» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN



 Ogłoszenie 

Zakończenie sezonu 2019


Poprzedni temat «» Następny temat
Gaźnik 30n3-1 zamiennik MZA - dyskusja
Autor Wiadomość
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1670
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2019-08-20, 14:01   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
A to dla tego, że do TS nie do końca pasuje. Przeczytaj całą dyskusję.

Bo nie ma regulacji wysokości przepustnicy - pozostaje BING !
_________________

 
 
     
krzysiekmz 


Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 63
Skąd: gol
Wysłany: 2019-08-20, 20:21   

Witam dzięki za radę ,Bing za drogi chyba wruce do starej wersji i kupię do tski.Pozdrawiam
_________________

 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2022
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2019-08-20, 22:26   

Orion ma ten gaźnik i ma dobre wolne obr. Ja zaś ostatnio montowalem ten gaźnik również w ts 250/1 I bez problemu . Szukaj przyczyny w swojej emzecie albo kupiłeś wadliwy gaźnik
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 > etz 251 + gsxr 1000 k9
 
     
zdzich 
zdzich

Motocykl: MZ TS 250/1
Wiek: 54
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 19
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-08-20, 23:10   

Witam . U mnie ponad 1000 km przejechane na tym gaźniku w TS 250/1 i wszystko OK .
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 148 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4154
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-08-20, 23:11   

Dzisiaj montowałem omawiany gaźnik w ETZ 251 90r. I początkowo również nie szło podnieść obrotów wyżej niż 900-1000 do tego strzelała w nowiuśki tłumik od Hartmanna, kilka zmian dyszy głównej z tej co była fabrycznie na 135 z zestawu, następnie na 140 i kolejnie na 145. Już przy 135 z zestawu dysz BVF obroty nagle podskoczyły na 2.000 i mogłem je dowolnie regulować. Już nie strzela w tłumik ale przy 8krpm przerywa, podejrzewam już coś z elektryką bo światła przygasają przy tych obrotach. Jutro dalsze testy.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
krzysiekmz 


Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 63
Skąd: gol
Wysłany: 2019-08-21, 21:25   

Witam jak pisałem wcześniej przetestowałem dwa gaźniki stary i nowy i to samo,a wcześniej na gaźniku od taki wszystko było ok ,chyba że z tymi dyszami pokombinuje.Pozdrawiam.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14