» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2019-10-04, 18:54
mz trophy - czarna swieca
Autor Wiadomość
hyundai 

Motocykl: kawasaki gpz 500
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 0
Skąd: Leszno
Wysłany: 2019-10-04, 18:47   mz trophy - czarna swieca

Duży problem z mz trophy 250 na gaźniku 30n1-3

Silnik kiedyś był remontowany, ma super kompresje, nie ma wycieków, gaźnik był w regeneracji, ma nowa przepustnice, zamontowany jest zaplon cdi, swieca irydiowa.
Zapala bez problemów, fajnie chodzi , wchodzi na obroty po chwili gdy się nagrzeje zaczynają się problemy.
Po dodaniiu gazu silnik muli tak jak by mu czegoś brakowało czy tez było za duzo aż wkońcu wejdzie na obroty gdy puszczamy gaz juz nie ma tych obrotów po czym gasnie. swieca czarna.

mecze temat juz dłuższy czas, zapłonem prawo lewno, iglica góra dół, śrubą od powietrza w gaźniku (zero reakcji) podmieniam cewki, swiece nic. kompletnie nic.

Zagadka roku.
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Wiek: 75
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Babimost
Wysłany: 2019-10-04, 19:39   

Przyczyną może być zbyt duża dysza główna. Silnik muli, ponieważ dostaje za dużo paliwa.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
hyundai 

Motocykl: kawasaki gpz 500
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 0
Skąd: Leszno
Wysłany: 2019-10-04, 19:42   

dysza główna jest 107, dysza wolnych obrotów 45. Podczas regeneracji gaźnika dysz nie wymieniano, zmieniono tylko pływak i zaworek iglicowy.
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2019-10-04, 19:46   

Zakładanie gaźnika z innych moto tak się kończy. Nie wystarczy zastosować dysze przypisane do tropika, aby na innym gaźniku silnik chodził jak na oryginale.
Musisz eksperymentować, ale ilość paliwa jest za duża, może to dysza, może poziom paliwa, zapłon, dolot powietrza lub po prostu za dużo oleju.
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
hyundai 

Motocykl: kawasaki gpz 500
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 0
Skąd: Leszno
Wysłany: 2019-10-04, 20:13   

No to mnie zaskoczyłaś, byłem przekonany że taki gaźnik właśnie jest tym odpowiednim. Możesz podpowiedzieć jaki powinien być?
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Wiek: 39
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2669
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2019-10-04, 22:08   

28 1-3 lub 28 1-1 w zależności czy Tropika masz 17 czy 19KM.
Założenie oryginału może także nie przynieść poprawy gdyz w wiekszości gaźniki te są wylatane a kupno nowego współczesnego zestawu naprawczego nie załatwia sprawy.
Ja zamontowałem Binga i tez z nim walczę, a nastawy jak dotychczas mam inne jak większość MZ opisanych na niemieckim forum.Bez świecy diagnostycznej nic nie zdziałassz.
poczytaj u mnie w temacie
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
george 

Motocykl: etz 250, es 250/2
Wiek: 50
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 5
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-10-04, 22:14   

Sprawdz iglicę. Ja niedawno odebrałem gaźnik od Tropika z regeneracji. Wszystko zrobione super ale założyli nowa iglice która miała mniejszą średnicę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15