» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-09-08, 09:17
simson i mz w jednym
Autor Wiadomość
maniek_2008 
maniek

Motocykl: mz etz 251
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 15
Skąd: suwałki
Wysłany: 2009-06-24, 08:53   simson i mz w jednym

witam wszystkich, co myślicie żeby kupić ramę od simsona z kołami i całą resztą i wstawić silnik od mz 150 :?: piszcie czy opłaca się bawić w takie przeróbki i czy w ogóle warto.
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2016
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2009-06-24, 09:00   

Ja bym sobie dał spokój, szkoda pieniędzy i czasu (wiem z doświadczenia). Lepiej zostaw kasę na przyszłość albo doinwestuj w mz jeśli masz nią zamiar jeździć kiedyś.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-24, 10:08   

jest w lublinie jedna taka hybryda, no w sumie jeździ, sam silnik w tym opakowaniu wygląda spoko (reszta już gorzej bo ma zrobione "owiewki"), ale ja nie widzę w tym sensu zupełnie... lepiej kupić całą 150, ceny podobne, a wszystko będzie latało ładnie bez kombinowania
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
jedrek1000f 


Motocykl: MZ,Honda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 1324
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-06-24, 11:21   

zgadzam sie z moim przedmowca bo niewarto i szkodaczasu na takie pierdoly :mrgreen:
_________________
nie ważne gdzie nie ważne jak dopóki tylko pełny bak odkręcam gaz i znikam z tąd jestem wolny :-)
http://picasaweb.google.com/jedrek1000f
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17577
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=20566
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17236
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=18195
 
     
maniek_2008 
maniek

Motocykl: mz etz 251
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 15
Skąd: suwałki
Wysłany: 2009-06-24, 21:17   

ja bym to robił z kuplem on ma silnik od 150 a ja ramę od simka mogę kupić za 300 zł
 
 
     
focusst 
PKS 97MF, PLE 29GK


Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 297
Skąd: Żegrówko
Wysłany: 2009-06-24, 21:30   

Ja ci powiem tak. Taka przeróbka napewno podniosłaby znacznie osiągi, znacznie mniejsza masa ramy. Ale są minusy np. samo zamocowanie mz ma fabrycznie uchwyt do ramy w simsonie tego nie ma i przyspawanie tego uchwytu ( chodzi mi o mocowanie przy głowicy) tak żeby silnik był prosto napewno nie będzie łatwe, a bez tego będzie ci trzęsło całą ramą ( silnik mz na biegu jałowym ma spore wibracje ). Ponadto co byś zrobił przy ewentuanej kontroli drogowej ?? Powiesz policjantowi że co taki wielki cylek to 50 ccm ?? No i najważniejsza kwestia to bezpieczeństwo. Prędkość 110 ( tyle buja 150tka ) to moim odpowiednia prędkość dla ramy mzty ( to i taj już jak na nią trochę dużo ) nie wyobrażam sobie jechać simsonem więcej niż 80 km/h. Mam simsonka to wiem co mówię. No i same hamulce. Tarcza w MZ ma takie działanie że blokada przedniego koła na asfalcie to żaden problem, w simqu o czymś takim nie ma co marzyć. Takie są plusy i minusy przeróbek. Decyzję pozostawiam tobie. Jeśli przerobisz i będziesz tym jeździł to szacun dla ciebie. Pozdraw. :piwo:
_________________
W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r.
 
     
Dekoj 


Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 590
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-06-24, 21:42   

Bez wymiany hamulców dla mnie osobiście głupota, zagrożenie dla siebie i innych użytkowników ruchu... Żadna filozofia się rozpędzić, ważne by wyhamować zawsze na czas, a standardowe hamulce simsona przy prędkości powyżej 60 km/h i zwiększonej masie są co najmniej niewystarczające :neutral:
_________________
Moja MZ ETZ 251:
http://www.bikepics.com/members/Decoy/08etz251/
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/84022
Temat o mojej MZ ETZ 251: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
Temat o mojej MZ TS 250: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2009-06-24, 22:38   

Ja włożylem silnik 150tki do ramy simsona sr. Robilem to dla kolegi, osobiście nie jechalem wiecej tym niż 70km/h bo poprostu sie balem. Jest to hujstwo niebezpieczne. Zawieszenie przy takim obciażeniu na przód chodzi jak żyd po pustym sklepie. O tylnim wachaczu nie wspomne gdyz przy dodaniu gazu chce go wyrwać. Hamulce jakie takie. Jest wiele minusów. Plusem jest to, że masz silnik od MZtki w simsonie a z reszta to nic fajnego.
Wibracje sa tak duze ze jajka swędzą. Osobiście odradzam. Lepiej juz silnik WSK 125, ktory wmontowalem w ramę simsona s51 jakies 6dni temu. Zrobilem taka klatke coś w podobie jak przy WSK M06 . No to fajnie chodzi. Silnik lekki, male wibracje. No i całośc zwinniejsza niż zwykła WSK bo wiadomo jak się ma moc do masy. Dodam iż to byla bardzo prosta przeróbka.
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
maniek_2008 
maniek

Motocykl: mz etz 251
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 15
Skąd: suwałki
Wysłany: 2009-06-25, 08:36   

Leyek może ja wstawię silnik od wsk. a od jakiej wski wstawiłeś silnik 3czy4?
 
 
     
AdEk2007 
Grupa Podlasie


Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 679
Skąd: Mońki
Wysłany: 2009-06-25, 08:50   

jak Leyek napisał WSK 125 to 3 biegowa ;)
_________________
Bo żyje się po to aby śmigać na moto! :lol2:
 
     
KrecikETZ251 
Maniak ETZ


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Kłomnice/Częstochowa
Wysłany: 2009-06-25, 11:37   

My z ziomkami jak mieliśmy po 14-15 lat robiliśmy motorynki z silnikami WSK 125. Wszystko było pomyslane i zrobione ładnie rama wzmacniana itp nie ak gnoje bez wyobrażni zeby tylko jezdziło. Lepiej zrobic takie cacko niż kombinować z tym simem. Fajna zabawa z taką motoryną. Pozdro.
 
 
     
Mycek123 
Zlotowicz
ETZ 150


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 315
Skąd: Łebcz
Wysłany: 2009-06-25, 12:23   

KrecikETZ251 napisał/a:
My z ziomkami jak mieliśmy po 14-15 lat



to rzwczywiście twoje dawne czasy hahahahha
_________________
W garażu :

ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d
 
 
     
KrecikETZ251 
Maniak ETZ


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Kłomnice/Częstochowa
Wysłany: 2009-06-25, 15:39   

O kurde sorka pomyliłem rok ja jestem 91 a nie 92 i wyświetla się 16.:) Co do Mycka 3 lata w wieku od 14-17 robi wiele w psychice więc mówie ze nie robiliśmy niczego jak gnoje bez wyobraźni.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14