» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 12:31
Mechaniczny regulator napięcia, ładowanie od 1800 obr.
Autor Wiadomość
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2005-07-19, 09:24   

ale w wsce nie masz kierunkow, nie jezdzisz w ruchu miejskim itd itp
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-07-19, 11:14   

Rof, więc z żelowym chyba będzie trudno... rozumiem że stracił moc po tym przeładowaniu, one są bezobsługowe i już nic z nim nie zrobisz, możesz jednak próbować dać mu kilka cykli rozładowania i ładowania(rozładowujesz podłączając prostownik odwrotnie i ustawiasz na bardzo mały prąd)

Jeśli ten akumulator to zwykly kwasowy akumulator i stał szczelnie zamknięty i nie napełniony od nowości to powinien się sprawować :) Jeśli był juz napełniony i zaniedbany to z pewnością po jego rozładowaniu i spadku napięcia na jednej celi poniżej jsakiegoś tam napięcia chyba 1,2V wystąpił spływ mas czynnych(zabarwił się pewnie elektrolit, ale jak już to nie na biało, zabarwienie elektrolitu na biało świadczy o rozpuszczaniu się w nowym akumulatorze związku o którym mówiłem, ostatnio producenci dodają do nich coś takiego) no i w takim przypadku akumulator sie nie nada...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2005-07-19, 12:23   

Oki, panowie powiedzcie mi jeszcze czy ten regulator elektroniczny ma mieć 6 diód czy 9. Bo sa oba i nie wiem który bedzie lepszy. Wiem że oba sa po 15,50 zl.
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-07-19, 15:47   

:?: :?: :?:
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2005-07-19, 16:53   

aha ale moze cos wiecej :?: :?: :?: :D

[ Dodano: 2005-07-20, 01:58 ]
hej powiedzcie mi który regulator jest lepszy do elektronika: 9 diodowy czy 6 diodowy?? bo teraz jestem w kropce i sam nie wiem, niechce czegoś zrypać, wiec bede musiał sie chyba udać do elektryka jeśli wy mi nie pomozecie :( ...

[ Dodano: 2005-07-20, 11:41 ]
wiecie cos na ten temat, który pisałem powyżej??
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
rambi1959 
rambi1959

Motocykl: MZ ES 175/2
Wiek: 64
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-04-03, 09:27   

regulator nie ma diod. diody sa w mostku prostowniczym i jest ich 9. 3 siody wzbudzenia, 3 diody dodatnie i 3 diody ujemne.
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-04-03, 16:08   

Cytat:
3 siody wzbudzenia, 3 diody dodatnie i 3 diody ujemne.

Sory ale pierwszy raz słysze zeby dioda była dodatnia i ujemna. (nie wiem moze jeszcze młody jestem) ale chodzi ci chyba o kierunek przewodzenia diody zalezny od jej polaryzacj. CZyli od sposobu montowania??

Radko, The Best :) :mrgreen:

[ Dodano: 2006-04-03, 16:09 ]
Ale w regulatorze chyba tez sa diody z tego co sobie przypominam to wojciech zagladał do swojego i umiescił fotki. Ale tam były góra 2 diody zenera chyba.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-04-03, 17:39   

ej no co wy odemnie chcecie?? takie pytanie koleś mi zadał w sklepie. bo serialnie były dwa 6D i 9D dlatego pytałem. ale to było pół roku temu!!! te regulatory były prawdopodobnie do malucha i proszę się ze mnie nie śmiać :mrgreen:
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
tomlaw 

Motocykl: MZ 251
Wiek: 34
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 5
Skąd: Ostrów wlkp
Wysłany: 2006-08-04, 09:40   

ja mialem to samo i bez zadnego podginania sie obeszlo , wystarczylo abrdzo drobnym papierem sciernym (2000) wyczyscic styki :-> od razu roznica byla motor nie gasl an bardzo malych obrotach (1 tys obr) i ladownaie sie poprawinlo
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14