» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
MZ ES 250/1 rocznik '64
Autor Wiadomość
Radoslav 

Motocykl: ES 250/1, XJ700,
Dołączył: 15 Kwi 2019
Posty: 0
Wysłany: 2019-04-24, 18:36   MZ ES 250/1 rocznik '64
Post wygaśnie: 07.23, 20:36

Witam! Mam do sprzedania zabytkową Jaskółkę po kapitalnym remoncie. Dosyć rzadki model z wysoką kierownicą i pojedynczą kanapą, produkowany tylko w roku 1964. W skrócie:
Silnik rozebrany do ostatniej śrubki, wymieniony korbowód, tłok, wszystkie łożyska, zrobiony szlif itd.
Cały silnik i inne części aluminiowe wyszkiełkowane.
Nowe szprychy, wszystkie elementy chromowane nowe, lub pochromowane na nowo.
Rama malowana proszkowo, nowy lakier na baku błotnikach itd.
W razie pytań chętnie na wszystkie odpowiem. Cena 10900 do rozsądnej negocjacji. Motocykl zarejestrowany na zabytek. Poniżej link do ogłoszenia:
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDr5Sfp.html
Ostatnio zmieniony przez Radoslav 2019-04-24, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Wiek: 44
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 976
Skąd: Międzychód

Wysłany: 2019-04-24, 20:29   

Ustaw termin ogłoszenia i napisz coś więcej o remoncie silnika, (na jakich częściach składany, kto robił szlif itp.)
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) / MuZ Skorpion Traveller - 1996r
 
     
Radoslav 

Motocykl: ES 250/1, XJ700,
Dołączył: 15 Kwi 2019
Posty: 0
Wysłany: 2019-04-24, 20:39   

Termin już ustawiony. Części Stolmot i Stazet, jak był wybór to te droższe. W silniku wymieniony tłok (droższy), korbowód, łożyska i uszczelniacze. Szlif nie pamiętam, ale chyba ktoś z Łodzi z polecenia znajomego mechanika. Centrowanie wału Intr-Mot.
Termin ogłoszenia - 3 m-ce.
 
     
slawek76 


Motocykl: MZ ES 250/1 z 1963r.
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 177
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2019-04-25, 21:30   

Tak z ciekawości.

Od czego ta kierownica w tej Jaskółce - w oryginale takie nie istniały.
Pojedyncze siedzenia oczywiście były i lubowali się w nich DDR-owcy. Wszystkie modele na eksport, czyli np. do Polski szły sercówkowe.

Bak dla wersjki lux do kupienia osobno, ale bez tych szparunków, były albo wstawki chromowane, albo szparunki - oba te elementy nigdy.
Pytanie co Cię skłoniło, żeby je tam jeszcze wcisnąć ?

Pytam, bo Jaskółki to dawna historia i nie zawsze do końca jest pewne, co oryginał, a co właściciel dodał od siebie. :lol2:
 
     
Radoslav 

Motocykl: ES 250/1, XJ700,
Dołączył: 15 Kwi 2019
Posty: 0
Wysłany: 2019-04-26, 08:24   

Kierownica podobno była taka, zazwyczaj w wersjach z koszem, tak mi powiedział pewien kolekcjoner u którego kupowałem części, powiedział, że kanapa kierownica i chromowane boczki były w wersji specjalnej z 64 roku, że też ma taką i ja pewnie też. A jeśli chodzi o szparunki to nie wiem czy takie były czy nie. Tak zrobiłem. Co do jej historii mogę powiedzieć tyle, że mam ją od teścia u którego stała nieużywana od 30 lat. Wcześniej normalnie jej używał.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15