Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-22, 01:23 |
Jak to było regulacją tych 30n3-1 z Chin? |
Autor |
Wiadomość |
BeerfaN
Made in PRL
Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 818 Skąd: Warszawa Marysin
|
Wysłany: 2009-04-30, 07:53 Jak to było regulacją tych 30n3-1 z Chin?
|
|
|
Witam
Problema mam. Tiger zdiagnozował mi nieszczelny simmer od alternatora - trafił w 10tkę. Lało się z niego i puszczał lewe powietrze, skutkiem czego o wolnych obrotach mogłem pomarzyć.
Zmieniłem simmer i na zajechanym 30n2-3 nawet zimny silnik trzymał 1,2k obr. bez problemu. Za to jak założyłem 30n3-1 - porażka. Znowu wolne zginęły.
Teraz sedno (uff..wreszcie) - czy te chińskie 30n3-1 przy regulacji dawały takie same objawy jak lewe powietrze? Mój to oryginał, ale śrubka regulacji składu mieszanki była zapieczona i trzeba ją było rozwiercić. Myślę, że mogłem przesadzić z tym rozwiercaniem i teraz już go nie wyreguluję. |
_________________ We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-30, 08:19
|
|
|
wyjechany N3 ma zatkany kanalik obejsciowy i co byś nie robił i tak go nie wyregulujesz bo przekroje sa zbyt małe. W chińskim problem jest własnie ze szczelnoscią. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
BeerfaN
Made in PRL
Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 818 Skąd: Warszawa Marysin
|
Wysłany: 2009-04-30, 08:32
|
|
|
Znaczy co bym nie robił, i tak trzeba się w nowy 30n2-5 uzbroić. I o to chodziło. |
_________________ We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-30, 08:37
|
|
|
Da sie to naprawić/poprawić pytanie po co;] skoro N3 to nie udaczna konstrukcja na której MZ pali wiecej. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Emilos
Motocykl: Husqvarna WR 360 98r
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 100 Skąd: Piaski koło Lublina
|
Wysłany: 2009-04-30, 18:32
|
|
|
możne jakiś gaźniczek od Japończyka lub innego motoru, z takim samym gardzielem jak jest oryginalnie. Mój sąsiad jeździł na moim gaźniku mikuni do yz 250 w etz 250. wymienił dysze i iglice, aby dopasować do ety. Motorek chodzi przepięknie motor juz skasowany...;/ |
_________________ ogar 200 > simson s70 > etz 250 > yamaha yz 250 > husqvarna wr 360 2T > Peugeot 406
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-05-01, 15:25
|
|
|
Oczywiscie ze sie da np. gaźnik od DT 125 ma 34mm gardzieli wprost idealny do ETZ 250. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
|