» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-11-22, 01:31
LPG jak odlączyć ???
Autor Wiadomość
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2008-08-22, 23:15   LPG jak odlączyć ???

Mam rozbitego Fiata Uno i rozbieram go na cześci ale w nim jest zamontowany gaz i bak jest pełny.......i tu sie rodzi moje pytanie jak bezpiecznie zdemontować tą instalacje??
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
look5 

Motocykl: ets,etz250i251 ,ts
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 15
Skąd: lublin
Wysłany: 2008-08-22, 23:22   

zakręcasz te zaworki przy manometrze i działasz
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-08-22, 23:23   

na butli sa 2 zaworki zakrec je i spokuj;] Mozesz robic co chesz;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2008-08-22, 23:26   

Dzięki chłopaki macie u mnie browarka.......zaworki zakręciłem ale nie byłem pewny czy to wystarczy........ jeszcze nidgy nie miałem do czynienia z instalacją LPG......tylko z benzyniakiem albo dieslem
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-28, 10:58   

jesli ktos się zna na instalacjach gazu - to spytam = mój golfik od jakiegoś czasu idzie jak muł - regulacja nic nie daje- czytałem na roznych forach - i ludzie twierdzą że reduktor może być do wymiany - co o tym myślicie ? jak to sprawdzić ewentualnie samemu
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2009-04-28, 11:06   

Jest cos takiego jak filtr gazu mozesz miec zafajdany :razz:
 
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2009-04-28, 11:21   

Z tego co pamiętam na reduktorze na dole powinna być zaślepka, zdejmij ją i zobaczysz jak wygląda membrana i cała reszta, i podstawa to filtr gazu.
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2009-04-28, 20:50   

toma8000, ile masz przejechane na tym gazie? (ile km ma reduktor), zapalasz zawsze na LPG? Ile Ci pali LPG? Jaki typ instalacji oraz marka.

Regulowałeś samemu czy byłeś u gazownika?

[ Dodano: 2009-04-28, 20:52 ]
Zuh, jakiego masz tego uniaka, bo szukam trochę części. MK2? Jaki silnik i kolor.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-28, 22:01   

filtr czysty - na gazie przejechane jakieś 40 tyś z tym że - golf MKII instal II generacji - no kiedyś miał na gazie niezłego kopa - teraz dławi się i pali więcej - regulacja niewiele daje - dodam że zawsze odpalałem na gazie ( w zimie również ) - więc podejrzewam że membrany są już zesztywniałe - co o tym myslicie ?
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2009-04-28, 22:10   

40 tyś to jest całe nic, mój miał 80 tyś Lovato i jeszcze dawał radę ale go wymieniłam bo wolno reagował na dodanie gazu.

Sondę lambdę masz dobrą? Skoro masz II generacji to jaką masz regulację? Na wężu powinien być krokowiec.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-29, 00:40   

mam na regulację ręczną - no mój tez bardzo wolno reaguje na dodanie gazu - wygląda na to jakby membrany były twarde lub coś - ale zrobił się muł i nawet dodanie dawki na wężu niewiele daje -
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2009-04-29, 05:53   

hmm, a masz w ogóle komputer gazowy w tej instalacji? Jaki masz silnik?
Jest jeszcze druga śruba do regulacji czułości membran na parowniku, sama dawka to nie wszystko.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-29, 08:38   

wiem - już wszystko regulowałem - komputera do gazu nie mam - silnik nieszczęsny 1.6 pn -jeśli ktoś wie co to oznacza :) - kończa się mi pomysly , już prawie wszystkiego próbowałem - i dalej muł - kiedyś na gazie miał lepszego kopa niż na benzynie -
 
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2009-04-29, 09:48   

toma8000 napisał/a:
podejrzewam że membrany są już zesztywniałe - co o tym myslicie ?

Ja obstaję za tym, u mnie w seicento też tak było. Rozkręć i będziesz wiedział wszystko.
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-29, 10:11   

dobra - ale jeśli nie bedą popękane ani nic to też mogą być do wymiany ? to jak ewentualnie mam poznać ??
 
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2009-04-29, 10:20   

Po tylu kilometrach to raczej do wymiany sam zobaczysz :mrgreen: . Kupa syfu na membranie i ona też raczej będzie już nie pierwszej młodości, rozkręć a zobaczysz. To czy przejechałeś 40 tys. czy 80 nie ma znaczenia zajrzyj do instrukcji co powinno się robić po ilu kilometrach. Membrana do wymiany i tyle, takie jest moje zdanie.
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2009-04-29, 10:46   

toma8000 napisał/a:
wiem - już wszystko regulowałem - komputera do gazu nie mam - silnik nieszczęsny 1.6 pn -jeśli ktoś wie co to oznacza :) - kończa się mi pomysly , już prawie wszystkiego próbowałem - i dalej muł - kiedyś na gazie miał lepszego kopa niż na benzynie -


No to masz I generację gazu a nie drugą.

[ Dodano: 2009-04-29, 10:48 ]
wadmed napisał/a:
To czy przejechałeś 40 tys. czy 80 nie ma znaczenia
I tu bym się kłócił mocno, jak to nie ma znaczenia? Wymiana oleju w silniku też nie ma znaczenia czy po 5 czy po 15 tyś km?

Wiadomo że na trwałość membran wpływa wiele czynników jak odpalanie na gazie i deptanie od razu w podłogę, jakość gazu, czy kondensat był spuszczany czy nie, oraz przebieg.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-29, 10:56   

to jak teraz radzicie ? kupić nowy reduktor czy po prostu zmienic membrany ? no i co jeszcze pasuje zmienić bo sądzę że same membrany nie starczą - jakieś sprężynki - oringi - nie wiem - jest tam jeszcze coś w kompletach naprawczych ?
 
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2009-04-29, 13:48   

Chodziło mi oto że przy tym przebiegu (powyżej 40 tys.) membrana jest już do wymiany (skrót myślowy - moja wina :oops: )
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-04-29, 15:22   

no u ,mnie są dwie membrany :) więc co radzicie -wymienic membrany czy kupić nowy red. ??
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14