» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 11:30
[Elektryka] Zapłon typu B - jak podłączyć?
Autor Wiadomość
komar126.90 

Motocykl: MZ TS 250/1
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-07-23, 13:30   [Elektryka] Zapłon typu B - jak podłączyć?

Niedawno nabyłem takie cudo ale nie wiem jak to podłączyć - znaczy sterownik o oznaczeniu 8389.30 (czarne pudełko o wymiarach około 5.5x4.5cm) wychodzą z niego 3 przewody brązowy, zielony, czarny i idą do impulsatora (nadajnika impulsów) na alternatorze (jasna kostka z hallotronem z mniejszymi konektorami) o oznaczeniu 15g, 7, 31g. Problem tkwi w tym że nie wiem co do czego. Poniżej zdjęcia.

Xargo1: Zmieniłem nazwę tematu na zgodną z regulaminem
Ostatnio zmieniony przez Xargo 2009-07-23, 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gacy251 
Zawodowy MZciaż


Motocykl: Etz 250 gilera PJ 50
Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 148
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-07-23, 13:34   

Do Ts tego nie podłączysz to jest do ETZ :razz:

[ Dodano: 2009-07-23, 13:35 ]
do 6v nie podłączysz musi byc 12v :mrgreen:
 
 
     
AdEk2007 
Grupa Podlasie


Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 679
Skąd: Mońki
Wysłany: 2009-07-23, 13:42   

Przerabiaj instalke na 12V :P
_________________
Bo żyje się po to aby śmigać na moto! :lol2:
 
     
komar126.90 

Motocykl: MZ TS 250/1
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-07-23, 14:02   

Instalacja w mz nie jest skomplikowana, jednak tego o co pytam nie mogę znaleźć w sieci, natomiast o zapłonie typu A jest dużo. Schematy w sieci przeważnie podają typ A. Typ B był montowany z tego co się orientuję w ETZ 251 i gdyby znalazł się ktoś komu chciałoby się zdjąć prawą kapę silnika i zobaczyć, to komuś może jeszcze by się przydało. Z góry dziękuję. Aha moja ts-ka będzie miała 12V.
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2019
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2009-07-23, 14:28   

Zespół nadajnika:
brązowy do 31g
zielony do 7
czarny do 15g

Cewka:
brązowy masa
czerwony zacisk 15
zielony zacisk 1
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2009-07-23, 14:29   

Co do halotronu masz przecież oznaczenia zarówno na halotronie jak i sterowniku. 7 do 7, 15 do 15 etc. Natomiast kable bez oznaczeń Duże oczko na brązowym do punktu masy na filtrze. Czerwony + cewki bodej (15) zielony sterowanie bodej (1)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2019
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2009-07-23, 14:29   

był gdzieś temat już o tym, jak znajdę to zrobię porządek i uzupełnię w FAQ
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2009-07-23, 14:30   

Widze ze mnie SoftCHjanek uprzedziełeś ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2019
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2009-07-23, 14:31   

Nom o włos
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
komar126.90 

Motocykl: MZ TS 250/1
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-07-23, 14:57   

Dziękuję za odpowiedź.

Podobny temat jest tu ale załączniki nie działają. Jak będę miał więcej czasu to mogę pstryknąć kilka fotek bo mam jeszcze dostęp do zapłonu typu A to można by spiąć w całość i mały poradnik co do czego zrobić.

W zapłonie typu B który mam na sterowniku są oznaczenia 1, 31, 15, które to oznaczenia są wyjściem na cewkę, masę i zasilanie sterownika (to jest na schematach ogólnodostępnych), natomiast nie ma oznaczeń jak w typie A gdzie oryginalnie jest idiotoodporny i kolory wyjścia ze sterownika są zgodne z kolorami na złączce umieszczonej na alternatorze gdzie jest przyłączony impulsator. W typie B są oznaczenia tylko na impulsatorze (może mało widoczne ale widoczne na załączonych zdjęciach).

Pozdrawiam.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 16