Golf vr6 |
Autor |
Wiadomość |
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2009-11-22, 22:23
|
|
|
cieszy mnie to cihondo ze oszlismy do consensusu |
|
|
|
|
nicek27
Janka najmłodszy
Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 336 Skąd: Frankfurt/M
|
Wysłany: 2009-11-22, 23:23
|
|
|
Jest dużo opisów vr6tki w goglah. Kiedyś też byłem tym zainteresowany i przeczytałem chyba wszystkie opinie jakie tylko pisaly ludzie. Czy to prawda, nie wiem - spalanie gazu w granicach 9-14. Silnik jest na łańcuchu, czyli tak jakby bezobsługowy. Czego tu chcieć. Ktoś normalnie jeździ to będzie to chodziło. Jeśli ma się coś zjebać to się zjebie i koniec czy to w 1.6, 2.0 czy 2.8 vr6. Poza tym to nie jest silnik jak w maluchu, gdzie przed jazdą była zagadka Maliny, czy w ogóle odpali. |
_________________ Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku. |
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2009-11-23, 16:17
|
|
|
łancuch nie jest wieczny czytalem ze powino soe go wymieniac c 120 tys |
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
Wysłany: 2009-11-23, 16:31
|
|
|
no tak często może nie ale górny ślizg łańcucha (ten metalowy) przy tym przebiegu często nadaje się do wymiany, dolne są nieco trwalsze; łańcuch górny ze zniszczonym ślizgiem pada b. szybko a dolny wytrzymuje spokojnie ponad 200kkm (inna sprawa, że wymiana dolnej płozy= wyciąganie skrzyni więc warto "przy okazji" zmienić i dolny łańcuch) |
_________________ My ETZ 251=>60% done |
|
|
|
|
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2009-11-23, 16:51
|
|
|
z tym wyrywaniem spod świateł to się uśmiałem xD Wiara teraz jeździ 200 konnymi dieslami i wysilonymi jednostkami takimi jak 1.4 TSFI 2.0 TSFI. Zwykłe polo z silnikiem 1.4 TSI zostawi Ciebie daleko w tyle a ludzie będą się przyglądać i pewnie padną słowa "k**** ale słaby* VR6 to nie jest sportowe auto... bynajmniej nie dziś. Kup sobie jakiegoś oldtimera itd... każdy obejrzy się za starym Mercedesem lub BMW takim jak seria 6... |
_________________
If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg
Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682 |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2009-11-23, 17:08
|
|
|
co ty porównujesz tsi do vra przeciez to 20 lat róznicy w konstrukcji tych silników |
|
|
|
|
matmax
................
Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 570 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2009-11-23, 19:30
|
|
|
fotki wrzuć moze jak mi sie spodoba to sie karnw te 600 km |
|
|
|
|
cichondo
s2 maniak
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: 2009-11-23, 23:33
|
|
|
gofra to najlepiej golasa i swap na R32 |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2009-11-24, 14:36
|
|
|
masz racje!!!!
[ Dodano: 2009-11-25, 17:18 ]
jak vr6 to tylko oryginał!!!! |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2010-01-11, 00:48
|
|
|
Werpach napisał/a: | Wiara teraz jeździ 200 konnymi dieslami i wysilonymi jednostkami takimi jak 1.4 TSFI 2.0 TSFI. |
prawdopodobienstwo ze trafi na swiatłach na TFSI jest jak trafic w totka,a VR6 swoje potrafi,konstrukcja samego silnika jest wpożadku w pierwszyszch wersjach AAA były awaryjne zapłony,ale pozniej to wyeliminowano,jak gaz to tylko sekwencja,ceny instalacji tez juz nie sa takie duze,a spalanie?Odpowiedz jest prosta,jak dajesz to bierze,regulator spalania masz pod prawa nogą,jak uzytkujesz auto normalnie,a kozystasz z jego osiagów kiedy potzreba to spalanko oscyluje w granicach 9-14 w trasie,i do 15 w miescie.Wiekszy problem to znalezienie VR-a w dobrym stanie,ja na twoim miejscu szukał bym eglemplaza od 95r w góre a najlepiej wersji 2.9 Synchro,jesli chcesz miec najszybszego golfa w Polsce to kupujesz zestaw tuningowy do VR6 pod turbodoładowanie lub kompresor mechaniczny i masz juz mały pocisk potencjał na jakies 300 KM i 400 NM,ale sa spore koszty !
[ Dodano: 2010-01-11, 00:54 ]
Ale wyraz twarzy frajera np z 3 litrowego BMW rocznik bieżący ktory wlasnie został z tyłu BEZCENNY :D:D:D,wiem co mówie bo moja III GTI 20 Jahre z silnikiem AFN sprint do pierwszej setki zamyka w 7 sek wiec wiem o czym mówie ,tylko czekam na takich typków.Silnik jak i jego sterownik zostały poddane kilku modyfikacjom oczywiscie,bo wodomo ze w serii ten motor nie zapewnia takich osiagów.
[ Dodano: 2010-01-11, 00:57 ]
A ci co odradzaja VR6 to tylko zazdrość !!!VR6 to swietny materiał na zrobienie naprawde szybkiego auta i jedna z niewielu ostatnich dobrych konstrukcji zanim na dobre zaczelo sie robienie tandety zamiast samochodów. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
cichondo
s2 maniak
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: 2010-01-13, 13:51
|
|
|
3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak |
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
Wysłany: 2010-01-13, 14:55
|
|
|
cichondo napisał/a: | 3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak |
Dajcie spokój. |
_________________ .
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.
zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942 |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-13, 17:02
|
|
|
nie ma takiej opcji zby beta przegrała z vrem kurde biorac na logike bmw bedzie mialo chyba ok 280-300 km a vr 174 badź 190 |
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
|
|
|
|
Gieniu
Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 334 Skąd: Wierzbica Dolna
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-13, 18:36
|
|
|
musiałbym to zobavczyć |
|
|
|
|
Gieniu
Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 334 Skąd: Wierzbica Dolna
|
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
Wysłany: 2010-01-14, 16:10
|
|
|
Gieniu napisał/a: | kamilETZ napisał/a: | chłopaki a na te wszystkie sprzęty co piszecie to japońskie szlifierki górą |
co masz na myśli??? |
Chyba coś z rodzaju V-tec'ów w Civicach;] |
_________________ .
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.
zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942 |
|
|
|
|
|