Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-22, 09:16 |
Ciekawy pomysł na tuning MZ |
Autor |
Wiadomość |
Plonek
wujek samo ZŁO
Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 486 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-12-29, 17:12
|
|
|
Cytat: | uważam ze juz lekka zmiana stylistyki TS moze ja zmienić w maszyne radjowa tamtych lat;) | zamiarzasz konkurować z ZET czy RMF FM
Swojadrogą potwierdzam, TS z swojąwąską kierownicą wręcz idealnie nadaje się na przeróbki na cafe racera.przedewzzystkim chrom na przedni błotnik, tylni pod obcinkę, a potem myśleć nad szczegółami. |
_________________ The power of dreams. |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2007-06-07, 21:52
|
|
|
znalazłem zdięca przerobionej MZty, i to konkretnie i z guste. Zwrócicie uwage na przeniesienie napędu wogole obejżyjcie dokładnie bo przeróbek jest masa.
Zdięcie jest ze zlotu w Zschopau. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Red250Arrow
amator-hobbysta
Motocykl: MZ TS 250/0 1975r.
Pomógł: 9 razy Wiek: 78 Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 366 Skąd: KC
|
Wysłany: 2007-06-07, 21:58
|
|
|
ukłony za bak w stronę ets . Ogólnie koleś pomyślał. Masz więcej fot?? |
_________________ Happy driving with MZ Motorcycles |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2007-06-07, 22:00
|
|
|
niestety nie, znalazłem tylko tą, a zobaczył bym kolanko, bo tłumik idzie pod spodem. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Petro
hardstyle
Motocykl: Honda FT 500
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Lut 2006 Posty: 113 Skąd: Opole/Komprachcice
|
Wysłany: 2007-06-08, 09:25
|
|
|
boskie:d fajne ma hamulce |
_________________
|
|
|
|
|
AdEk2007
Grupa Podlasie
Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 679 Skąd: Mońki
|
Wysłany: 2007-06-08, 14:01
|
|
|
Ciekawe jak to jeździ |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-08, 16:18
|
|
|
ten pasek zebaty pasuje jak świni homonto;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Simon
Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35 Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 137 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2007-06-08, 16:59
|
|
|
Jak dla mnie piękna |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2007-06-08, 17:12
|
|
|
YYYY a gdzie to ma zmianę biegów? |
|
|
|
|
KingNothing
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 363 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-08, 22:49
|
|
|
w którym miejscu jest lepszy od łańcucha;| chyba cichszy... obecnie stosuje sie tylko pasek w nudziarskich customach albo choperach ;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
led1
Motocykl: CBR 900 RR
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2006 Posty: 138 Skąd: Szczałb\Piaseczno
|
|
|
|
|
Nostradamus
Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 262 Skąd: Zaleszany
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-13, 19:04
|
|
|
BMW to raczje nie pasek ;] Zreszta ja juz swojego zdania nie zmienie :/ Pasek jest do dup... !! A juz napewno nie pasuje do klasyka:/ |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Nostradamus
Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 262 Skąd: Zaleszany
|
|
|
|
|
RazieL
Motocykl: Tropik
Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 33 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2007-06-13, 20:39
|
|
|
zalezy do czego... do klasyka tylko lancuch(ewentualnie kardan), do enduro crossow itp tylko lancuch, do turystykow(bez obslugowych) tylko kardan. scigacz albo pasek albo lancuch, a choppery i cruisery kardan albo paseczek takie jest moje zdanie. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-13, 22:02
|
|
|
cichszy... wiesz ile obsługa paska kosztuje bo według mnie w cholere duzo wiecej niz łańcucha pozatym do paska musi sie stosować duzo wieksze łozyska itp. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
RazieL
Motocykl: Tropik
Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 33 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2007-06-14, 07:24
|
|
|
obsluga paska?? przeciez pasek sie tylko wymienia jak sie rozciagnie-urwie. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-14, 08:11
|
|
|
nie dokońca, o pasek nalezy dbac tak jak o łańcuch, musisz go czyscic, sprawdzac jego stan itp. Duza zaleta jest jego cicha praca, natomiast nie przekonuje cena. Pozatym wytrzymałosc paska jest też niższa jeśli chodzi o motocykle sportowe i o duzej mocy, Pozatym tak długi pasek nie lubi wysokich obrotów.
Dlatego ja wole łańcuch, ba gdybym miał auto to niechciał bym w zyciu paska rozrządu, za duzo widziałęm pogietych zaworów:/ |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Motomaniak
Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 155 Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
|
Wysłany: 2007-06-14, 09:15
|
|
|
hubertbaran,
Po prostu Pasek ma swoj przebieg ktory daje fabryka, po tym przebiegu trzeba wymienic, jezeli będa przestrzegane normy to wszystko bedzie oki, paski sa durzo bardziej trwałe niz łancuchy. i nie wymagaja obsługi. |
_________________ Motomaniak
Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031 |
|
|
|
|
|