Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 12:31 |
Mechaniczny regulator napięcia, ładowanie od 1800 obr. |
Autor |
Wiadomość |
Rof
mod_team
Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 570 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2005-07-19, 09:24
|
|
|
ale w wsce nie masz kierunkow, nie jezdzisz w ruchu miejskim itd itp |
|
|
|
|
eMZetkowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 706 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2005-07-19, 11:14
|
|
|
Rof, więc z żelowym chyba będzie trudno... rozumiem że stracił moc po tym przeładowaniu, one są bezobsługowe i już nic z nim nie zrobisz, możesz jednak próbować dać mu kilka cykli rozładowania i ładowania(rozładowujesz podłączając prostownik odwrotnie i ustawiasz na bardzo mały prąd)
Jeśli ten akumulator to zwykly kwasowy akumulator i stał szczelnie zamknięty i nie napełniony od nowości to powinien się sprawować Jeśli był juz napełniony i zaniedbany to z pewnością po jego rozładowaniu i spadku napięcia na jednej celi poniżej jsakiegoś tam napięcia chyba 1,2V wystąpił spływ mas czynnych(zabarwił się pewnie elektrolit, ale jak już to nie na biało, zabarwienie elektrolitu na biało świadczy o rozpuszczaniu się w nowym akumulatorze związku o którym mówiłem, ostatnio producenci dodają do nich coś takiego) no i w takim przypadku akumulator sie nie nada... |
_________________ eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
|
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
Wysłany: 2005-07-19, 12:23
|
|
|
Oki, panowie powiedzcie mi jeszcze czy ten regulator elektroniczny ma mieć 6 diód czy 9. Bo sa oba i nie wiem który bedzie lepszy. Wiem że oba sa po 15,50 zl. |
_________________ http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/ |
|
|
|
|
eMZetkowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 706 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2005-07-19, 15:47
|
|
|
|
_________________ eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
|
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
Wysłany: 2005-07-19, 16:53
|
|
|
aha ale moze cos wiecej
[ Dodano: 2005-07-20, 01:58 ]
hej powiedzcie mi który regulator jest lepszy do elektronika: 9 diodowy czy 6 diodowy?? bo teraz jestem w kropce i sam nie wiem, niechce czegoś zrypać, wiec bede musiał sie chyba udać do elektryka jeśli wy mi nie pomozecie ...
[ Dodano: 2005-07-20, 11:41 ]
wiecie cos na ten temat, który pisałem powyżej?? |
_________________ http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/ |
|
|
|
|
rambi1959
rambi1959
Motocykl: MZ ES 175/2
Wiek: 64 Dołączył: 02 Kwi 2006 Posty: 2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2006-04-03, 09:27
|
|
|
regulator nie ma diod. diody sa w mostku prostowniczym i jest ich 9. 3 siody wzbudzenia, 3 diody dodatnie i 3 diody ujemne. |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-04-03, 16:08
|
|
|
Cytat: | 3 siody wzbudzenia, 3 diody dodatnie i 3 diody ujemne. |
Sory ale pierwszy raz słysze zeby dioda była dodatnia i ujemna. (nie wiem moze jeszcze młody jestem) ale chodzi ci chyba o kierunek przewodzenia diody zalezny od jej polaryzacj. CZyli od sposobu montowania??
Radko, The Best
[ Dodano: 2006-04-03, 16:09 ]
Ale w regulatorze chyba tez sa diody z tego co sobie przypominam to wojciech zagladał do swojego i umiescił fotki. Ale tam były góra 2 diody zenera chyba. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
Wysłany: 2006-04-03, 17:39
|
|
|
ej no co wy odemnie chcecie?? takie pytanie koleś mi zadał w sklepie. bo serialnie były dwa 6D i 9D dlatego pytałem. ale to było pół roku temu!!! te regulatory były prawdopodobnie do malucha i proszę się ze mnie nie śmiać |
_________________ http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/ |
|
|
|
|
tomlaw
Motocykl: MZ 251
Wiek: 34 Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 5 Skąd: Ostrów wlkp
|
Wysłany: 2006-08-04, 09:40
|
|
|
ja mialem to samo i bez zadnego podginania sie obeszlo , wystarczylo abrdzo drobnym papierem sciernym (2000) wyczyscic styki :-> od razu roznica byla motor nie gasl an bardzo malych obrotach (1 tys obr) i ladownaie sie poprawinlo |
|
|
|
|
|