» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Czy opłaca się robić te przeróbki..??
Autor Wiadomość
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2009-01-15, 22:36   

tomasz102, a wedługCiebie 175 z 125 to nie jest lipa??

Hubert nie mówie że Ty krytykujesz tylko że niektórzy:)

[ Dodano: 2009-01-15, 22:37 ]
Ja wiem że oryginalne 300 miały inną tuleje niż 250
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-01-15, 22:42   

le to nawet nie odpowiadaj na takie pytania... chyba ze temat naprawdę przegrany.
Chłopakowi nawet się nie chce poszukac wymiarów tłoka. On myśli, że włoży i będzie jeździc super. Kolego Gustlik, silnik to nie klocki lego szczególnie jeżeli chodzi o przeróbki.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Michal_TM 
:-)


Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2009-01-15, 23:22   

Cytat:
Ja wiem że oryginalne 300 miały inną tuleje niż 250

Uzasadnisz to jakoś ?
_________________
BikePics http://www.youtube.com/watch?v=2B8MxCgzS9c/
"..Pieprzyć to co o nas mówią.. jesteśmy ludźmi z pasją.."



 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-15, 23:29   

Akurat tłok od trampka nie taki głupi pomysł.

Nikt nie mówi ze podrasawana maszyna bedziesz robił miliony km.

Poprostu to sposób na to co można tanio zrobić z zarżnientego cylindra lub na podniesienie mocy. Taki wstęp do zabawy z silnikiem który jest bezpieczny i kazdy sobie moze w domowym zaciszu to zrobić;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2009-01-16, 00:00   

Magic napisał/a:
Mieczko$, nie dodaje mocy tak konkretnie, ale poprawia kulture pracy silnika ;)
Wiem, ale kultura pracy a moc to troszkę co innego
_________________

 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-16, 00:17   

Mocy też dodaje co prawda tak mało ze jest to niezauważalne ale jednak w najwyższej parti obrotów;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
kaze_k 


Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 341
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-01-16, 21:30   

hubertbaran napisał/a:

Taka przeróbke moga wykonać nawet uzytkownicy TS 150 i tu uwaga jedyne co trzeba zrobić to rozhonowac cylider + zmiana głowicy.

Hubert możesz napisać coś więcej na ten temat bo mnie zainteresowałeś.Zmiana głowicy na inną tj.jaką.I co to jest rozhonowanie.
pzdr
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-16, 21:35   

Cylider sie honuje potocznie szlifuje w TS 150 robisz tylko szlif na tłok od SHL, poprawiasz głowice na tokarni i amen.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
kaze_k 


Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 341
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-01-16, 21:36   

dzięki wielkie za info
 
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2009-01-16, 22:51   

Michal_TM napisał/a:
Cytat:
Ja wiem że oryginalne 300 miały inną tuleje niż 250

Uzasadnisz to jakoś ?


No chodzi o to że trzysetki nie były to rozwiercane 250 tylko to były tuleje robione pod tłok 300ccm i miały normalną grubść
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
AdEk2007 
Grupa Podlasie


Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 679
Skąd: Mońki
Wysłany: 2009-01-16, 22:56   

Zuh Moim zdaniem się mylisz.... Pytałem się raz Motomaniaka gdyż posiada oryginalny silnik 300ccm i grubość tulei jest taka sama co w 250.
_________________
Bo żyje się po to aby śmigać na moto! :lol2:
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2009-01-16, 23:03   

Tak masz racje, najprawdopodobniej jest taka sama grubość..... Ale jeżeli z 250 robili by 300 to grubość tulei w trzysetce by była mniejsza w 250......a skoro jest równa to znaczy że odrazu robili 300 a nie rozwiercali 250
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14