» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2016-02-09, 12:38
Regeneracja gaźników.
Autor Wiadomość
danek1 

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 2
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2018-12-03, 22:05   

Witam
Ta zmiana średnicy przepustnicy mogłaby mieć aż tak istotne znaczenie? żebym teraz nie był w stanie nijak uregulować tego?
Na moje oko to silnik pochodzi chwile i tak zalewa świece ,że nierówno chodzi gaśnie...
  
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 5 razy
Wiek: 21
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 265
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 2018-12-03, 23:52   

mczmok, co było nie tak z twoimi gaźnikami ,że wysłałeś je do regeneracji ? To , że przepustnica dzwoniła to sie domyślam, ale jak ze spalaniem/regulacja ich ?
Wykonałeś może jakieś pomiary przed wysłaniem ?
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
  
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1580
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-12-04, 10:53   

danek1,
Aż tak nie powinno mieć to wpływu - raczej minimalny.
Szukaj w innym miejscu problemu - wyczyść cały gaźnik, później wszystkie regulacje itp.
Jak nie pomoże to wstaw inny do porównania.
_________________

  
 
 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 299
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-12-04, 16:09   

mczmok napisał/a:
Z tym że na początku proponowano mi rozwiercenie gaźnika i tuleję nadmiarową na przepustnicy-natomiast mam tuleję mosiężną wprasowaną w gaźnik, co wg mnie pozwoli na co najmniej jedną jej wymianę bo wątpię aby mosiądz się tak szybko wyrobił jak aluminium.
Jak zrobię zdjęcia to umieszczę.
Dwie przepustnice MZA-calkiem dobrej jakości , bo już kiedyś zakładałem.
Jedną mam oryginalną DDR :-)

Wysyłałeś cały , kompletny gaźnik, czy tylko górną część korpusu z nakrętką?
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
FSO 125p POGOTOWIE RATUNKOWE
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS w Muzeum
NYSA 522 WRD MILICJA w Muzeum
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1580
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-12-05, 06:41   

Milicyjny napisał/a:
Wysyłałeś cały , kompletny gaźnik, czy tylko górną część korpusu z nakrętką?

Bez pływaka i zaworka - z komorą pływakową z uwagi na zabezpieczenie przed uszkodzeniem wnętrza w czasie transportu.
_________________

 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1580
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-12-05, 06:43   

Mario-150 napisał/a:
co było nie tak z twoimi gaźnikami ,że wysłałeś je do regeneracji ?

Powodem było zużycie otworu przepustnicy i przepustnicy - pisałem na początku.
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14