» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Drz 400e nie odpala
Autor Wiadomość
ETek 


Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 191
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2018-08-10, 22:09   Drz 400e nie odpala

Witam , drz podczas jazdy zgasła i potem już nie odpala , tzn przy pierwszym obrocie rozrusznika załapie i od razu gaśnie, gdzie wcześniej moto paliło na dotyk i derło jak poebane. Jedyne co zauważyłem to iskra co 2, 3 może co więcej obrotów wału występuje. Czasem przy próbie odpalenia przytrafi się strzał w dolot i wydech. Rozrząd jest poprawnie ustawiony tak samo jak luzy zaworowe, moje podejrzenia padają jedynie na moduł i impulsator, gdyż mechanicznie nie mam zastrzeżeń (3Mth temu nowy cylinder tłok został założony). Pozdrawiam Wojtas
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 50 razy
Wiek: 20
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1491
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2018-08-11, 06:45   

Zmierz rezystancję cewki zasilającej, impulsatora oraz cewki WN i porównaj z danymi z serwisówki, jeśli będą w normie to pewnie moduł padł.
 
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 454
Skąd: Kutno
Wysłany: 2018-08-11, 07:10   

A czujnik stopki jest sprawny.
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
ETek 


Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 191
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2018-08-13, 21:18   

I już zagadka rozwikłana , odkręciło się sprzęgiełko rozrusznika od magneta :klnie: Śruby narobiły pi**** uszy dla statora i nic więcej... Oby moduł przetrwał :???:
 
     
ETek 


Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 191
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2018-08-18, 22:20   

No ładnie pięknie , moto dostało nowy stator magneto . złożone jak przewiduje to producent, odpala ładnie pięknie , lecz po odkeceniu manetki zaczynają się cyrki. Przy otwarciu przepustnicy w niecałe 1/3 jej zakresu moto zaczyna walić marchewami, tak jakby odcinało jemu zapłon i dalej się nie kręci. I teraz podejrzenia padają na moduł że podczas rzeźni pod deklem jemu się oberwało. Czy poharatanie cewek mogło uszkodzić moduł ? :klnie:
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 7 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 349
Skąd: okolica zawiercia
Wysłany: 2018-08-19, 08:37   

Pasek na magnecie jest tej samej długości?

Edit Chodzi mi o długość paska generującego impulsy czujnika.
_________________
Tam gdzie kończy się rozsądek,zaczyna się pasja.
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
ETek 


Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 191
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2018-08-20, 20:45   

elektryk111, Paski są identyczne , takie same długości mają. Lecz na cewkę WN cały czas napięcie jest po włączeniu zapłonu, podczas kręcenia wałem się zmienia. Motor na zimnym pali od strzała chwile pochodzi i już problem z zapaleniem jest. Jedynym winowajcą zostaje tylko i wyłącznie moduł...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14