» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
BMW E87 118i - nie pracuje na jeden cylinder
Autor Wiadomość
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 265
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2018-09-30, 19:48   BMW E87 118i - nie pracuje na jeden cylinder

Witam, przyprowadziłem se prosto od niemca bmw E87 118i 129km , przebieg na blacie tylko 130 tysiecy , kupiony bezpośrednio od znajomego znajomego... .
Problem zaczą sie po około 10 tyś km od kupna , oczywiście jakiś tam mały serwis zrobiłem jak kupiłem i z autem nie działo se dosłownie nic , pare dni temu jak sie ochłodziło auto przestało chodzić na 4 cylindry , odpala normalnie i trzęsie sie jak traktor i brak mocy , check engine zapala sie i znika , obstawiam , że padła cewka zapłonowa , ma to jakiś sens ?
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 346
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2018-09-30, 20:43   

Gdyby to była cewka to check cały czas by się świecił. Piszesz, że auto przestało palić na 4 cylindry, czyli przestało wcale odpalać? Raczej mało prawdopodobne, żeby wszystkie 4 cewki na raz padły.
Przede wszystkim trzeba by było podpiąć ją pod kompa, będziesz wtedy wiedział co ci nie domaga.
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 453
Skąd: Kutno
Wysłany: 2018-09-30, 20:52   

Standardowo sprawdź świecę i kable nocą. U mnie w peugeocie podpowiadali mi wtrysk, bo komputer sygnalizował wypadanie zapłonu. Finalnie była to jednak cewka.
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 265
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2018-09-30, 20:59   

kadetm-780, napisałem , że przestało chodzić na 4 cylindry , nie napisałem , że nie odpala.
halcik, świece wymienie , lecz żadnych kabli to ja tam nie mam.
Jutro skołuje kompa , i podepnę sie .
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 453
Skąd: Kutno
Wysłany: 2018-09-30, 21:13   

Komp właśnie może za dużo nie powiedzieć. Tak jak u mnie informacja brzmiała "wypadanie zapłonu na cylindrze 1", skierowało mnie to najpierw na świecę, później na wtrysk. Myślałem o przedmuchach do wody lub oleju itd. Cewka która obsługuje przecież dwa cylindry była w mojej głowie najbardziej pewnym elementem w tej układance, a jednak. W moim przekonaniu sam komunikat może coś wnieść, ale często nie wnosi nic poza to co już zaobserwowałeś. Mógłbyś nawet samodzielnie zweryfikować na którym z cylindrów wypada zapłon, ale jeśli masz tylko możliwości to oczywiście się podłącz. Może rzeczywiście coś ciekawego się dowiesz co pomoże w naprawie.
Ps peugeocie też akurat nie mam przewodów, ale zawsze lepiej dorzucić coś więcej niż o czymś zapomnieć.
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 346
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2018-09-30, 23:06   

Mario-150 napisał/a:
kadetm-780, napisałem , że przestało chodzić na 4 cylindry , nie napisałem , że nie odpala.
halcik, świece wymienie , lecz żadnych kabli to ja tam nie mam.
Jutro skołuje kompa , i podepnę sie .


Sory, źle przeczytałem, zrozumiałem że 4 cylindry przestały pracować :P

Halcik, tam masz cewki bezpośrednio na świecach, nie ma tam kabli.
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 351
Skąd: okolica zawiercia
Wysłany: 2018-10-01, 10:10   

A wiadomo która świeca nie pali?
Gdy już będzie wiadomo to może da się zamienić caewkę z inna i sprawdzić czy problem przeniósł się razem z cewką czy został na tym samym garze.
_________________
Tam gdzie kończy się rozsądek,zaczyna się pasja.
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 265
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2018-10-02, 21:57   

Zostala wymieniona cewka na trzecim cylindrze i takim o to sposobem bejca smiga dalej. Nie wiem czy ktos je zmienial , wiem , że wszystkie sa oryginalne i teoretycznie pierwsza padla po 130 tysiacach. Żadnych wczesniejszych objawów , swiadczacych o niesprawnosci cewki nie bylo. Teraz pytanie kiedy padna pozostale :p
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 346
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2018-10-02, 22:01   

Mi w ciągu roku padły 3 oryginalne, jeszcze jeden oryginał został, który wytrzymuje jak na razie 2 lata dłużej niż pozostałe wytrzymały :razz:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13