Problem z regulacją składu mieszanki |
Autor |
Wiadomość |
jasjest
Motocykl: MZ ETZ 250 83'
Dołączył: 19 Lip 2019 Posty: 1 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 2019-08-22, 11:38 Problem z regulacją składu mieszanki
|
|
|
Panowi gaźnik 30-N2-5, jak wkręce śrubę od regulacji biegu jałowego na max to nie gaśnie silnik, a chyba powinien? Nie mogę wyregulować tego gaźnika po wykreceniu o 1 obrót, może tu szukać przyczyny ? |
_________________ Honda Varadero 125 01' --> MZ ETZ 250 83' --> ? |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2019-08-22, 17:55
|
|
|
Może warto szukać przyczyny w silniku? Sprawdź połączenie króćca z cylindrem czy wszystko jest szczelne i dobrze poskręcane. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
pelkakox
Motocykl: ETZ 250, S51
Wiek: 30 Dołączył: 22 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-08-25, 11:15
|
|
|
Do połączenia króćca z gaźnikiem warto dołożyć o-ring, szczególnie jak króciec wykazuje już zużycie gdy gaźnik nie wchodzi w niego bardzo ciasno. Na początek polecam wziąć jakiegoś plaka i popsikać przy króćcu, jak będzie jakaś nieszczelność to powinny wzrosnąć obroty. |
|
|
|
|
Veteran
Motocykl: Była MZ TS 250/1
Wiek: 64 Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 210 Skąd: IRL
|
|
|
|
|
|