» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2019-03-09, 09:39
Lewarek hydrauliczny
Autor Wiadomość
SimsonSr70 

Motocykl: MZ etz 251
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 3
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2019-02-25, 10:05   Lewarek hydrauliczny

Mam problem z lewarkiem. Leżał długi okres czasu i postanowiłem go regenerować. Wymieniłem wszystkie oringi, uszczelki i kulki. Działa, lecz puszcza olej na tłoczysku. Jak go rozebrać ? Wystarczy odkręcić z podstawy i wysunąć tłoczysko w stronę dołu i zobaczymy tłoczysko z o-ringiem? Może już działacie z tym? Zdjęcie poglądowe, bo lewarek mam złożony ale wnętrze to samo.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4023
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-02-25, 14:02   

A kulkę do pompy wrzuciłeś? Tam jest mała kulka która zamyka powrót oleju do pompki.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
SimsonSr70 

Motocykl: MZ etz 251
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 3
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2019-02-25, 16:34   

Tak dałem kulkę. Ale myślę że to nie wina kulek tylko uszczelnienia na siłowniku, nawet jak ręką go obciążenie to przepuszcza olej.

Edit:
Udało mi się wykręcić siłownik z podstawy i go rozebrać. Walnięty simering i oring. Tylko jedno pytanie jeszcze, tu powinna być kulka?
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4023
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-02-25, 22:46   

Tam nie.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 22
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 351
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2019-03-04, 06:46   

Na tłoczek dawałeś zwykły oring, czy uszczelkę taką jak np w tłoczku od pompki z mz? Kilka dni temu składałem taki sam lewarek, kupiłem wszystkie uszczelki prócz tej na tłoczku, bo nigdzie jej dostać nie mogę.
 
     
SimsonSr70 

Motocykl: MZ etz 251
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 3
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2019-03-15, 13:09   

Pod siłownikiem dałem uszczelkę, a na górę tłoczyska simering plus oring i tyle.
Jak w orginalne było.

A powiedźcie mi jakie uszczelnienia są pod śruba spustu? Rozkręciłem to bo ciekło mi tam. Odkręciłem to i się wysypało jakieś pozostałości:-) tam był oring czy jakaś podkładka gumowa? Czy uszczelka stożkowa? Jakieś zdjęcia podeslecie co tam jest?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14