» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
PRZECZYTAJ TO ZANIM COKLOWIEK NAPISZESZ!
Autor Wiadomość
micek 
WKZ E877


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Lip 2004
Posty: 1052
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2004-10-07, 20:27   PRZECZYTAJ TO ZANIM COKLOWIEK NAPISZESZ!

Witam, doczekaliśmy się działu Usprawnienia i modyfikacje naszych maszyn. O co tu chodzi? Otóż chodzi o to żeby podzielić się swoimi innowacjami zastosowanymi w Naszym motocyklu.

Temat powinien być zatytuowany zwięźle i na temat, w samym temacie powinien znaleźć się sensowny opis (po co? jak? ile $$ ? ew. poziom trudności wykonania) wskazane są jakieś zdjęcia.

KATEGORYCZNIE ZABRANIA SIĘ:
umieszczania opisów których nie jesteśmy autorami bez zgody ich właściela. Najlepiej samemu opisać daną modyfikacje, dotego porobić fotki i nie będzie żadnych problemów.


Pozdrawiam
Administrator
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 322
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-10-07, 20:51   

Dokladnie!! Za Róznego rodzaju glupoty i przegiecia bedą OSTRZERZENIA!! Co jest skutkiem kilku ostrzerzen sami powinniscie wiedziec!

NASTALY CIEZKIE CZASY NA TYM FORUM! :twisted: Trudno nie upieliscie dotrzymac porządku i ładu na forum to trudno.....sam sie tym zajme!!!

Pozdrawiam Veteranos! :mrgreen:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 31
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-10-08, 19:49   Co najpierw...

Mam tylko jedną radę dla przyszłych ulepszaczy :D . Ja rezygnując z tuningu, pieniądze zainwestowałem w rejestrację mojego moto. I powiem wam że bardziej cieszy mnie biała tabliczka z tyłu i OC w dokumentach niż jaka kolwiek przeróbka. Ale jak ktoś coś chce coś przerobić to niech zacznie od puszki bezpieczników. Z orginalną są same problemy. Jak wam siądzie ładowanie to patrzcie najpierw na to...
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-10-08, 23:00   

Tak tak, skrzynka (nie puszka :) ) bezpiaczkików, kostki, oraz konektroki to połowa problemów z za słabym ładowaniem itd.

Ja polecam jeszcze dla wytrawałych, zmianę cąłego oprzewodowania na 2x wieksze śrendice przwodów.

Sam niebawe mam zamiar w swojej to zrobić.

PS. Nie rozumiem wypowiedzi Veteranosa, mam wrażenie że odpisał na jakis inny temat.
_________________
Odrodzony po trzech latach
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 322
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-10-09, 11:41   

To jest poto rzbys Bogus nie pislał GLUPOT tam gdzie są one nie potrzebne!! I zebys wiedział co za nie grozi!!!

Pozdro! :mrgreen:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Manick 


Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 1
Skąd: Toruń
Wysłany: 2005-07-09, 14:35   

No to ja juz przeczytalem. Co do tej srzyni z bezpiecznikami to wystarczy nalezyta konserwacja i jest cacy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13