» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2013-12-23, 22:46
Trophy po remoncie - szaleje elektryka
Autor Wiadomość
molek 

Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 24
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2008-09-16, 00:16   Trophy po remoncie - szaleje elektryka

Witam po dlugiej dosc przerwie.. W zasadzie z moim tropkiem prawie wszystko gra, ladnie zapala, sa swiatla i klakson, ale..... glupieja kontrolki. zacznijmy od tego ze nie gasnie kontrolka ladowania, chociaz ladowanie zdaniem miernika jest (!) nie swieci sie kontrolka biegu jalowego (chociaz przy jego wlaczeniu miernik pokazuje zamkniecie obowodu). moze ktos mial podobne problemy i bedzie w stanie poprowadzic mnie mniej wiecej po kabelku i wylapie usterki... dodam ze w stosunku do orginalu zalozony jest elektroniczny regulator napiecia, taki duzy w czarnej obudowie. aha, jeszcze jedno. gdy podepnie sie obie kontrolki jednoczesnie, tak jak trzeba (wg schematu) to na luzie kontrolka ladowania swieci sie, a zielona ledwo sie tli, po wrzuceniu biegu kontrolka gasnie (!), zielona również.. proszę o pomoc bo utonąłem, a pozostało mi zaledwie kilka dni na pierwszą i jedyną chyba przejażdżkę tropkiem w tym sezonie :)
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2008-09-16, 08:58   

Zapewne masz źle podłączone kontrolki przy liczniku lub któraś kontrolka robi zwarcie. Kontrolka ładowania powinna mieć na obudowie "-", a kontrolka biegu jałowego powinna mieć "+".
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2008-09-16, 19:16   

To ze od ładowania ledwo sie tli to przy reglach elektronicznych normalka ,,,
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
molek 

Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 24
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2008-09-18, 08:24   

szaleństwa poskromiłem. okazało się, że schemat dołączony do zakupionej instalacji był niedokładny i źle popodpinałem kontrolki. teraz na obudowy kontrolek wpiąłem napięcie z 15/54, do lampki zielonej kabelek od czujnika, a do czerwonej kabelek z dawnego styku 61 regulatora (teraz szcz.) Ale jest problem. Ładowanie szlag trafił. Napięcie na zaciskach szaleje....0 .. 11V...0....11V..... pulsuje tak, a moze wczesniej tez go nie bylo? co powinienem podejrzewać na wstępie? ja mysle o regulatorze ze uszkodzony (wczesniej byl zle wpiety!) pod deklem wydaje sie być ok.

[ Dodano: 2008-09-20, 15:10 ]
odpisuje sam sobie... regler wymienilem i nic sie nie zmieniło. prądnica jest ok, sprawdziłem wirnik, stojan, szczotki, no właściwie wszystko a ładowania nie ma i koniec.... a teraz sytuacja jest taka: odłączyłem prądnicę całkiem (odpiąłem Df, D+, mase i kabel od kondensatora, przekręcam stacyjkę na zapłon + światła - pali się tylko z tyłu pozycyjna, przód zdechnięty, nie ma stopu. Co jest grane? Czy to tak powinno być? ? ? Gaśnie także kontrolka biegu jałowego. Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy ma tak samo?? Szczepan m.
 
     
kapi110 


Motocykl: MZ trophy es 250/2
Wiek: 32
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 24
Skąd: Kiełczewice
Wysłany: 2008-10-11, 22:57   

ja bym ci radził zrobić całą instalacje od nowa.

[ Dodano: 2008-10-17, 22:17 ]
mam jeszcze taki schemat. ale brakuje w nim kilku kresek więc je dorysowałem
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15