a: | Bliźniak napisał/a: | Według mnie jak masz czas i chęci się bawić i czerpiesz z tego przyjemność to regeneruj. Możesz się nauczyć czegoś o mechanice. Ale spędzisz raczej na tym dużo czasu. |
A dlaczego tak twierdzisz?
Po fachowej regeneracji składasz gaźnik, regulujesz i rura |
No raczej ktoś kto jest świeżynką w mechanice (nie rozbierał gaźnika) spędzi na tym więcej pracy niż to warte jest pieniędzy. Po prostu większości rzeczy w zyciu nie warto robić samemu. Np piec chleba bo nie wyjdzie taniej niż z piekarni Ale dla hobby, skilla itp można się w to pobawić. |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-08-17, 17:42
|
|
|
No tak bo nowy wkładasz i już możesz jeździć bez regulacji i wnikania która śruba co reguluje w gaźniku. Zresztą często regeneracja polega na oddaniu całego gaźnika i odbioru już zregenerowanego, więc tym bardziej niczym się to nie różni od nowego. |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
|