Przesunięty przez: motomaciey 2011-09-08, 09:17 |
Tani japończyk do katowania - co polecacie? |
Autor |
Wiadomość |
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-04-27, 19:13 Tani japończyk do katowania - co polecacie?
|
|
|
Temat idealnie pasuje do luźnych gadek więc bez buntow proszę.
Szukam taniego, solidnego japończyka do pokatowania. Bez sentymentów o historii, klasycznym charakterze czy dalekich turystycznych wypadach. Kryteria to względnie duża moc, solidność, cena powiedzmy do 4000 tys zł. Dodatkowym atutem jest podatność na modyfikacje na streeta i dostępność zapasowych części.
Powtarzam - do dalekiej jazdy mam Mz i tego nie zmieni nic jednak czasem brakuje jej nutki szaleństwa a latanie ze wskazówką na czerwonym polu kiedyś ją zabije.
Tańsze propozycje mile widziane
Pozdrawiam |
|
|
|
|
napiorek123
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 203 Skąd: Lasoty kuj.pom
|
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
Wysłany: 2009-04-27, 20:19
|
|
|
CBR 600 i nic innego
[ Dodano: 2009-04-27, 21:21 ]
lub GSX 600 (stare jajko, dobry poczciwy olejak)
[ Dodano: 2009-04-27, 21:22 ]
napiorek123 napisał/a: | witam kup honde cr 250 cm w dwusówie ma sporom moc i moment obrotowy. polecam
|
i spalanie na poziomie 12-18litrów... |
_________________ .
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.
zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942 |
|
|
|
|
napiorek123
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 203 Skąd: Lasoty kuj.pom
|
Wysłany: 2009-04-27, 20:25
|
|
|
honda cr 250 sporo pali ale ma sporom moc
i spalanie na poziomie 12-18litrów...
to letka przesada pali ok zależy od jazdy o 8 do 13 14 litrów ale to przy max obrotach a kolego chodzi ci o coś aby wyszaleć sie na szosie czy na polnych drogach? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972
Człowiek nie wielbłąd pić musi |
|
|
|
|
Dekoj
Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 590 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2009-04-27, 20:32
|
|
|
GSX 600!
Geez ... napiorek123 napisał/a: | dwusówie ma sporom moc | Pisać uważniej! ... wstyd. |
|
|
|
|
napiorek123
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 203 Skąd: Lasoty kuj.pom
|
|
|
|
|
Lorenz
WariaTT
Motocykl: ETZ 251 WSK 125
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2008 Posty: 168 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-04-27, 21:36
|
|
|
jannex napisał/a: | cena powiedzmy do 4000 tys zł. |
Za taka kwotę to nie bawiłbym się w półśrodki tylko konkrety - na miasto myślę, że buggati veyron byś chwycił, w teren kilka hamerów, jeep wrangler - wybór naprawdę duży
Tak na powaznie to do 4 tysi beda same starocie z japonii chyba ze nie zalezy ci na tym aby byla na papierach. I okresl sie czy chcesz sie wyzyc na miescie/ obrzezach miasta czy w lesie Chociaż napisałes ze chcesz aby był podatny na przeróbkę na street'a wiec domyslam sie ze chodzi o zyletke na miasto to wyłącznie CBR 600 - dołóż jeszcze trochę i wychaczysz konkretny sprzęt |
_________________
| | | Mój garaż http://www.polskajazda.pl...Z,ETZ,251/13271 |
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
Wysłany: 2009-04-27, 21:47
|
|
|
e tam..
Jeżeli kupisz niezarżniętą CBR 600 F1 to TY jej nie zarżniesz...
Ja kupiłem Diversion przebieg 40tysięcy nigdy nie ruszana w oryginale za 3tys i sprzęt jest bajka.
Wiec kto szuka to znajdzie.... |
_________________ .
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.
zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942 |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2009-04-28, 00:49
|
|
|
Może jakiegoś GPZta większego, za 2-3koła a reszta na wache/częsci |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-28, 06:15
|
|
|
Z GPZetami jest taki problem ze czesto sa juz zakatowane. Nie mniej jednak GPZ była by idealnym chyba wyborem. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-28, 10:21
|
|
|
ale gzp to koblubryna jest. To jest dobry motor do zapierdlalania, ale do katowania się chyba średnio nadaje?
Najciekawszym wyborem wydaje się być stara, poczciwa CBRka. Może być też CBRka, albo w ostateczności CBRka. Te trzy motory chyba najbardziej nadają się do aktowania szeroko pojętego. Stare, więc części tanie, małe, lekkie, zwarte konstrukcje i dość żywotne silniki.
Więc - tylko CBRka |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2009-04-28, 13:15
|
|
|
Jeżeli gpz to oby nie 600 - miałem to to w poprzednim sezonie. Chodziło fajnie, ale...
Brat śmigał cały sezon, olej sprawdzany średnio raz w tygodniu i zawsze dopuszczalne maksimum. Pod koniec sezonu poszła panewka. Silnik w pył, wymiana wału i panewek na używki od innego silnik w którym poszła głowica. Moto po 2 tygodniach sprzedane - kupujący oczywiście poinformowany. Silnik pochodził mu 2 miechy po czym padł, nowy właściciel zrobił miesiąc temu przekładkę i z tego co wiem znowu coś mu puka...
I żeby nie było po okolicy śmiga gpx z taki samym typem silnika - od właściciela wiem, że jeździ już na 3 silniku... |
|
|
|
|
Gieniu
Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 334 Skąd: Wierzbica Dolna
|
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-04-28, 14:00
|
|
|
Właśnie:
- moto ma być do poszalenia po asfalecie (jak sołtys nie zwinie zapobiegawczo )
- każde enduro i supermoto odpada ze względu na wzrost - nie mam zamiaru się męczyć
- cena nie jest sztywna może nawet o 1000 zł w górę
Jeżeli to jest jakaś sugestia - zauroczyła mnie vfr Gienia |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-28, 17:40
|
|
|
VFR nadaje sie do turystyki i chyba tylko do tego janku mój nasz wasz ulubiony moderator a zwa go Saska ma racje CBR. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
weigert
Motocykl: MZ ETZ 150 '91
Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 1 Skąd: Zawiercie / Katowice
|
Wysłany: 2009-04-29, 20:18
|
|
|
W tej cenie to chyba najlepszym rozwiązaniem jest Suzuki GS 500 E. Moc wystarczająca, dobre hamulce (tarcza również z tyłu w przeciwieństwie do np. CB 500), centralny amortyzator. Jedynym mankamentem są małe rozmiary, ale to już zależy od wielkości kierowcy. Dużo tych maszyn na rynku, z częściami nie ma problemu, są tanie i dobrze dostępne. |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-29, 20:28
|
|
|
GS odpada.
Po pierwsze - nie ma odcięcia. NA zlocie w Borkach mieliśmy okazję zauważyć, jak kończy się kręcenie GSa.
Po drugie - w GSie robi się olej i zawory co 6 tysiecy orzy jeździe turystycznej przy katowaniu umrze szybciej.
Po trzecie - to i tak są delikatne silniki, generalnie co drugi GS to szrot z pukającymi panewkami.
Jak śpiewał Bob "panewka" Marley - Knock Knock Knocking on Heavens Door
Opróćz tych trzech propozycji kilka postów wyżej, polecę jeszcze CBRkę |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
MZ Maxi Perwers
Zlotowicz MODERATOR - RETIRED
Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 1027 Skąd: Lubań-Zgorzelec
|
Wysłany: 2009-04-29, 20:39
|
|
|
CBRa się nadaje. Niezły z niej kat. GS też da radę, ale całkiem odblokowany. W sumie, jak nie zależy Ci na papierach i suer-hiper wyglądzie, to za 4-5 klocków możesz mieć dwa GSy 90-92. Jest jeszcze opcja starszej XJ, ale tam nie wiem jak z częściami. Właściwie, to wszystko da się katować co można tanio wyrwać i nie szkoda |
_________________ Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli. |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2009-04-29, 21:38
|
|
|
saska251 napisał/a: | GS odpada.
Po pierwsze - nie ma odcięcia. NA zlocie w Borkach mieliśmy okazję zauważyć, jak kończy się kręcenie GSa. |
To zależy od roczników. GS mojego brata akurat odcinkę posiada. Rocznik 98 |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-29, 21:41
|
|
|
no dobra, z odcinką pudło - ale cała reszta zostaje |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
|