Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-22, 01:31 |
LPG jak odlączyć ??? |
Autor |
Wiadomość |
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2008-08-22, 23:15 LPG jak odlączyć ???
|
|
|
Mam rozbitego Fiata Uno i rozbieram go na cześci ale w nim jest zamontowany gaz i bak jest pełny.......i tu sie rodzi moje pytanie jak bezpiecznie zdemontować tą instalacje?? |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
look5
Motocykl: ets,etz250i251 ,ts
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 15 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2008-08-22, 23:22
|
|
|
zakręcasz te zaworki przy manometrze i działasz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2008-08-22, 23:23
|
|
|
na butli sa 2 zaworki zakrec je i spokuj;] Mozesz robic co chesz;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2008-08-22, 23:26
|
|
|
Dzięki chłopaki macie u mnie browarka.......zaworki zakręciłem ale nie byłem pewny czy to wystarczy........ jeszcze nidgy nie miałem do czynienia z instalacją LPG......tylko z benzyniakiem albo dieslem |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-28, 10:58
|
|
|
jesli ktos się zna na instalacjach gazu - to spytam = mój golfik od jakiegoś czasu idzie jak muł - regulacja nic nie daje- czytałem na roznych forach - i ludzie twierdzą że reduktor może być do wymiany - co o tym myślicie ? jak to sprawdzić ewentualnie samemu |
|
|
|
|
wozi
majsterkowicz
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Sie 2004 Posty: 360 Skąd: Z Polski Be
|
Wysłany: 2009-04-28, 11:06
|
|
|
Jest cos takiego jak filtr gazu mozesz miec zafajdany |
|
|
|
|
wadmed
Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 566 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 2009-04-28, 11:21
|
|
|
Z tego co pamiętam na reduktorze na dole powinna być zaślepka, zdejmij ją i zobaczysz jak wygląda membrana i cała reszta, i podstawa to filtr gazu. |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2009-04-28, 20:50
|
|
|
toma8000, ile masz przejechane na tym gazie? (ile km ma reduktor), zapalasz zawsze na LPG? Ile Ci pali LPG? Jaki typ instalacji oraz marka.
Regulowałeś samemu czy byłeś u gazownika?
[ Dodano: 2009-04-28, 20:52 ]
Zuh, jakiego masz tego uniaka, bo szukam trochę części. MK2? Jaki silnik i kolor. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-28, 22:01
|
|
|
filtr czysty - na gazie przejechane jakieś 40 tyś z tym że - golf MKII instal II generacji - no kiedyś miał na gazie niezłego kopa - teraz dławi się i pali więcej - regulacja niewiele daje - dodam że zawsze odpalałem na gazie ( w zimie również ) - więc podejrzewam że membrany są już zesztywniałe - co o tym myslicie ? |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2009-04-28, 22:10
|
|
|
40 tyś to jest całe nic, mój miał 80 tyś Lovato i jeszcze dawał radę ale go wymieniłam bo wolno reagował na dodanie gazu.
Sondę lambdę masz dobrą? Skoro masz II generacji to jaką masz regulację? Na wężu powinien być krokowiec. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-29, 00:40
|
|
|
mam na regulację ręczną - no mój tez bardzo wolno reaguje na dodanie gazu - wygląda na to jakby membrany były twarde lub coś - ale zrobił się muł i nawet dodanie dawki na wężu niewiele daje - |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2009-04-29, 05:53
|
|
|
hmm, a masz w ogóle komputer gazowy w tej instalacji? Jaki masz silnik?
Jest jeszcze druga śruba do regulacji czułości membran na parowniku, sama dawka to nie wszystko. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-29, 08:38
|
|
|
wiem - już wszystko regulowałem - komputera do gazu nie mam - silnik nieszczęsny 1.6 pn -jeśli ktoś wie co to oznacza - kończa się mi pomysly , już prawie wszystkiego próbowałem - i dalej muł - kiedyś na gazie miał lepszego kopa niż na benzynie - |
|
|
|
|
wadmed
Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 566 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 2009-04-29, 09:48
|
|
|
toma8000 napisał/a: | podejrzewam że membrany są już zesztywniałe - co o tym myslicie ? |
Ja obstaję za tym, u mnie w seicento też tak było. Rozkręć i będziesz wiedział wszystko. |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-29, 10:11
|
|
|
dobra - ale jeśli nie bedą popękane ani nic to też mogą być do wymiany ? to jak ewentualnie mam poznać ?? |
|
|
|
|
wadmed
Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 566 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 2009-04-29, 10:20
|
|
|
Po tylu kilometrach to raczej do wymiany sam zobaczysz . Kupa syfu na membranie i ona też raczej będzie już nie pierwszej młodości, rozkręć a zobaczysz. To czy przejechałeś 40 tys. czy 80 nie ma znaczenia zajrzyj do instrukcji co powinno się robić po ilu kilometrach. Membrana do wymiany i tyle, takie jest moje zdanie. |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2009-04-29, 10:46
|
|
|
toma8000 napisał/a: | wiem - już wszystko regulowałem - komputera do gazu nie mam - silnik nieszczęsny 1.6 pn -jeśli ktoś wie co to oznacza - kończa się mi pomysly , już prawie wszystkiego próbowałem - i dalej muł - kiedyś na gazie miał lepszego kopa niż na benzynie - |
No to masz I generację gazu a nie drugą.
[ Dodano: 2009-04-29, 10:48 ]
wadmed napisał/a: | To czy przejechałeś 40 tys. czy 80 nie ma znaczenia | I tu bym się kłócił mocno, jak to nie ma znaczenia? Wymiana oleju w silniku też nie ma znaczenia czy po 5 czy po 15 tyś km?
Wiadomo że na trwałość membran wpływa wiele czynników jak odpalanie na gazie i deptanie od razu w podłogę, jakość gazu, czy kondensat był spuszczany czy nie, oraz przebieg. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-29, 10:56
|
|
|
to jak teraz radzicie ? kupić nowy reduktor czy po prostu zmienic membrany ? no i co jeszcze pasuje zmienić bo sądzę że same membrany nie starczą - jakieś sprężynki - oringi - nie wiem - jest tam jeszcze coś w kompletach naprawczych ? |
|
|
|
|
wadmed
Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 566 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 2009-04-29, 13:48
|
|
|
Chodziło mi oto że przy tym przebiegu (powyżej 40 tys.) membrana jest już do wymiany (skrót myślowy - moja wina ) |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-29, 15:22
|
|
|
no u ,mnie są dwie membrany więc co radzicie -wymienic membrany czy kupić nowy red. ?? |
|
|
|
|
|