» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Niemiec vs. Japonczyk
Autor Wiadomość
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2008-10-14, 20:14   

hubertbaran napisał/a:
golf to jest tragedia wystrugana siekiera z kolcka w lesie;]

dobry tekst :mrgreen: :twisted: i sie z nim w 100% zgadzam :!:
osobiscie pochwalam francuzy, mamy 4 ciezarowki marki Renault i sprawuja sie swietnie.
Teraz mam Chryslera voyagera 2.5TD i co o amerykancu powiem to wlasnie to ze jest zajebiscie duzy i wygodny ale silniki ... :neutral: powiedzmy ze ujdą.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-10-19, 10:46   

sie chłopy widze rozpisaliście :mrgreen: dla mnie FFrancuz, oprócz tego ze jest wygodny nie ma wiekszych zalet - zawieszenia mają fajnie zestrojone,szkoda tylko że jak trzeba je naprawiać to mechanicy płaczą a właściciele zgrzytają ząbkami,o silnikach sie nie wypowiadam bo w Renaultach udało im sie zrobić pare sensownych motorów,reszta to pomyłka :sad:
Amerykańskie auto jest poprostu amerykańskie,w Europie nie ma dla niego miejsca. Są miękkie ale nie znaczy że wygodne,o niezawodności sie nie wypowiadam bo nie miałem za wiele do czynienia :smile:
VW jak napisał hubert, jest ciosany siekierą,nie wziął tylko pod uwage że starsze modele naprawia się siekierą i to za ceny części prawie jak do 126P.
Audi - klasa auto, do pewnych roczników podoba mi się w nich wszystko,stylistyka,komfort jazdy i niezawodność,głównie niezawodność!
BMW - fajne bryczki,w starszych modelach jeżeli chce się mieć diesla strzeżcie się 2,5 TDS :lol: 2,4 TD jest całkiem niezły,przynajmniej wszystko jest sterowane mechanicznie i nie ma co się spieprzyć :wink: Kasten,znajomy kupił E36 2.8 na vanosie - masakrator :mrgreen:
Japońskie - i love VTEC i innego tego typu - te samochody są wdzięczne za to że sie je katuje :mrgreen:

[ Dodano: 2008-10-19, 10:58 ]
zapomnialem napisać o Mercedesie - do 1995 roku były to zajebiste samochody :wink:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2008-10-19, 11:37   

Śpiewak napisał/a:
zapomnialem napisać o Mercedesie - do 1995 roku były to zajebiste samochody
prawda
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
tomek8484 

Motocykl: mz ts250 73r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 269
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2008-10-19, 11:54   

Śpiewak napisał/a:
sie chłopy widze rozpisaliście dla mnie FFrancuz, oprócz tego ze jest wygodny nie ma wiekszych zalet - zawieszenia mają fajnie zestrojone,szkoda tylko że jak trzeba je naprawiać to mechanicy płaczą a właściciele zgrzytają ząbkami,o silnikach sie nie wypowiadam bo w Renaultach udało im sie zrobić pare sensownych motorów,reszta to pomyłka


kosztowne remonty zawieszenia zazwyczaj wynikaja z zaniedban wlasciciela, kompletna regeneracja tylnej belki w specjalistycznym warsztacie to koszt 600 przy bardzo zniszczonej belce i po takim remoncie ma sie spokoj na kilka lat (albo i wiecej jak sie dba wiec nie wiem czy to duzo) a i jeszcze jedno jak sie chce naprawiac francuza to fakt trzeba znalesc kogos kto sie na nich zna, pozniej wychodza rozne kwiatki :grin:
co do silnikow w moim peugeocie 405 posiadam silnik 1,9 wtrysk jednopunktowy 115 koni, przejechane ma 316 tys z czego ponad 200 tys na gazie i narazie zero problemow z silnikiem
czasami lubi elektryka przyswirowac jak centralny zamek
a i jeszcze jeden plus- jak wspomnialem wczesniej 17 lat i zero rdzy
nie jestem fanem francuskich aut, ale takie sa moje wnioski po 3 letnim okresie uzytkowania mojego auta :piwo:
_________________
moja mz ts 250 po remoncie http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=10482
 
     
przemekpiotr 


Motocykl: ETZ 250e SV650
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 390
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2008-10-19, 12:13   

Śpiewak napisał/a:
Japońskie - i love VTEC i innego tego typu - te samochody są wdzięczne za to że sie je katuje :mrgreen:

z ust mi to wyjąłeś :lol:
_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności... I jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę...
<<BlackGangstaETZ>>
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2009-01-18, 23:21   

Ja powiem tak Golfem 1.9 TDI smigam juz od ponad 4 lat i na temat zalet tego auta rppisywał sie niebede,ale napewno nie jest przereklamowane,fakt w modelach do końca roku 95 blacha to nie rewelacja ale powyzej jest spokoj,ja mam sierpień 96 a moj kuzyn 99 i rdzy ani widu ani słychu.Tanie Bardzo w utrzymaniu,bardzo prosta budowa.To tyle na temat golfa.BMW hmm sa to auta dobre ale do roku max 94,stare 3,5,7-mki to sa wozy,oczywscie w benzynie,i silnik minimum 2.0 i 6 cylindrow a nie jakies 1.8 panowie ,ja niewiem kto to zezwolił na przyklejenie tam znaczka BMW,auto o pojemnosc 1.6 czy 1.8 to zadne BMW tylko jakas reklamowka tandetna.jesli chodzi o diesla w BMW to 2.5 TDS nie jest wcale taki straszny to jest dobry stary motor,niestety zdychaja indukcyjne nastawniki dawki w pompach wtryskowych,co objawia sie nierowna praca na wolnych obrotach i kłopotami z odpalaniam na ciepłym silniku.Ale nalezy pamietac ze to nie jest silnik do wyscigowki,łatwo go pzregrzac a wtedy paka w nim głowica.Pozatym motory OK>

[ Dodano: 2009-01-18, 23:30 ]
Tomek-88 napisał/a:
Teraz mam Chryslera voyagera 2.5TD i co o amerykancu powiem to wlasnie to ze jest zajebiscie duzy i wygodny ale silniki ...


to jest auto dobre ale dla wlasciciela,nie dla mechanika,w warsztatach tego typu auta okreslane sa mianem "TOX" chyba wszystko jasne,silnik 2.5 TD to niezla kupa,4 osobne 4 głowice potrafia narobic niezlego cyrku,jak ktos nie wie jak je ustawic to powodzenia zycze pozniej z kolektorem wydechowym,4 głowice a jeden kolektor,samo mowi za siebie.Duza tendencja do przegrzewania sie,pompa VP37 czyli to samo co VW 1.9 TDI,ale w tym silniku tak umieszczona ze z regulacja konta wtrysku zycze powodzenia,radze zabezpieczyc sobie jakies magnesy,przedłuzki i przeguby na nie,a i lusterko :D tez sie przyda.

[ Dodano: 2009-01-18, 23:34 ]
Tomek-88 napisał/a:
mamy 4 ciezarowki marki Renault i sprawuja sie swietnie


niby tak,ale silnik magnumki nie jest silnik Renault,a najlepsze ciezrowki to bez dyskusyjnie,SCANIA i VOLVO ich silniki sa stosowane w wielu innych pojazdach,poprostu daja rade.

[ Dodano: 2009-01-18, 23:56 ]
Magic napisał/a:
część, z pkt widzenia mechanika:
Magic napisał/a:
włoskie, francuskie i ford tzw 3F (ford, francuzy, fiat) - zmora mechaników, w mało którym da się rozłożyć cokolwiek (może poza silnikiem) bez ruskich kluczy, palników itp bo wszystko jest pozapiekane tak ze ruszyć nie idzie... zwykle im nowsze tym gorsze nie mówie tu o 2-3 letnich)


dokładnie kolego,i to są swiete słowa,niemieckim samochodom jesli o prostote wykonania nie dorowna zadne auto,ergonomia i wykonanie sa na 1 miejsu,czego w szczegulnosci o francuzach i fordach powiedziec nie mozna.Mozna za to okreslic je mianem katastrofy,dobze ze nie produkuja silnikow jako jeden odlew,totalne buractwo.Bo z punktu widzenia mechanika nikt na te auta nie patrzy.A dumnym wlascicielą francowzów jak by kazał pracowac w warsztacie mechaniczno-elektronicznym przez miesiac to gwarantuje ze po kulku francuzach modlili by sie o same niemieckie samochody,poprostu dziadostwa stosowanego w tych autach i wykonania słowam,i nie da sie opisac,a szczgólnie nowe.Jakies Megane obesrane,zapalane na jakas kretyńską karte,elektroniczne blokady kierownicy,kretyńsko umieszczone bezpieczniki,do ktorych zeby sie dostac to 3 godziny tzreba pruc mase plastików,kretyńskie jednostki sterujace BSI itd itd,to wszytsko pada jak muchy,a naprawa tego kosztuje tyle nerwow i czasu i pienieszy klijenta ze głowa mała.Takich przykładow mugł bym tu wymienaic do rana,ale nie ma sensu,jak ktos mial jednego francuza czy 2 w zyciu i robi 20 tys rocznie to coz moze wiedziec o tych autach. Jest na to wszytsko jedno okreslenie "TOX"

[ Dodano: 2009-01-19, 00:11 ]
kendzior napisał/a:
jakies nowsze bmw


kupa jakich mało,nowe BMW do tragedia,sypią sie a dostenie sie do czego kolwik w tym aucia wiaze sie z wywaleniem wiekszosci osprzetu silnika,lacznie z kolektorem ssacym ktory przewaznie idzie nad silnikiem,obecnie jestem w trakcie robienia seri BMW 3 z rocznika 2000, silnik 2.0 Turbodiesel i zdechla pompa wtryskowa VP44,((((((stosowana rowniez w silnikach DTI (opel) i 2.5 V6 TDI (audi) NIE POLECAM !!!!!!!,regeneracja pompy to 2000-5000 tys.))))) Dla porownania wymontowanie z tej BMW pompy to 4h,dla porownania z np golfa IV to jest ok 20-do max 40 min.A niestety czas kosztuje.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-19, 09:56   

Soviet gdzies ty był jak ciebienie było;)

Szkoda ze jeszcze nie wspomniałeś o zywicielach warsztatów samochodowych tzn. Oplach:P
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
przemekpiotr 


Motocykl: ETZ 250e SV650
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 390
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2009-01-19, 10:06   

hubertbaran napisał/a:
zywicielach warsztatów samochodowych tzn. Oplach

:lol: :lol: :lol: :lol: :piwo:
_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności... I jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę...
<<BlackGangstaETZ>>
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-19, 10:51   

Oczywiscie sa Ople które sa naprawde udanymi autami ale pier... ECO-T... to jest życiowa porażka. Nie mówiac juz o nowych oplach w którym "oszczedza" sie na długosci kabli i tak kable sondy lambda sa tak napiete ze potrafia sie urwac od wibracji.

pozatym polecam serwis Forda w Rzeszowie jeśli chesz cofnać przebieg w swoim Fordzie to jedź do nich i kup nowy licznik, mechanicy nie ustawia starego przebieg bo nie bo nie i ch.j
Wyjeżdzasz fordem z 0 przebiegiem :D :D:D
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
czarek51 


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Skąd: Milicz
Wysłany: 2009-01-19, 11:27   

Panowie to i ja przyłącze się do tematu bo ciekawe rzeczy się można dowiedzieć.... :piwo:

A moje dwa groszę to prośba o opinie o Seacie Leonie 1.9TDI, na co zwrócić uwagę przy zakupie co sie w nich sypie i czy to prawda że Seaty są tak samo dobrze pomyślane jak WV???Niektórzy twierdzą że tylko silniki a reszta to inna bajka... Pytam bo jakoś szczególnie się z Seatami nie zetknąłem jeszcze a i w temacie o nich słowo nie padło......
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-19, 11:41   

Jak jesteś wysoki to nie radze kupić wynalazku jakim jest seat, jako niezbyt wysoki człowiek bo 180cm wzrostu to nie ma szału. Obiłem sobie głowinke o sufit. Pozatym plastiki to koszmar wszystko trzeszczy rusza sie rzepa i tandeta.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
czarek51 


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Skąd: Milicz
Wysłany: 2009-01-19, 12:36   

Ale dokładniej o Leonie z 1.9TDI.....co byście powiedzieli??? tak z ok '02.....

Z tego co wyczytałem bo właśnie przeglądam opinie to ludzie na rdzę nie narzekają...Bardziej na wykonanie wnętrza że jakies uchwyty odpadają....jednym słowem same drobne rzeczy......Mocno chwalą za to silnik że mocny i oszczędny... Za Leonem ogląda się mój brat i za wysoki raczej nie jest..... :wink:
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 13:46   

czarek51, 1.9TDI to jest silnik VW (wiadomo, grupa VW-Audi = te dwie marki + Seat i Skoda), montowany w samochodach z całej grupy VW jest świetny (wystarczy spojrzeć na wiek, silnik ma chyba coś pod 20 lat - był już w VW koło 90'-91' i do tej pory trzyma się bez gruntownej przebudowy, tylko z drobnymi zmianami), właściwie to nie można się do niego przyczepić, chyba żeby szukać szczegółów drobnych... Żeby go zajeździć to trzeba sie postarać :P w starszych rocznikach turbiny potrafią już wymiękać, ale przy '02 tego nie powinno być

Tylko co z tego skoro silnik super a opakowanie słabe? :P niby to takie drobiazgi, a jak się zbierze ich troche to nie jest tak fajnie. Szczególnie plastiki - np. takie trzeszczenie środka mnie doprowadzało do szału po godzinie (akurat w innej furze)...

Pomyślane - ciężko powiedzieć, ale Seat działa tak jak Skoda - części są podobne/te same co w VW, ale ludzie którzy je tworzą już inni, więc może tam trochę brakować tego niemieckiego sposobu projektowania ;)
Co do jakości - fakt może ma podobny standard jak VW, ale nie oszukujmy się, większość VW to nie są limuzyny tylko zwykłe samochody i ich jakość nie powala na kolana, a prawdę mówiąc nie słyszałem złych opinii o Seatach (ale to dlatego że nikt znany mi się w Seata nie wpakował :mrgreen: )

Jest jedna nadzieja w pochodzeniu - części do samochodów grupy VW są zwykle dość tanie (zamienniki oczywiście, żadne oryginały nie są tanie) w stosunku do niektórych innych marek...

się rozpisałem :P mam nadzieje że się to przyda :piwo:
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
bugietz251 
Motomaniak.

Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 350
Skąd: Kampinos
Wysłany: 2009-01-19, 14:06   

Moj stary jezdzi Seatem Cordobą rocznik 2003 chyba i złego słowa powiedziec nie moge , plastiki nie trzeszcza ( przynajmniej u mnie :razz: ) Jedyne na co moge narzekac to ze jest złabo wyciszony porownujac go do Passata to w srodku jest sporo głosniej. Silnik jeszcze mi nie padł ani razu , tylko wymiana płynow.
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-01-19, 18:28   

Kiedyś wyczytałem, że częstym zjawiskiem w Leonach i Toledo II jest dostawanie się wody do progów czy podłogi już i pamiętam dokładnie. Poszukaj napewno znajdziesz.
Fajną mają kierownice. :wink: (ale nadal to vw :...: )
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
mac678 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 32
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 32
Skąd: Korzenica
Wysłany: 2009-01-19, 18:37   

Powiedzcie coś może o mazdach 323f bg (do 1994). Mam zamiar se taką kupić w wersji 1.8 gt. Co mi powiecie? Może brać inny silnik? Ma specyficzny wygląd, ale mi się podoba...
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2009-01-19, 22:52   

hubertbaran napisał/a:
Ople które sa naprawde udanymi autami ale pier... ECO-T... to jest życiowa porażka. Nie mówiac juz o nowych oplach w którym "oszczedza" sie na długosci kabli i tak kable sondy lambda sa tak napiete ze potrafia sie urwac od wibracji.


Potwierdzam,tak jest 100% prawda ja te silniki ECO-TŁOKI nazywam,a szczegolnie 2.0 DTI,DTL itp,mowa o 16 zaworowym dieslu oczywiscie.

[ Dodano: 2009-01-19, 23:02 ]
czarek51 napisał/a:
Ale dokładniej o Leonie z 1.9TDI


silnik 1.9 TDI to wiadomo nie ma co sie rozpisywać na jego temat,ale na jednostki zasilane pompowtryskami nie ma co sie porywać,jezdzic to jezdzi ale tak jak common rail jest to jeszcze dosyc awaryjny system wtrysku,drogi w naprawie i cholernie czuły na jakosc paliwa,ja polecam motory 90 i 110 koni beda to silniki ALH,AGR 90KM i ASV,AHF 110 KM ,one maja niezawodny uklad czyli pompe VP37 i wtryski.Na co zwocić uwage?Hmmm warto na pracujacym silniku sprawdzic czy kolo pasowe wału kormowego nie chodzi lekko kulawo,jesli stwierdzi sie taki objaw to radze sobie odpuscić,w czasie jazdy próbnej na biegu 3 i 4 przydusic solidnie i zobaczyc czy auto nie wchodzi w tryb awaryjny,na 3 biegu 110 km/h powinno wycisnac spokojnie,warto to sprawdzić,albo zrobic diagnoze jakims spzretem diagnostycznym chociaz VAG-iem.
Pozatym coz mozna dodać wiecej?im wiecej napchane elektorniki tym wiecej potencjalnych awarii,tak to dziala dzis we wszytskich nowych autach im wiecej gownianej elektroniki tym wiecej problemow w przyszłosci,masz szyby na korbke,masz manualne lusterka i manualną klime to masz spokoj,a jak wolisz clima-tronic,szybyki ,lusterka w pradzie,grzane fotele itd no to wiadomo.Czego nie ma to sie nie zepsuje panowie.

[ Dodano: 2009-01-19, 23:04 ]
mac678 napisał/a:
Powiedzcie coś może o mazdach 323f bg (do 1994).


problemy z czesciami jak do kazdej mazdy,chodz dzis juz ta sytuacja powoli sie zmienia, ale czesci na rynku wtórnym to tez tzra miec szczescie zeby cos znalezc,kupujesz mało popularne auto to tzreba sie z tym liczyc :wink: ,jesli chodzi o sam motor to szału on nie robi,iloscia koni mechanicznych sie nie sugeruj,zwroc uwage na moment obrotowy tego silnika bo to on decyduje o dynamice pojazdu.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-01-19, 23:07   

O ile szyby to jeszcze nie jest szatański wymysł to elektryczne lusterka to tragedia padaj jak muchy. Klima elektroniczna też sie lubi spieeprzyć szególnie jak jakiś pacjent "nowe super radyjko" zacznie montowac i przepiecie pusci;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2009-01-19, 23:31   

Powiem cos o francuzach a mianowicie o R19 1,8 137kM . Spalanie na poziomie 6-9litrów .
bogato wyposazony (elektryczne szyby lusterka podgrzewane fotele itd itd) wnetrze przestronne. Co prawda jest to sportowa wrsja z 91roku. Zero rdzy! (moim zdaniem jest w ocynku) . Samochod prowadzi sie doskonale. Bardzo dobrze trzyma sie zakrętów. Silnik 137kM pozwala na V biegu zwolnic do 40km/h , po dodaniu gazu nie dusi sie tylko żwawo się rożpędza. Hamulce doskonałe. Elektryka nie psuje się. Moim zdaniem bardzo dobry samochód. Mowie akurat o tej wersji i tym roczniku. Bo inne r19 to porażka.

[ Dodano: 2009-01-19, 23:34 ]
Jedyną wadą tego samochodu sa nieprzystosowane poduszki silnika do jego mocy. Poprostu sie rwia w dośc szybkim czasie. Silnik jest za mocny do zaprojektowanych uchwytów.
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2009-01-20, 00:19   

nie silnik za mocny tylko poduszki gówniane są widac założone. Pamiętam, ze nam w Renault Traffic ze 2 razy poduszki też rozerwało, wreszcie znajomy przywiózł z Francji oryginały i jeździły aż do końca pobytu auta u nas, i dalej jeżdżą, bo aktualny właściciel to znajomy, więc wiem. Ale cena też oryginalna :D
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13