» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Golf vr6
Autor Wiadomość
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-22, 22:23   

cieszy mnie to cihondo ze oszlismy do consensusu
 
 
     
nicek27 
Janka najmłodszy


Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 336
Skąd: Frankfurt/M
Wysłany: 2009-11-22, 23:23   

Jest dużo opisów vr6tki w goglah. Kiedyś też byłem tym zainteresowany i przeczytałem chyba wszystkie opinie jakie tylko pisaly ludzie. Czy to prawda, nie wiem - spalanie gazu w granicach 9-14. Silnik jest na łańcuchu, czyli tak jakby bezobsługowy. Czego tu chcieć. Ktoś normalnie jeździ to będzie to chodziło. Jeśli ma się coś zjebać to się zjebie i koniec czy to w 1.6, 2.0 czy 2.8 vr6. Poza tym to nie jest silnik jak w maluchu, gdzie przed jazdą była zagadka Maliny, czy w ogóle odpali.
_________________
Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku.
 
 
     
toffic 

Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 112
Skąd: RKR
Wysłany: 2009-11-23, 01:10   

Taaa łańcuch w VR6 bezobsługowy :shock:
_________________
My ETZ 251=>60% done
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-23, 16:17   

łancuch nie jest wieczny czytalem ze powino soe go wymieniac c 120 tys
 
 
     
toffic 

Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 112
Skąd: RKR
Wysłany: 2009-11-23, 16:31   

no tak często może nie ale górny ślizg łańcucha (ten metalowy) przy tym przebiegu często nadaje się do wymiany, dolne są nieco trwalsze; łańcuch górny ze zniszczonym ślizgiem pada b. szybko a dolny wytrzymuje spokojnie ponad 200kkm (inna sprawa, że wymiana dolnej płozy= wyciąganie skrzyni więc warto "przy okazji" zmienić i dolny łańcuch)
_________________
My ETZ 251=>60% done
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-11-23, 16:51   

z tym wyrywaniem spod świateł to się uśmiałem xD Wiara teraz jeździ 200 konnymi dieslami i wysilonymi jednostkami takimi jak 1.4 TSFI 2.0 TSFI. Zwykłe polo z silnikiem 1.4 TSI zostawi Ciebie daleko w tyle :mrgreen: a ludzie będą się przyglądać i pewnie padną słowa "k**** ale słaby* VR6 to nie jest sportowe auto... bynajmniej nie dziś. Kup sobie jakiegoś oldtimera itd... każdy obejrzy się za starym Mercedesem lub BMW takim jak seria 6...
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-23, 17:08   

co ty porównujesz tsi do vra przeciez to 20 lat róznicy w konstrukcji tych silników
 
 
     
matmax 
................


Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 570
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-11-23, 19:29   

Szwagier ma VR6 do sprzedania... jeśli masz ochotę na przejażdżkę to daj znać. :piwo:
_________________
www.starymotor.blogspot.com
www.motokrym.blogspot.com
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-23, 19:30   

fotki wrzuć moze jak mi sie spodoba to sie karnw te 600 km
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-11-23, 23:33   

gofra to najlepiej golasa i swap na R32 :piwo:
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-24, 14:36   

masz racje!!!!

[ Dodano: 2009-11-25, 17:18 ]
jak vr6 to tylko oryginał!!!!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2010-01-11, 00:48   

Werpach napisał/a:
Wiara teraz jeździ 200 konnymi dieslami i wysilonymi jednostkami takimi jak 1.4 TSFI 2.0 TSFI.


prawdopodobienstwo ze trafi na swiatłach na TFSI jest jak trafic w totka,a VR6 swoje potrafi,konstrukcja samego silnika jest wpożadku w pierwszyszch wersjach AAA były awaryjne zapłony,ale pozniej to wyeliminowano,jak gaz to tylko sekwencja,ceny instalacji tez juz nie sa takie duze,a spalanie?Odpowiedz jest prosta,jak dajesz to bierze,regulator spalania masz pod prawa nogą,jak uzytkujesz auto normalnie,a kozystasz z jego osiagów kiedy potzreba to spalanko oscyluje w granicach 9-14 w trasie,i do 15 w miescie.Wiekszy problem to znalezienie VR-a w dobrym stanie,ja na twoim miejscu szukał bym eglemplaza od 95r w góre a najlepiej wersji 2.9 Synchro,jesli chcesz miec najszybszego golfa w Polsce to kupujesz zestaw tuningowy do VR6 pod turbodoładowanie lub kompresor mechaniczny i masz juz mały pocisk potencjał na jakies 300 KM i 400 NM,ale sa spore koszty !

[ Dodano: 2010-01-11, 00:54 ]
Ale wyraz twarzy frajera np z 3 litrowego BMW rocznik bieżący ktory wlasnie został z tyłu BEZCENNY :D :D:D:D,wiem co mówie bo moja III GTI 20 Jahre z silnikiem AFN sprint do pierwszej setki zamyka w 7 sek wiec wiem o czym mówie :D ,tylko czekam na takich typków.Silnik jak i jego sterownik zostały poddane kilku modyfikacjom oczywiscie,bo wodomo ze w serii ten motor nie zapewnia takich osiagów.

[ Dodano: 2010-01-11, 00:57 ]
A ci co odradzaja VR6 to tylko zazdrość !!!VR6 to swietny materiał na zrobienie naprawde szybkiego auta i jedna z niewielu ostatnich dobrych konstrukcji zanim na dobre zaczelo sie robienie tandety zamiast samochodów.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2010-01-13, 13:51   

3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak :shock:
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2010-01-13, 14:55   

cichondo napisał/a:
3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak :shock:


Dajcie spokój.
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-13, 17:02   

nie ma takiej opcji zby beta przegrała z vrem kurde biorac na logike bmw bedzie mialo chyba ok 280-300 km a vr 174 badź 190
 
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-01-13, 17:37   

chłopaki a na te wszystkie sprzęty co piszecie to japońskie szlifierki górą :)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
Gieniu 


Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 334
Skąd: Wierzbica Dolna
Wysłany: 2010-01-13, 18:09   

SOVIETVW, napisał że odstawisz 3litrowe BMW gdy założył Turbo lub kompresor :]
przynajmniej ja tak zrozumiałem
_________________
oto moja była Etka:D
http://www.fotosik.pl/pok...bc5098b042.html
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/29428
Moja VFR-a
http://grzesiekgieniu.fotosik.pl/zdjecia/1.html
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-13, 18:36   

musiałbym to zobavczyć
 
 
     
Gieniu 


Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 334
Skąd: Wierzbica Dolna
Wysłany: 2010-01-13, 18:37   

kamilETZ napisał/a:
chłopaki a na te wszystkie sprzęty co piszecie to japońskie szlifierki górą

co masz na myśli??? :)
_________________
oto moja była Etka:D
http://www.fotosik.pl/pok...bc5098b042.html
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/29428
Moja VFR-a
http://grzesiekgieniu.fotosik.pl/zdjecia/1.html
 
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2010-01-14, 16:10   

Gieniu napisał/a:
kamilETZ napisał/a:
chłopaki a na te wszystkie sprzęty co piszecie to japońskie szlifierki górą

co masz na myśli??? :)


Chyba coś z rodzaju V-tec'ów w Civicach;]
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13