» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe
Autor Wiadomość
Patafil65 

Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Okolice Torunia
Wysłany: 2018-11-04, 09:55   

Nowy wpis na blogu dotyczący naprawy silnika Magnum oraz modyfikacji łożyskowania wałków rozrządu w tym silniku. Jest to jeden z silników, który wykonałem 15 lat temu i przez te lata kolejni właściciele dokonywali w nim drobnych modyfikacji. Jedna z takich modyfikacji doprowadziła do uszkodzenia układu rozrządu. Uszkodzenie to miało swą przyczynę w źle dobranej średnicy korpusu prądnicy, co poskutkowało zakleszczeniem zębatek, skrzywieniem wałka prądnicy i pęknięciem bloku silnika. Zapraszam do odwiedzenie bloga :mrgreen: :
https://cyclone-motor.blogspot.com/2018/11/magnum-po-latach-historia-zatoczya-koo.html
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2018-11-06, 07:01   

Ciekawa lektura :piwo:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-11-06, 17:26   

Piękna robota :)

Dobre śmigło z tego narexa ;) W zestawie z tym wytaczadłem są chyba z 3 pierścienie dystansowe, które robią za przedłużki ustalające do tego chwytaka noża, no z jakieś 2 cm dają.

Jak widać u kolegi, czesi się nie znają :mrgreen:
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Patafil65 

Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Okolice Torunia
Wysłany: 2018-11-07, 00:45   

intr napisał/a:
Piękna robota :)

Dobre śmigło z tego narexa ;) W zestawie z tym wytaczadłem są chyba z 3 pierścienie dystansowe, które robią za przedłużki ustalające do tego chwytaka noża, no z jakieś 2 cm dają.

Jak widać u kolegi, czesi się nie znają :mrgreen:

Dzięki. Czecho-słowacy jeszcze , to stare-nowe wytaczadło ale bardzo precyzyjne i doskonale wykonane. Prawdę powiedziawszy to pierścieni ustalających w zestawie "niet". Ta przedłużka jest pasowana chyba na 0,05 mm i wkręt dociskowy dali tylko pro forma, ale przy wiórku 0,1 mm nic tam nie drży.
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-11-07, 08:41   

Patafil65 napisał/a:
Prawdę powiedziawszy to pierścieni ustalających w zestawie "niet"

Były, dawali bo mam takie samo, też czechosłowackie. Nie wiedziałem po co, ale instrukcja mnie oświeciła. :mrgreen: Jak kupowałem swoją głowicę dostałem polską instrukcję do niej, gdybyś nie miał żadnych papierów od tego narzędzia mogę podesłać na maila.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Patafil65 

Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Okolice Torunia
Wysłany: 2018-11-07, 09:03   

Dzięki za materiał, ciekawostka. Mam jedną tulejkę redukcyjną, przeciętą do montażu noża fi-10, montuje się ją w otworze. Podkładki dystansowe z instrukcji to coś za krótkie wychodzą, w moim przypadku 6/12/18 mm.
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-11-07, 11:08   

To jest tylko wycinek, na maila puściłem całość. Może się przyda :)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Patafil65 

Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Okolice Torunia
Wysłany: 2018-12-26, 12:40   

intr napisał/a:
To jest tylko wycinek, na maila puściłem całość. Może się przyda :)
Dziękuję za serwisówkę, okazała się bardzo przydatna :piwo: .
Ponad to zapraszam do przeczytania nowego wpisu dotyczącego "materiałówki" remontowej stosowanej w remontach silników. Myślę, że ten temat trafi w gusta grupowiczów i przyda się zarówno w obecnych jak i przyszłych remontach. Zapraszam :wink: : https://cyclone-motor.blogspot.com/2018/12/tutorial-materiaowy-zastosowanie.html
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13