» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2018-10-30, 20:15
Problem z ustawieniem ssania
Autor Wiadomość
kox_nwa 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-10-30, 17:10   Problem z ustawieniem ssania

Witam kolegów, to moj pierwszy post tutaj.
Mam następujący problem. Zimna etz 150 nie chce odpalic na ssaniu. Próbowalem regulowac linką, kupilem nowy tłoczek.
Sprawa ma się tak, że paliwo dostaje napewno. Wiem, bo żeby odpalic wystarczy ze odkręcę trochę manetkę. Silnik super równo chodzi nawet jak jest zimny. Gaźnik wyregulowany. Kolor świecy podręcznikowy. I teraz... podczas pracy silnika, gdy pociągnę ssanie - silnik się zalewa i gaśnie. Czemu więc nie odpala na zimnym skoro paliwo poprzez ssanie jest podawane ? Czy guma tłoczka powinna być mokra ? :???
 
     
kox_nwa 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-10-30, 17:59   

Dodam jeszcze, że wystarczy dosłownie lekko ruszyć dźwigienkę "do siebie" i moto gaśnie. Może tłoczek powinien być niżej ?
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Wiek: 57
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-30, 19:55   

Na lince ssania ma być luz ok.2mm. sprężyna ma dociskać tłoczek (z gumą) - więc ma być na samym dole - ma zatykać mosiężną rurkę. Podnosisz go załączając ssanie. Sprawdź - wyreguluj gażnik. Wypracuj metodę zapalania - na ssaniu nie odkręcaj manetki. Kopnij 2 razy bez zapłonu , włącz zapłon , ssanie i kopnij trzeci raz - u mnie tak pali.
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
kox_nwa 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-10-30, 20:03   

Próbowałem. Mam jeszcze inny pomysł. Czy przepustnica powinna w położeniu jałowym powinna calkowicie zasłaniać światło kanału od strony krućca ssącego ???? Przyszło mi do głowy że u mnie jest chyba podniesiona a wtedy ssanie nie będzie działać. W dobrą stronę idę ? Śrubkę od regulacji linki mam bardzo wysoko wykręconą "do góry". Acha, no i dysza ssania w komorze przedmuchana, kanał też.
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Wiek: 57
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-30, 21:13   

Przepustnica ma być lekko uniesiona -śruba regulacyjna z boku gażnika . Śruba przy lince ogranicza luz, jak w przypadku ssania.Są tematy na Forum o regulacji gażnika, istotny jest poziom paliwa, równoległość pływaków, drożność wszystkich kanałów itd. itp. Wszystko znajdziesz w zasobach FORUM. Wpływ na prawidłowy rozruch i pracę silnika mają też simeringi na wale , filtr powietrza, prawidłowo ustawiony zapłon, przerwa na świecy, drożność kranika paliwa . . .
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
kox_nwa 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-10-31, 20:09   

Iglica za wysoko, po opuszczeniu jest chyb ok. Sprawdzimy za pare dni.
 
     
kox_nwa 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 29 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-11-25, 20:05   

Problem rozwiązany. Uszczelka komory pływakowej została wymieniona. Problem zniknął.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15