|
Przesunięty przez: motomaciey 2013-12-23, 22:46 |
Trophy po remoncie - szaleje elektryka |
Autor |
Wiadomość |
molek
Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 24 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2008-09-16, 00:16 Trophy po remoncie - szaleje elektryka
|
|
|
Witam po dlugiej dosc przerwie.. W zasadzie z moim tropkiem prawie wszystko gra, ladnie zapala, sa swiatla i klakson, ale..... glupieja kontrolki. zacznijmy od tego ze nie gasnie kontrolka ladowania, chociaz ladowanie zdaniem miernika jest (!) nie swieci sie kontrolka biegu jalowego (chociaz przy jego wlaczeniu miernik pokazuje zamkniecie obowodu). moze ktos mial podobne problemy i bedzie w stanie poprowadzic mnie mniej wiecej po kabelku i wylapie usterki... dodam ze w stosunku do orginalu zalozony jest elektroniczny regulator napiecia, taki duzy w czarnej obudowie. aha, jeszcze jedno. gdy podepnie sie obie kontrolki jednoczesnie, tak jak trzeba (wg schematu) to na luzie kontrolka ladowania swieci sie, a zielona ledwo sie tli, po wrzuceniu biegu kontrolka gasnie (!), zielona również.. proszę o pomoc bo utonąłem, a pozostało mi zaledwie kilka dni na pierwszą i jedyną chyba przejażdżkę tropkiem w tym sezonie |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2008-09-16, 08:58
|
|
|
Zapewne masz źle podłączone kontrolki przy liczniku lub któraś kontrolka robi zwarcie. Kontrolka ładowania powinna mieć na obudowie "-", a kontrolka biegu jałowego powinna mieć "+". |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
mundy
siła!
Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 527 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
|
|
|
|
molek
Motocykl: ES 250/2
Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 24 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2008-09-18, 08:24
|
|
|
szaleństwa poskromiłem. okazało się, że schemat dołączony do zakupionej instalacji był niedokładny i źle popodpinałem kontrolki. teraz na obudowy kontrolek wpiąłem napięcie z 15/54, do lampki zielonej kabelek od czujnika, a do czerwonej kabelek z dawnego styku 61 regulatora (teraz szcz.) Ale jest problem. Ładowanie szlag trafił. Napięcie na zaciskach szaleje....0 .. 11V...0....11V..... pulsuje tak, a moze wczesniej tez go nie bylo? co powinienem podejrzewać na wstępie? ja mysle o regulatorze ze uszkodzony (wczesniej byl zle wpiety!) pod deklem wydaje sie być ok.
[ Dodano: 2008-09-20, 15:10 ]
odpisuje sam sobie... regler wymienilem i nic sie nie zmieniło. prądnica jest ok, sprawdziłem wirnik, stojan, szczotki, no właściwie wszystko a ładowania nie ma i koniec.... a teraz sytuacja jest taka: odłączyłem prądnicę całkiem (odpiąłem Df, D+, mase i kabel od kondensatora, przekręcam stacyjkę na zapłon + światła - pali się tylko z tyłu pozycyjna, przód zdechnięty, nie ma stopu. Co jest grane? Czy to tak powinno być? ? ? Gaśnie także kontrolka biegu jałowego. Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy ma tak samo?? Szczepan m. |
|
|
|
|
kapi110
Motocykl: MZ trophy es 250/2
Wiek: 32 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 24 Skąd: Kiełczewice
|
Wysłany: 2008-10-11, 22:57
|
|
|
ja bym ci radził zrobić całą instalacje od nowa.
[ Dodano: 2008-10-17, 22:17 ]
mam jeszcze taki schemat. ale brakuje w nim kilku kresek więc je dorysowałem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|