» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-09-08, 09:17
Tani japończyk do katowania - co polecacie?
Autor Wiadomość
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2009-04-27, 19:13   Tani japończyk do katowania - co polecacie?

Temat idealnie pasuje do luźnych gadek więc bez buntow proszę.
Szukam taniego, solidnego japończyka do pokatowania. Bez sentymentów o historii, klasycznym charakterze czy dalekich turystycznych wypadach. Kryteria to względnie duża moc, solidność, cena powiedzmy do 4000 tys zł. Dodatkowym atutem jest podatność na modyfikacje na streeta i dostępność zapasowych części.
Powtarzam - do dalekiej jazdy mam Mz i tego nie zmieni nic jednak czasem brakuje jej nutki szaleństwa a latanie ze wskazówką na czerwonym polu kiedyś ją zabije.
Tańsze propozycje mile widziane ;)
Pozdrawiam
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-04-27, 20:17   

witam kup honde cr 250 cm w dwusówie ma sporom moc i moment obrotowy. polecam
:piwo:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2009-04-27, 20:19   

CBR 600 i nic innego

[ Dodano: 2009-04-27, 21:21 ]
lub GSX 600 (stare jajko, dobry poczciwy olejak)

[ Dodano: 2009-04-27, 21:22 ]
napiorek123 napisał/a:
witam kup honde cr 250 cm w dwusówie ma sporom moc i moment obrotowy. polecam
:piwo:


i spalanie na poziomie 12-18litrów...
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-04-27, 20:25   

honda cr 250 sporo pali ale ma sporom moc
i spalanie na poziomie 12-18litrów...
to letka przesada pali ok zależy od jazdy o 8 do 13 14 litrów ale to przy max obrotach a kolego chodzi ci o coś aby wyszaleć sie na szosie czy na polnych drogach?
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
Dekoj 


Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 590
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-04-27, 20:32   

GSX 600! :piwo:

Geez ...
napiorek123 napisał/a:
dwusówie ma sporom moc
:klnie: Pisać uważniej! ;) ... wstyd. :mrgreen: :wink:
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-04-27, 20:37   

ok sorry
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
Lorenz 
WariaTT


Motocykl: ETZ 251 WSK 125
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 168
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-04-27, 21:36   

jannex napisał/a:
cena powiedzmy do 4000 tys zł.

Za taka kwotę to nie bawiłbym się w półśrodki tylko konkrety - na miasto myślę, że buggati veyron byś chwycił, w teren kilka hamerów, jeep wrangler - wybór naprawdę duży :lol: :lol: :piwo:
Tak na powaznie to do 4 tysi beda same starocie z japonii chyba ze nie zalezy ci na tym aby byla na papierach. I okresl sie czy chcesz sie wyzyc na miescie/ obrzezach miasta czy w lesie :) Chociaż napisałes ze chcesz aby był podatny na przeróbkę na street'a wiec domyslam sie ze chodzi o zyletke na miasto to wyłącznie CBR 600 - dołóż jeszcze trochę i wychaczysz konkretny sprzęt :wink:
_________________


| | | Mój garaż http://www.polskajazda.pl...Z,ETZ,251/13271
 
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2009-04-27, 21:47   

e tam..
Jeżeli kupisz niezarżniętą CBR 600 F1 to TY jej nie zarżniesz...

Ja kupiłem Diversion przebieg 40tysięcy nigdy nie ruszana w oryginale za 3tys i sprzęt jest bajka.
Wiec kto szuka to znajdzie....
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-04-28, 00:49   

Może jakiegoś GPZta większego, za 2-3koła a reszta na wache/częsci
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-28, 06:15   

Z GPZetami jest taki problem ze czesto sa juz zakatowane. Nie mniej jednak GPZ była by idealnym chyba wyborem.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-04-28, 10:21   

ale gzp to koblubryna jest. To jest dobry motor do zapierdlalania, ale do katowania się chyba średnio nadaje?

Najciekawszym wyborem wydaje się być stara, poczciwa CBRka. Może być też CBRka, albo w ostateczności CBRka. Te trzy motory chyba najbardziej nadają się do aktowania szeroko pojętego. Stare, więc części tanie, małe, lekkie, zwarte konstrukcje i dość żywotne silniki.

Więc - tylko CBRka :]
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2009-04-28, 13:15   

Jeżeli gpz to oby nie 600 - miałem to to w poprzednim sezonie. Chodziło fajnie, ale...
Brat śmigał cały sezon, olej sprawdzany średnio raz w tygodniu i zawsze dopuszczalne maksimum. Pod koniec sezonu poszła panewka. Silnik w pył, wymiana wału i panewek na używki od innego silnik w którym poszła głowica. Moto po 2 tygodniach sprzedane - kupujący oczywiście poinformowany. Silnik pochodził mu 2 miechy po czym padł, nowy właściciel zrobił miesiąc temu przekładkę i z tego co wiem znowu coś mu puka...

I żeby nie było po okolicy śmiga gpx z taki samym typem silnika - od właściciela wiem, że jeździ już na 3 silniku...
 
     
Gieniu 


Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 334
Skąd: Wierzbica Dolna
Wysłany: 2009-04-28, 13:31   

CBR 600 moto nie do zajeba.... ewentualnie 1000f bez owiewek jest dość małe i silniki też nie do zajechania....
_________________
oto moja była Etka:D
http://www.fotosik.pl/pok...bc5098b042.html
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/29428
Moja VFR-a
http://grzesiekgieniu.fotosik.pl/zdjecia/1.html
 
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2009-04-28, 14:00   

Właśnie:
- moto ma być do poszalenia po asfalecie (jak sołtys nie zwinie zapobiegawczo :twisted: )
- każde enduro i supermoto odpada ze względu na wzrost - nie mam zamiaru się męczyć
- cena nie jest sztywna może nawet o 1000 zł w górę
Jeżeli to jest jakaś sugestia - zauroczyła mnie vfr Gienia :mrgreen:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-28, 17:40   

VFR nadaje sie do turystyki i chyba tylko do tego janku mój nasz wasz ulubiony moderator a zwa go Saska ma racje CBR.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
weigert 

Motocykl: MZ ETZ 150 '91
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 1
Skąd: Zawiercie / Katowice
Wysłany: 2009-04-29, 20:18   

W tej cenie to chyba najlepszym rozwiązaniem jest Suzuki GS 500 E. Moc wystarczająca, dobre hamulce (tarcza również z tyłu w przeciwieństwie do np. CB 500), centralny amortyzator. Jedynym mankamentem są małe rozmiary, ale to już zależy od wielkości kierowcy. Dużo tych maszyn na rynku, z częściami nie ma problemu, są tanie i dobrze dostępne.
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-04-29, 20:28   

GS odpada.

Po pierwsze - nie ma odcięcia. NA zlocie w Borkach mieliśmy okazję zauważyć, jak kończy się kręcenie GSa.

Po drugie - w GSie robi się olej i zawory co 6 tysiecy orzy jeździe turystycznej przy katowaniu umrze szybciej.

Po trzecie - to i tak są delikatne silniki, generalnie co drugi GS to szrot z pukającymi panewkami.

Jak śpiewał Bob "panewka" Marley - Knock Knock Knocking on Heavens Door :D


Opróćz tych trzech propozycji kilka postów wyżej, polecę jeszcze CBRkę :lol:
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1027
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2009-04-29, 20:39   

CBRa się nadaje. Niezły z niej kat. GS też da radę, ale całkiem odblokowany. W sumie, jak nie zależy Ci na papierach i suer-hiper wyglądzie, to za 4-5 klocków możesz mieć dwa GSy 90-92. Jest jeszcze opcja starszej XJ, ale tam nie wiem jak z częściami. Właściwie, to wszystko da się katować co można tanio wyrwać i nie szkoda :)
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2009-04-29, 21:38   

saska251 napisał/a:
GS odpada.

Po pierwsze - nie ma odcięcia. NA zlocie w Borkach mieliśmy okazję zauważyć, jak kończy się kręcenie GSa.


To zależy od roczników. GS mojego brata akurat odcinkę posiada. Rocznik 98
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-04-29, 21:41   

no dobra, z odcinką pudło - ale cała reszta zostaje :lol:
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14