Przesunięty przez: kosior30 2019-04-28, 18:25 |
Brak wolnych obrotów MZ TS 150 ( Gaźnik BVF 24n1-1 ) |
Autor |
Wiadomość |
phantom354
Motocykl: Ts 150 i 250,Ogar205
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2019-04-28, 15:25 Brak wolnych obrotów MZ TS 150 ( Gaźnik BVF 24n1-1 )
|
|
|
Witam
Pacjent Mz ts 150.
Silnik po remoncie. Zapłon CDI .
Nie mogę ustawić wolnych obrotów.
Gaźnik czyszczony ustawiany, dysze sprawdzane itd.
Motorek ładnie wkręca się ale trzeba trzymać gaz.
Jak trzymam lekko gaz i ruszą śrubką od regulacji na gaźniku to reaguje ale i tak nie trzyma wolnych obrotów.
Proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego...... |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2019-04-28, 20:10
|
|
|
Przed remontem silnik pracował bez problemów? Jeśli tak to masz gdzieś nie szczelność. Natomiast jeśli działo się to samo, to spróbuj podmienić gaźnik na sprawny. |
|
|
|
|
Veteran
Motocykl: Była MZ TS 250/1
Wiek: 64 Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 212 Skąd: IRL
|
Wysłany: 2019-04-29, 01:08
|
|
|
Skoro pojawił się temat o nietrzymaniu wolnych obrotów i zakładając, że to wina gaźnika, to który element może za to odpowiadać? |
_________________ Zostań dawcą szpiku kostnego, to nie boli!
http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html |
|
|
|
|
GRU ETZ 125
Motocykl: Ciągle za mało
Wiek: 51 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 124 Skąd: Londyn/Wroclaw
|
Wysłany: 2019-04-29, 12:50
|
|
|
Ja bym obstawiał lewe powietrze. Sprawdź wszystkie połączenia uszczelki, gaźnik-dolot, dolot-cylinder i poprawność montażu gaźnika.
Diabeł tkwi w szczegółach. |
|
|
|
|
phantom354
Motocykl: Ts 150 i 250,Ogar205
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2019-04-29, 19:27
|
|
|
Sprawdzałem, dokręcałem niby jest wszystko w porządku.
Jak trzymam gaz i kręcę śrubką od powietrza to reaguje ( jak wykręcam to spada z obrotów )
Próbowałem również różne ustawienia iglicy ale dalej to samo...
Podmieniałem gaźnik na inny to samo dalej .. |
|
|
|
|
GRU ETZ 125
Motocykl: Ciągle za mało
Wiek: 51 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 124 Skąd: Londyn/Wroclaw
|
Wysłany: 2019-04-29, 20:18
|
|
|
Skoro podmieniasz gaźnik i to samo, to przyczyna musi być gdzieindziej oczywiście.
A sprawdzałeś uszczelniacze na wale?
Połoźenie iglicy nie ma raczej wpływu na wolne obeoty. |
|
|
|
|
phantom354
Motocykl: Ts 150 i 250,Ogar205
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2019-04-29, 20:20
|
|
|
Uszczelniacze są nowe, w jaki sposób mam je sprawdzić ? |
|
|
|
|
GRU ETZ 125
Motocykl: Ciągle za mało
Wiek: 51 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 124 Skąd: Londyn/Wroclaw
|
Wysłany: 2019-04-29, 22:56
|
|
|
Bez rozbierania nie da rady.
Czasem warga się podwija i puszcza.
Życzę cierpliwości. |
|
|
|
|
Veteran
Motocykl: Była MZ TS 250/1
Wiek: 64 Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 212 Skąd: IRL
|
Wysłany: 2019-04-30, 19:26
|
|
|
GRU ETZ 125 napisał/a: | Bez rozbierania nie da rady.
Czasem warga się podwija i puszcza.
Życzę cierpliwości. |
I w tym miejscu powinno być mokro, lub chociaż zapocone, tak? |
_________________ Zostań dawcą szpiku kostnego, to nie boli!
http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html |
|
|
|
|
phantom354
Motocykl: Ts 150 i 250,Ogar205
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 15 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2019-05-09, 17:43
|
|
|
Cóż chyba czeka mnie rozbiórka silnika bo tak nie może być .... |
|
|
|
|
|