Czy opłaca się robić te przeróbki..?? |
Autor |
Wiadomość |
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2009-01-15, 22:36
|
|
|
tomasz102, a wedługCiebie 175 z 125 to nie jest lipa??
Hubert nie mówie że Ty krytykujesz tylko że niektórzy:)
[ Dodano: 2009-01-15, 22:37 ]
Ja wiem że oryginalne 300 miały inną tuleje niż 250 |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2009-01-15, 22:42
|
|
|
le to nawet nie odpowiadaj na takie pytania... chyba ze temat naprawdę przegrany.
Chłopakowi nawet się nie chce poszukac wymiarów tłoka. On myśli, że włoży i będzie jeździc super. Kolego Gustlik, silnik to nie klocki lego szczególnie jeżeli chodzi o przeróbki. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Michal_TM
:-)
Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 181 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-01-15, 23:29
|
|
|
Akurat tłok od trampka nie taki głupi pomysł.
Nikt nie mówi ze podrasawana maszyna bedziesz robił miliony km.
Poprostu to sposób na to co można tanio zrobić z zarżnientego cylindra lub na podniesienie mocy. Taki wstęp do zabawy z silnikiem który jest bezpieczny i kazdy sobie moze w domowym zaciszu to zrobić;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2009-01-16, 00:00
|
|
|
Magic napisał/a: | Mieczko$, nie dodaje mocy tak konkretnie, ale poprawia kulture pracy silnika | Wiem, ale kultura pracy a moc to troszkę co innego |
_________________
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-01-16, 00:17
|
|
|
Mocy też dodaje co prawda tak mało ze jest to niezauważalne ale jednak w najwyższej parti obrotów;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
kaze_k
Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 341 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 2009-01-16, 21:30
|
|
|
hubertbaran napisał/a: |
Taka przeróbke moga wykonać nawet uzytkownicy TS 150 i tu uwaga jedyne co trzeba zrobić to rozhonowac cylider + zmiana głowicy. |
Hubert możesz napisać coś więcej na ten temat bo mnie zainteresowałeś.Zmiana głowicy na inną tj.jaką.I co to jest rozhonowanie.
pzdr |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-01-16, 21:35
|
|
|
Cylider sie honuje potocznie szlifuje w TS 150 robisz tylko szlif na tłok od SHL, poprawiasz głowice na tokarni i amen. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
kaze_k
Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 341 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 2009-01-16, 21:36
|
|
|
dzięki wielkie za info |
|
|
|
|
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2009-01-16, 22:51
|
|
|
Michal_TM napisał/a: | Cytat: | Ja wiem że oryginalne 300 miały inną tuleje niż 250 |
Uzasadnisz to jakoś ? |
No chodzi o to że trzysetki nie były to rozwiercane 250 tylko to były tuleje robione pod tłok 300ccm i miały normalną grubść |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
AdEk2007
Grupa Podlasie
Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 679 Skąd: Mońki
|
Wysłany: 2009-01-16, 22:56
|
|
|
Zuh Moim zdaniem się mylisz.... Pytałem się raz Motomaniaka gdyż posiada oryginalny silnik 300ccm i grubość tulei jest taka sama co w 250. |
_________________ Bo żyje się po to aby śmigać na moto! |
|
|
|
|
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2009-01-16, 23:03
|
|
|
Tak masz racje, najprawdopodobniej jest taka sama grubość..... Ale jeżeli z 250 robili by 300 to grubość tulei w trzysetce by była mniejsza w 250......a skoro jest równa to znaczy że odrazu robili 300 a nie rozwiercali 250 |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
|