» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-21, 18:25
Pompa hamulcowa do MZ ETZ z Japonii
Autor Wiadomość
Pav 

Motocykl: JAWA 350ccm TS Lux
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 2005-07-30, 01:14   Pompa hamulcowa do MZ ETZ z Japonii

Cze, jak w temacie. Kiedyś czytałem że jakiś gostek wsadził do swojej MZ 251 pompe hamulcową z jakiegoś japońca, zamiast seryjnej i skuteczność jest jeszcze większa. Może ktoś z was ma takie cacko u sibie zamontowane i może by się podzielił opinią o niej, no i niech oczywiście napisze z jakiego to jest motocykla ? Ja wiem tylko tyle, że pasuje z jakiejś 250 ale nie wiem z jakiej ?
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-07-31, 10:47   

A powiedzcie mi czy w tych pompach od plastików. Jest automat stop tak jak w mz? :?: :wink: :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
lechu80 

Motocykl: ETZ 250
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-03-31, 03:52   

Ja mam taką pompkę :) i zupełnie do pewnego momentu nie wiedziałem że w etkach się psują -ciekną pompy hamulca. Moja jest od yamachy zdaje mi się że od RD 80 bo kumpel miał taką i jak ją oglądałem to wyglądała podobnie. W każdym razie wogóle się nie psuje a hamować mogę nawet jedny palcem, chyba że szybciej jadęto muszą być dwa. Polecam szczerze pewnie jakąś używaną z allegro wyjdzie taniej niż 170.
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-03-31, 14:10   

ja tez mam od Yamahy chyba od 2 tłoczkowego hamulca koles mówił że od jakiegoś ściga...
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-31, 15:11   

moj koles ma fajny zestawik w junaku(zacisk i pompka),w sumie na pierwszy zut oka wyglada jak od MZ jest łudzaco podobny,zacisk i pompka sa firmy Brembo wiec bardzo dobre i pasuja jak ulał do MZ,zacisk pasował bez problemu na uchwyty bo w janku ma cały przód od MZ,hankiel sprawuje sie rewelacyjnie,zadnych wyciekow a jak sie przycisnie to hankluje ostro no i wyglada jak do MZ,wyciagniety jest ze starej suzuki nie wiem dokładnie jaka to jest ale silnik ma 200 ccm pojemnosci,dwucylindrowy 2T i miał masakryczny pociag,MZ zero szans :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
lechu80 

Motocykl: ETZ 250
Dołączył: 17 Sty 2006
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-06-14, 12:20   

U mnie w tej pompce do z wyłącznikie stopu musałem trochę przerobić. W etce wkręca sie go po prostu, a wtym zacisku od yamachy w miejscu gdzie powinno się wkręcić czujnik STOP jest otwór. Ma on srednicę większą (dużo większą) od średnucy gwintu czujnika stopu (chyba M6) a otwór ma około 10 [mm] dokładnie nie pamiętam. Zalałem ten otwór poksipolem (można też żywicą) Zrobiłem otwór fi 5 [mm] i gint M6 no i już można elegancko wkręcić czujnik stopu. Jakby ktoś się obawiał ze to plastik , ze klej i gwint nie będzie trzymał to mogę powiedzieć ze u mnie to działa już jakieś 7 lat. Na ten czujnuk nie działają żadne siły no i nie ma co zerwać tego gwintu. Można by to zrobi też tak żeby dotoczyć odpowiednią tulejkę z aluminium tylko szkoda kasy mi bylo na tokarza.
_________________
http://czescietz.w.interia.pl/index.htm
http://starocie.bydg.w.interia.pl/index.htm
http://czesciwsk.w.interia.pl/index.htm
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-06-14, 12:54   

lechu80, I ci sie zaraz rozleci ten automat stopu od mz nie lepiej było kupic orginalny?? Do tej pompy?? :-o

[ Dodano: 2006-06-14, 12:55 ]
Ps. Powiem wam tyle pompe od japonczyka opłaca sie kupic. Na oponie stomila mozna chamowac na piski :P wiem ze tak nie powinno sie dziac :P Ale cuż hehe :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-15, 01:40   

SOVIETVW, Brembo i pasował idealnie do MZ powiadasz :mrgreen: A nie wiesz że pierwsze hamulce tarczowe montowane w 250tkach pochodziły od właśnie tejże firmy :-> W póniejszym czasie MZ opracowała na bazie Brembo własny układ :-)
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-15, 23:12   

eMZetkowicz, no tego to niewiedzialem,w sumie zacisk wyglada identycznie,tylko to kułko w ktorym jest nalane logo MZ jest pelne i dopiero na tym jest logo Brembo,tak wiec kazdy kto luknie to napierszy zut okka zawsze mowi o od ety,tym bardziej ze caly przodzik jest od MZ tylko ze wydłuzony,a tu nie to Brembo,pompa tez jest bardzo podobna ,niemal ze identyczna tylko ze ksztalt klamki jest inny,no i napewno jest lepiej wykonana bo zero wyciekow,ale moja ori pompka z uszczelniaczem od pralki tez sie spisuje rewelacyjnie teraz...zero wyciekow,na hankiel nie nazekm,wystarczy mi to co jest,sila hamowania jest wystarczajaca zeby sie zatrzymac, z silniejszym zaciskiem albo pompka mozna sie tylko zabic przy masie MZ...w kazdym razie napewno bal bym sie dac komu kolwiek przejechac bo samemu to wiadomo mozna wstko wyczuc,chociaz roznie to jest w sytuacji krytycznej kiedy trzeba nagle uzyc ostro hankla...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15