Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 11:26 |
Podłonczenie instalacji na krótko - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
klozet9
Motocykl: WSK 125
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2009-09-22, 15:25 Podłonczenie instalacji na krótko - MZ ETZ 150
|
|
|
Witam
Posiadam crossa w którym zamontowałem silnik od MZ ETZ 150 (z racji złomowej ceny części ). Kupiłem do niej nowy kompletny zapłon z wirnikiem. Ale znalazł się problem...
Nie wiem jak podłonczyć kable, ponieważ nie posiadam w tym motorku stacyjki, świateł, migaczy, a chce mieć w tym motorku jedynie ładowanie akumulatora.
Mam elektroniczny regulator napięcia 12V od SKODY nada się??
Czy mógł by mi ktoś napisać co do czego podłączyć bo ze schematów nie bardzo moge się rozczytać (a bardziej zrozumieć )...
Napisze mi ktoś łopatologicznie jak to popodłanczać ?? np. kabel od kondensatora podłącz do platynek itd.
z góry dzięki... |
_________________ TO LUBIE |
|
|
|
|
Gacy251
Zawodowy MZciaż
Motocykl: Etz 250 gilera PJ 50
Pomógł: 5 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 148 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-09-22, 16:27
|
|
|
Chciałbym zobaczyć tego "krosa" jak schematu nie umiesz przeczytać;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
klozet9
Motocykl: WSK 125
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2009-09-22, 18:41
|
|
|
spoko wyśle ci zdjęcie crossa skoro nie dowierzasz... |
_________________ TO LUBIE |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-09-22, 19:04
|
|
|
Zamieść tu. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
focusst
PKS 97MF, PLE 29GK
Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 297 Skąd: Żegrówko
|
Wysłany: 2009-09-22, 22:51
|
|
|
Z podłączeniem na krótko wielkiej filozofii nie ma. Kable z alternatora U, V, W podłączamy odpowiednio do prostownika diodowego w te same oznaczenia, potem wzbudzenie DF do prostownika ( ważny jest w tym połączeniu bezpiecznik 2 A) jeszcze masa D- i jeden z kabli podłączamy od kondensatora ( połączonego blaszką z przerywaczem ) pod cewkę butelkową. 51 z regulatora pod + z akumulatora, i jeszcze zasilanie z akumulatora pod drugi wtyk cewki butelkowej ( na tym kablu możesz dać włącznik dwu pozycyjny i będziesz mógł nim gasić moto ) i masz instalację na krótko z ładowaniem akumulatora. |
_________________ W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r. |
|
|
|
|
klozet9
Motocykl: WSK 125
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2009-09-23, 16:34
|
|
|
w końcu normalna odpowiedź on znającej się osoby a nie dzieciaków którzy uważają że jeśli czegoś nie umiesz to nawet nie masz co póbować tylko zaprować do specjalisty... !!!
wielkie dzieki focusst
a to obiecana fotka
FOTKA |
_________________ TO LUBIE |
|
|
|
|
focusst
PKS 97MF, PLE 29GK
Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 297 Skąd: Żegrówko
|
Wysłany: 2009-09-23, 20:08
|
|
|
No bez przesady nie nazywaj moda ,,dzieciakiem" bo to nie przystoi. A cross ładny i dosyć mały, więc w tej ramie silnik 150 powinien ostro ,,wymiatać" |
_________________ W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r. |
|
|
|
|
DymekW15
Motocykl: SUZUKI RF 900R RIZLA
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 136 Skąd: Gozdnica/ Żagań
|
Wysłany: 2009-09-23, 20:16
|
|
|
W takim crossiku to ten silnik to diabel bedzie milej zabawy |
_________________ MOTÓR JEST WIECZNY!!!!!!!!!!!!!
APRILIA TUAREG 350 WIND
Zapraszam do kupywania
http://www.allegro.pl/sho...item=1123521689 |
|
|
|
|
klozet9
Motocykl: WSK 125
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2009-09-23, 22:00
|
|
|
dzięki i pozdro dla wszystkich... |
_________________ TO LUBIE |
|
|
|
|
Gustlik
PKN 9796
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 813 Skąd: Białaczów
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-09-23, 23:55
|
|
|
Ludize jak widze silnik zwiazany na sznurku to wymiekam. Jak można sie zabierac za budowe motocykla i nie rozpracować schamtu z opisem. Wyobrazacie sobie gościa który ma budowac dom a nie umie przeczytac planu.... |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
klozet9
Motocykl: WSK 125
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2009-09-24, 16:39
|
|
|
ja też nie wyobrażam sobie człowieka który nie potrafi czytać planu a zbiera się z budowanie domu...
A co do motorku to zamieszczę zdjęcie jutro, bo jest on już skompletowany (a jeśli nie rozumiesz tego słowa to powiem ci dokładniej MA ZAMONTOWANE I SKRĘCONE MOCOWANIA)
wstawiłem to zdjęcie tylko i wyłącznie z tego powodu że miałem tylko to zdjęcie na kompie i nie chciało mi się biec do garażu żeby zrobić zdjęcie. |
_________________ TO LUBIE |
|
|
|
|
Rufusetz150e
Motocykl: Mz Etz 150e itp.
Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 269 Skąd: Nisko
|
|
|
|
|
|