Przesunięty przez: motomaciey 2013-12-17, 23:01 |
Elektroniczny regulator napięcia do MZ ES 250 250/1 250/2 |
Autor |
Wiadomość |
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7499 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2012-10-04, 00:14
|
|
|
januszj23 napisał/a: | Jeżeli kupowałeś poza siedzibą firmy masz 10 dni na odstąpienie od kupna towaru bez podawania przyczyn. (Prawo handlowe).
|
...i musi w dodatku odesłać na własny koszt, nie dostaje również zwrotu za wysyłkę w "pierwszą" stronę - jaki będzie bilans? |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-04, 09:37
|
|
|
Czy w przypadku stosowania elektronicznego regulatora to wywalać rezystor czy nie? Czytałem zupełnie skrajne opinie na ten temat |
|
|
|
|
motocyklista
Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 844 Skąd: okolice Strzyżowa
|
Wysłany: 2012-10-04, 09:46
|
|
|
Chodzi ci o tą w prądnicy co jest??? Jeśli tak to musi on tam być. |
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-04, 11:34
|
|
|
tak, o to przy prądnicy chodziło. dzieki |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-10-04, 11:51
|
|
|
Nie wiem jak w przypadku tego regulatora, ale ten polski to upali rezystor w ciągu paru chwil |
|
|
|
|
almar
Motocykl: MZ ES 250/1
Pomógł: 6 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 161 Skąd: Rypin
|
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-19, 20:51
|
|
|
może ktoś ma jakiś pomysł bo mnie się skończyły... chodzi o brak ładowania, ale po kolei.
Wsadzam nową żarówkę do zegarów, przekręcam kluczyk i świeci kontrolka ładowania czyli OK. Zapalam silnik kontrolka przygasa, daje w palnik kontrolka zaczyna świecić jak szalona i po chwili żarówka kapituluje... ładowanie sprawdzam miernikiem - nie ma
Ma ktoś jakieś pomysły? Generalnie wykluczam złe podłączenie kabli do regulatora, regulator elektroniczny jak na zdjęciu które wcześniej zamieściłem. Podłączony zgodnie z sugestią kolegi. Rezystor wzbudzenia założony.
Będę wdzięczny za wszelkie pomysły... |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2012-10-19, 21:28
|
|
|
Woytec napisał/a: | i po chwili żarówka kapituluje... ładowanie sprawdzam miernikiem - nie ma | Zbyt wysokie ładowanie, pewnie regulator napięcia. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-19, 21:37
|
|
|
ok, ale miernik pokazuje wartości w okolicach 6V nie więcej |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2012-10-19, 21:41
|
|
|
Woytec napisał/a: | ok, ale miernik pokazuje wartości w okolicach 6V nie więcej | A ten miernik jest ok ? |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-19, 21:56
|
|
|
chyba się nie rozumiemy... w okolicach 6V a z tego co pamiętam napięcie ładowania to chyba ponad 7V więc NIE MA ŁADOWANIA a żarówka wymięka po kilku sekundach
regulator jest nowy, no chyba że już umarł |
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-19, 22:09
|
|
|
możesz sprecyzować swoją błyskotliwą wypowiedź? |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-20, 08:13
|
|
|
czekaj ustalmy bo może ja się mylę... jakie powinno być napięcie mierzone na sprawnym motocyklu ze sprawnym ładowaniem? |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7499 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2012-10-20, 08:33
|
|
|
7,2V na średnich obrotach, minimum 6,9V pod obciążeniem. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-20, 14:21
|
|
|
czyli ładowania u mnie nie ma, bo napięcie bez względu na obroty jest w okolicy 5,8-6,1 V |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2012-10-20, 15:39
|
|
|
Woytec napisał/a: | bo napięcie bez względu na obroty jest w okolicy 5,8-6,1 V | A jakie masz napięcie na samym akumulatorze ? może masz prądnicę walniętą skoro regulator nowy i nie ładuje ? |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Woytec
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 78 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2012-10-20, 20:41
|
|
|
napiecie na samym aku właściwe około 6V
Bardzo prawdopodobne że to wina prądnicy tym bardziej że wał ma lekkie bicie... ale dlaczego przepala się ta cholerna żarówka? |
|
|
|
|
|