» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Mazda 323 1.6
Autor Wiadomość
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 18:29   Mazda 323 1.6

Siema :)

Chciałem poznać wasze opinie na temat samochódu Mazda 323 89-94r 1.6 BG hatchback oczywiscie z gazem jak to wogóle sprawuję się w praktyce szwagier ma takie auto ale mało co nim przejeździłem więc nie za dużo wiem tyle że przyjemnie sie tym jeździ 140km/h zapiełem i dalej chciała iść ale nawet jakoś strasznie nią nie bujało itp.

Czekam na opinie :]

pzdr :piwo: :twisted:
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-11-16, 18:51   

Brzydszego samochodu chyba nie ma, jeździć bedzie jak każdy japończyk.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 19:14   

hubertbaran napisał/a:
Brzydszego samochodu chyba nie ma


ilu użytkowników tyle opinii :)
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-11-16, 19:59   

chciałes poznać opinie, to sie nie krzyw, jak ktoś mówi że to paskuda
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 20:12   

to co lepsze ? Vectra A ? czy coś innego?
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 20:26   

ta mazda jak to japończyk, będzie jeździć i jeździć, ale jak zacznie się psuć to współczuje osobie płacącej za naprawy, tym bardziej że mazdy aż tak popularne u nas nie są
poza tym od kiedy to fakt że poleci 140kmh to jakiś wyznacznik jakości samochodu? :mrgreen:
astra115 napisał/a:
to co lepsze ? Vectra A ? czy coś innego?

ale jak? w podobnej cenie? jak już to napisz ile hajsu to coś poradzimy, nie wiem jakie to są stawki
vectra a to raczej średni pomysł, zwykle są przeżarte od dołu już w tej chwili
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
CrystalDrill 
remoncik...

Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 473
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2009-11-16, 20:52   

no prawda paskudne, a środek jeszcze gorszy ale nie dołujmy chłopaka ;P i tak już dziś go pojeździłem za ta mazdę. Kup sobie vw golfa 2 :P 1.6td - podobnie wyglada :P
_________________
Back from dead
 
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 21:09   

załóżmy do 3 tys.zł. i napewno nie diesel tylko gaz bo do diesli jakoś nie mam zaufania a zagazowany jakoś tak lepiej napewno nie sama benzyna bo nie wyrobiłbym na to :P
 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2009-11-16, 21:17   

nie wiem, dlaczego jeszcze panuje ta opinia, ze czesci do japonczykow sa drogie.
Generalnie nie marka a model i rozwiazania techniczne ksztaltuja cene. Dajmy na to Ford Mondeo. Niby Ford gowno "wort", ale przewaznie ceny nie sa wygorowane, np. escort czy fiesta. Ale jak sie Mondeo zacznie sypac, to faktycznie trzeba kaske szykowac. Wiem z doswiadczenia. (jezeli oczywiscie mowa o nowych czesciach).
Mazda jak mazda. Moze to takie brzydkie nie docenione kaczatko. Wazne, zeby Tobie dobrze sie jezdzilo. Ja wiem, ze nie ma lepszej jakosci wykonania samochodow od dzisiejszych Toyot i chyba ogolnie od Japoncow. Tak chyba bylo, jest i mam nadzieje pozostanie. A jak dlugo pojezdzisz na gazie zamontowanym do japonskiego silnika ? tego nie wiem, oby jak najdluzej. Jednak pamietaj, ze zywotnosc benzyniakow, pracujacych na gazie, niezaleznie od generacji instalacji gazowej, drastycznie spada... Jezdzil bedziesz, ale silnik albo sily miec nie bedzie, albo zaczna sie problemy z uczszelkami glowicy i sama glowica..

powodzenia ;)
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 21:41   

grzybol, dziwisz się skąd opinia że części do japonii są drogie, a sam rozpowszechniasz tą że gaz niszczy silnik - nie, gaz nie niszczy silnika jeśli jest dobrze założony/zestrojony i jest w silniku który się do tego nadaje. A co do cen to jeśli porównasz ceny zamienników do popularnych u nas VW (które są często za naprawdę grosze) i do japońców (jeśli zamiennik jest) to zwykle te drugie będą droższe, stąd krąząca opinia. No i zauważyłem że japońskie fury (te paronastoletnie) jeżdżą ok, ale tak jak napisałem- zaczyna się taka psuć to po całości, widzę to po samochodach które naprawia mój starszy. Ale nie o tym temat więc proponuje nie kontynuować :P

astra115,
w sumie masz rację, za taką kase diesel to tak średnio, chociaż np. stare 1.6D od VW uchodzi za baaardzo ciężko zniszczalne :mrgreen: samochód za 3k lata swoje będzie miał więc benzyna też by troche kosztowała, więc faktycznie zostaje gaz, ale co konkretnie...? ja interesuje się głównie Audi, a to nie te ceny więc ciężko mi doradzić, ale myśle że znalazłaby się może jakaś starsza Honda? z niemców to nieśmiertelny golf 2 spokojnie za taką kase :mrgreen: ople raczej zżarte już są, fordy i fiaty omijaj bo będą kłopoty przy naprawach i rdza też raczej będzie :P z japonii możnaby zaryzykować toyotę, ale z tych bardziej popularnych jakby była żeby nie było kłopotów z częściami...
a z mojego punktu widzenia to zastanowiłbym się czy naprawdę warto kupować samochód za tyle ;P ale to tylko moje zdanie ;)
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-16, 21:54   

właśnie przy cenie 3tys. idealnie by mi pasowała 323 dla mnie jest w sam raz mi się podoba i pasuje idealnie pali nie dużo a szwagra zagazowana dobrze znosi gaz :] golfy też biorę pod uwagę bo dużo tego jeździ ale to jest nie do zarżnięcia ;)
 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2009-11-16, 21:57   

Magic,
Cytat:
a sam rozpowszechniasz tą że gaz niszczy silnik - nie, gaz nie niszczy silnika jeśli jest dobrze założony/zestrojony i jest w silniku który się do tego nadaje.


Jezeli instalacj jest zamontowana do napedzania silnika, ktory sie do tego nadaje. Jezeli to nowa konstrukcja, stworzona typowo pod gaz i instalacja jest fabryczna, to owszem, zuzycie bedzie oscylowalo w granicach normy, ale tutaj drogi kolego, rozpatrujemy kategorie auta do 3 tysiecy, a tam takiego silnika nie znajdziesz. Za te kase, to co najwyzej goly taki silnik kupisz, a i tak pewnie z wielkim trudem.
Wiec badz rzetelny w swych wypowiedziach i trzymaj sie tematu.
Wniosek, trzymamy sie wersji, ze gaz jednak zuzywa silniki benzynowe (te najpopularniejsze, o ktore nam chodzi i ktore znamy) znaczniej od benzyny, z kilku prostych przyczyn, ale o tym pewnie nawet glupi wie.


Cytat:
jeśli porównasz ceny zamienników do popularnych u nas VW (które są często za naprawdę grosze) i do japońców (jeśli zamiennik jest)


moze trzymajmy jedna wrone za ogon i jezeli rozpatrujemy ceny zemiennikow, to niech tak pozostanie, tak samo jak bedziemy rozpatrywac ceny czesci nowych oryginalnych. Zamiennikow do VW tanich jest od cholery, bo na rynku co 3-5 auto to wlasnie koncern VW i Audi. Chyba proste ? Jednak pamietaj o jakosci takich elementow. Mechaniczne wytrzymuja gora 3 miesiace intensywnej eksploatacji, chyba nie na tym ma to polegac ?
Ceny oryginalnych czesci tak do VW jak i do Mazdy, beda bardzo zblizone. Rozwiazania konstrukcyjne rowniez, co przelozy sie na jedna, podobna cene napraw tych samych elementow. Co innego, gdybysmy wzieli pod uwage VW i koncern PSA, albo Mazda vs PSA. We francuzach problematycznym moze stac sie zawieszenie, zwlaszcza tylne, poprzeczne belki, uklad przeniesienia napedu, oraz silniki HDi. Tam wszystko jest dobre jak jest dobre, bo jak sie zacznie sypac, to sa problemy i koszty.
Jednak pamietajmy, ze nie ma rzeczy, ani operacji nie do wykonania, sa tylko nie oplacalne.



astra115, a moze poldzerek ? 1.4 105 koni (ponoc fabrycznych :P , ile zostalo niewiadomo) zagazowany ? Bardzo przyzwoicie sie tym jezdzi bez szalenstw. 120 sie zapina i mozna jechac. Hamulce Lucasa. Cena, mysle ze do 2 kafli kupisz eleganckiego :)
Spalanie, 7-8 litrow gazu, z tego co wiadomo mi. Jezeli sie myle, to poprawcie.
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 231
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-11-16, 22:30   

Zamiast mazdy myślę że lepszą opcją była by audi 80 z silnikiem 1,8 z gazem który jest w niej krótko zamontowany (ok 10.000km), lub bez gazu i wtedy ty montujesz gaz. Znam trzy przypadki że ten silnik bardzo dobrze znosi gaz, spalanie od 10 do 12 litrów, komfort jazdy bez porównania....,
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-17, 05:54   

Rafal1480, 80tke ? to co ja na części kupie za tą cene ? ;|
 
 
     
jedrek1000f 


Motocykl: MZ,Honda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 1325
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-11-17, 08:30   

biez VW-u II jak ci nie bedzie palil to mozna go skopac a jak nie to zepchac do rowu i kij mu w du..e normalnie idealna konserwa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
nie ważne gdzie nie ważne jak dopóki tylko pełny bak odkręcam gaz i znikam z tąd jestem wolny :-)
http://picasaweb.google.com/jedrek1000f
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17577
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=20566
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17236
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=18195
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2009-11-17, 18:13   

grzybol napisał/a:
A jak dlugo pojezdzisz na gazie zamontowanym do japonskiego silnika ? tego nie wiem, oby jak najdluzej.


Dam jeden przykład:
Nissan Primera P11'98 z 2-litrowym silnikiem SR20DE (praktycznie ten sam motor co w primerze p10 robionej od 1990) - suto kupione 2.5 roku temu z przebiegiem 240tys. km, w obecnej chwili na blacie ma 330 tys. km. Od nowości na fabrycznym, holenderskim gazie 5 generacji, jedynie w zeszłym roku przy przebiegu 280tys. km z racji wygaśnięcia legalizacji butli wsadzona została 4 generacja (długa historia). Auto pomiędzy wymianami oleju pobiera nie więcej jak 500ml oleju, a z tego co mi wiadomo nikt do silnika się nie dotykał. W zeszłym roku przy montażu nowej instalacji była badana na hamowani - wynik na benzynie to 127km i 169Nm (dane podawane przez producenta: 130km i 173Nm). I teraz najciekawsze - wg. wielu "speców" silnik nie lubi gazu...
 
     
John 


Motocykl: MZ, XX
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 1275
Skąd: Sierpc/Oleśnica
Wysłany: 2009-11-17, 18:15   

Rafal1480 napisał/a:
Zamiast mazdy myślę że lepszą opcją była by audi 80 z silnikiem 1,8 z gazem który jest w niej krótko zamontowany (ok 10.000km), lub bez gazu i wtedy ty montujesz gaz. Znam trzy przypadki że ten silnik bardzo dobrze znosi gaz, spalanie od 10 do 12 litrów, komfort jazdy bez porównania....,

Audi 80 jak najbardziej popieram, sam mam B3 z 89r i 2.0 pod machą w samej benzynie, nie chce słyszeć nawet o gazie do tego autka, mojej spalanie ok 7-7,5 litra przy normalnej jeździe, (6,9l w trasie w 5 osób). Autko pomimo że ma swoje lata jest praktycznie bezawaryjne, i rdza nie bierze. :mrgreen:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-11-17, 19:39   

Xargo żaden japoński silnik nie lubi gazu, te nowsze juz sa odporniejsze ale starsze maja problemy z zaworami.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2009-11-17, 19:46   

Xargo1, to tez wlasnie napisalem, ze nie mam pojecia jak japonskie silniczki sprawuja sie na gazie. Nie mam z nimi specjalnego doczynienia. Zazwyczaj zagazowane auta, to te najbardzie popularne, czyli wszelkiej masci ople, dalej jakies stare VW Paski i pochodne VW skody, seaty. Francuzy, etc., etc., etc.
Fajnie, ze podales przyklad. Zawsze chwale sobie japonskie rozwiazania, ktore goruja i przoduja nad europejskimi koncernami. Chociaz dzisiaj Opel europejski nie jest, a Volvo w polowie chyba nalezy do Forda. Wiec mieszanka jest roznista. Malaga tiki taki i kasztanki :mrgreen:

astra115, Audi, to tez chyba dobry wybor. Stare, toporne, nie do zajechania. Byle w miare dobre trafic. Na pewno bedziesz musial przezucic z 10 sztuk, az trafisz na to, ktore bedzie warte ceny wywolawczej sprzedajacego.
I przede wszystkim, nie napalaj sie. Moj ojciec zawsze powtarza, ze na kolorze sie nie jezdzi. (taka metaforka :) )
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
jedrek1000f 


Motocykl: MZ,Honda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 1325
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-11-18, 12:22   

audi stosuje chyba od 1982r(juz dokladnie niepamietam) blachy cynkowe w modelu 100(slynne cygaro) a od 1997r (tez dokladnie niepamietam) bachy aluminiowe w modelu A8 a nawet cala konstrukcje z aluminium A2 tak wiec widac raczej trudno o ruda w tej marce :mrgreen: ale to i tak japonia wyprzedza caly swiat o minimum 10 lat :piwo: czy sie to komus podoba czy nie :klnie:
_________________
nie ważne gdzie nie ważne jak dopóki tylko pełny bak odkręcam gaz i znikam z tąd jestem wolny :-)
http://picasaweb.google.com/jedrek1000f
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17577
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=20566
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17236
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=18195
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14