Przesunięty przez: motomaciey 2016-02-09, 12:38 |
Regeneracja gaźników. |
Autor |
Wiadomość |
danek1
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 11 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2018-12-03, 22:05
|
|
|
Witam
Ta zmiana średnicy przepustnicy mogłaby mieć aż tak istotne znaczenie? żebym teraz nie był w stanie nijak uregulować tego?
Na moje oko to silnik pochodzi chwile i tak zalewa świece ,że nierówno chodzi gaśnie... |
|
|
|
|
Mario-150
Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy Wiek: 27 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 329 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-12-03, 23:52
|
|
|
mczmok, co było nie tak z twoimi gaźnikami ,że wysłałeś je do regeneracji ? To , że przepustnica dzwoniła to sie domyślam, ale jak ze spalaniem/regulacja ich ?
Wykonałeś może jakieś pomiary przed wysłaniem ? |
_________________ Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2018-12-04, 10:53
|
|
|
danek1,
Aż tak nie powinno mieć to wpływu - raczej minimalny.
Szukaj w innym miejscu problemu - wyczyść cały gaźnik, później wszystkie regulacje itp.
Jak nie pomoże to wstaw inny do porównania. |
_________________
|
|
|
|
|
Milicyjny
Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy Wiek: 57 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 397 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-12-04, 16:09
|
|
|
mczmok napisał/a: | Z tym że na początku proponowano mi rozwiercenie gaźnika i tuleję nadmiarową na przepustnicy-natomiast mam tuleję mosiężną wprasowaną w gaźnik, co wg mnie pozwoli na co najmniej jedną jej wymianę bo wątpię aby mosiądz się tak szybko wyrobił jak aluminium.
Jak zrobię zdjęcia to umieszczę.
Dwie przepustnice MZA-calkiem dobrej jakości , bo już kiedyś zakładałem.
Jedną mam oryginalną DDR |
Wysyłałeś cały , kompletny gaźnik, czy tylko górną część korpusu z nakrętką? |
_________________ POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *86
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA *87
|
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2018-12-05, 06:41
|
|
|
Milicyjny napisał/a: | Wysyłałeś cały , kompletny gaźnik, czy tylko górną część korpusu z nakrętką? |
Bez pływaka i zaworka - z komorą pływakową z uwagi na zabezpieczenie przed uszkodzeniem wnętrza w czasie transportu. |
_________________
|
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2018-12-05, 06:43
|
|
|
Mario-150 napisał/a: | co było nie tak z twoimi gaźnikami ,że wysłałeś je do regeneracji ? |
Powodem było zużycie otworu przepustnicy i przepustnicy - pisałem na początku. |
_________________
|
|
|
|
|
|