» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
układ bezstykowy z zaprogramowaną charakterystyką
Autor Wiadomość
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-06-24, 20:01   układ bezstykowy z zaprogramowaną charakterystyką

Cześc dzisiaj zawiozłem swoją Mz do Będzina do digitechu zamówiłem układu bezstykowy z zaprogramowaną charakterystyką jak tylko odbiore to podziele się z Wami wrażeniami z jazdy i jak to wszystko działa
pozdrawiam
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 363
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-06-24, 20:21   

cosmic, no co ty? Z zapropgramowaną charakterystyką? Ale czad. Ile dałeś?
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-06-24, 20:26   

WTF?! to takie cos istnieje do MZ ? kocur straszny bedzie z tej mz heh 8-)

[ Dodano: 2006-06-24, 20:27 ]
a bedziesz mogl sobie wgrywac nowe mapy :>
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-06-24, 20:29   

o kasie nie chce tutaj pisać, ale mozecie napisać maila do tego Pana i on Wam odpisze http://elektronika-motocyklowa.pl/ tutaj stronka i adres. Dodam, że będzie to ze zmiennym kątem. Będzie zależeć od obrotów. Co do map to nie wiem ale jak będe jechał po motocykl za tydzień to Wam wszystko napisze.
pozdro
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-06-24, 20:32   

cosmic, a wcześniej miałeś elektronika ? czy na zwykły przerywacz? Bo jestem ciekawy jakie są różnice...
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-06-24, 20:55   

wcześniej miałem zwykły, ale jeździłem na zwykłym elektroniku od qmpla na MZ
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-06-24, 20:56   

a do czego to??
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-06-24, 21:03   

no do Mz ETZ 250 jeśli pytasz o marke motocykla
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2006-06-24, 21:30   

hehe ja już to mam ui siebie w domu i na motorze:) <lol>
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-24, 22:12   

A ja zainteresowanych teorią bądź zrobieniem tego w praktyce odsyłam na bardzo ciekawą(polecam!!) strone o której już była na forum mowa: http://home.elka.pw.edu.pl/~psielski/moto/varan/ Osobiście jestem ciekaw jak to się sprawdzi, więc czekam na opis i jakieś fotki koniecznie, tylko opisz to porządnie a nie po łebkach :-)
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-06-24, 22:12   

no i jak się sprawuje podziel się bo ja się doczekać nie moge !!
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-25, 23:41   

moj koles zalozyl to do Junaka,janek wkrecal sie lepiej niz MZ,ale były problemy z zakluceniami,cos tam pokombinowal,ekranowane kable itd,i dzialalo nawet fajnie, ale generalnie mało bezawaryjne urzadzenie,w tej chwili smiga dalej na Maluchowym zaplonie bo tamten niestety zawiudł,w Jawie mial tez kumpel z mojej ekipy i tez sie zjebało wiec podchodze do tego raczej z dystansem,jak to padnie to niestety ratuje juz tylko wymiana na normalny no bo te pierdoly sa kosztowne niestety,jednym slowem te wynalazki sprawiaja nieco problemow...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-29, 09:03   

dobrze zrobiony i zabezpieczony przed wilgocią zapłon powinien dizałac wieki;] Efekt jest taki ze mocwzrasta a silnik pracuje spokojniej i lepiej przyspiesza;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-07-01, 10:09   

teraz musze wyjechać na 10 dni jak wróce to zrobie fotki tego układu i wszystko opisze konkretnie także za 10 dni odświezam temat
pozdro
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-07-05, 23:49   

hubertbaran, ja nietwierdze ze to niedaje efektu bo daje i to naprawde niezly,jawa to tam jawa,ale junak tak sie wkrecal na obroty z tym uladem ze mi szcena do podlogi upadla, autentycznie MZ tak mi na obroty niechodzila jak tez junak,ale niestety jest dosc zawodne,i bardzo podatne na zaklucenia...to tyle co zaobserwowalem
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-07-12, 19:05   

no jutro odbieram mz z tym zapłonem co w temacie umieszcze tu jutro fotki i opisze jak moto chodzi, tylko napiszcie czy jeszcze ktoś czyta ten temat
pozdro
 
     
dawid482 


Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 265
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-07-12, 22:25   

cosmic, no pewnie, że czytamy :-)
A tak poza tym to widzę że jesteś ze śląska-trza sie kiedyś spotkać i pogadać z chopcami z okolic. Narazie z klubu to tylko jeżdżę z Large a im więcej tym lepiej.


Aha no te fotki wrzuć, chętnie zobaczę.
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-07-13, 06:09   

no ok jak tylko wróce to opisze i wrzuce fotki, co do spotkania gdzieś to jasne nie mam nic przeciwko :)
pozdro
 
     
dawid482 


Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 265
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-07-13, 13:26   

no to bardzo fajnie-a może chcesz jechać na Słowację??
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-07-13, 18:07   

jutro wrzuce fotki bo dopiero wróciłem nie mam sił opisywać nic więc zrobie to rano zanim wyjse
ps ale na trasie przy 110 może 100 zablokowało mi koło prawie sie wyjebałem co się stało ? po przejechaniu jakis 100 metrów puścilo co się mogło stać ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14