» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2018-12-01, 21:03
Poprawne podłączenie kontrolki ładowania.
Autor Wiadomość
radek94 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 5
Skąd: Wola Jabłońska
Wysłany: 2018-11-30, 21:59   Poprawne podłączenie kontrolki ładowania.

Witam.Mam taki mały problem.

Przewód z regulatora napięcia do kontrolki licznika to jest + czy -?
Chodzi o poprawne go podłączenie do oprawki kontrolki a nie mam teraz możliwości sprawdzenia tego.
I jaki przewód mają wspolny kontrolka ładowania z czujnikiem luzu?Plusowy?
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2018-11-30, 22:32   

Wystarczy popatrzeć na schemat i wszystko staje się jasne. Czujnik luzu jest sterowany masą, zatem wspólny przewód dla kontrolki luzu i ładowania jest plusowy. Przewód z regulatora ma biegunowość zależną od tego czy alternator ładuje akumulator.
 
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Wiek: 75
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Babimost
Wysłany: 2018-12-05, 09:48   

Do kontrolki ładowania dochodzą dwa plusy, z tym, że jeden kiedy prądnica nie pracuje jest poprzez uzwojenia prądnicy masą a kiedy zaczyna pracować w przewodzie wytwarza się napięcie, zatem nie ma różnicy potencjałów, więc kontrolka gaśnie. To nam wskazuje poprawną pracę prądnicy.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15