» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-11-22, 01:23
Jak to było regulacją tych 30n3-1 z Chin?
Autor Wiadomość
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2009-04-30, 07:53   Jak to było regulacją tych 30n3-1 z Chin?

Witam

Problema mam. Tiger zdiagnozował mi nieszczelny simmer od alternatora - trafił w 10tkę. Lało się z niego i puszczał lewe powietrze, skutkiem czego o wolnych obrotach mogłem pomarzyć.

Zmieniłem simmer i na zajechanym 30n2-3 nawet zimny silnik trzymał 1,2k obr. bez problemu. Za to jak założyłem 30n3-1 - porażka. Znowu wolne zginęły.

Teraz sedno (uff..wreszcie) - czy te chińskie 30n3-1 przy regulacji dawały takie same objawy jak lewe powietrze? Mój to oryginał, ale śrubka regulacji składu mieszanki była zapieczona i trzeba ją było rozwiercić. Myślę, że mogłem przesadzić z tym rozwiercaniem i teraz już go nie wyreguluję.
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-30, 08:19   

wyjechany N3 ma zatkany kanalik obejsciowy i co byś nie robił i tak go nie wyregulujesz bo przekroje sa zbyt małe. W chińskim problem jest własnie ze szczelnoscią.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2009-04-30, 08:32   

Znaczy co bym nie robił, i tak trzeba się w nowy 30n2-5 uzbroić. I o to chodziło.
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-30, 08:37   

Da sie to naprawić/poprawić pytanie po co;] skoro N3 to nie udaczna konstrukcja na której MZ pali wiecej.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Emilos 


Motocykl: Husqvarna WR 360 98r
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 100
Skąd: Piaski koło Lublina
Wysłany: 2009-04-30, 18:32   

możne jakiś gaźniczek od Japończyka lub innego motoru, z takim samym gardzielem jak jest oryginalnie. Mój sąsiad jeździł na moim gaźniku mikuni do yz 250 w etz 250. wymienił dysze i iglice, aby dopasować do ety. Motorek chodzi przepięknie :wink: motor juz skasowany...;/
_________________
ogar 200 > simson s70 > etz 250 > yamaha yz 250 > husqvarna wr 360 2T > Peugeot 406
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-05-01, 15:25   

Oczywiscie ze sie da ;) np. gaźnik od DT 125 ma 34mm gardzieli wprost idealny do ETZ 250.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15