» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Golf vr6
Autor Wiadomość
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-20, 18:19   Golf vr6

Siema koledzy co sadzicie o tym autku na co zwracac uwage pzy kupnie chcę sbie kupic fourke z dusza i sportowym charakterem moze kotos takiego posiada jak to autko znosi gaz czy drogie jest załozenie sekwencji
 
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2009-11-20, 19:13   

To jest raczej sportowe auto?? tak mi się przynajmniej wydaje (chyba że myle auta).....
Gaz...u mnie jest koleś który ma hummera na gaz.... moim zdaniem tt dwie rzeczy do siebie nie pasują
Sportowe auto na gaz.....no cos nie tak.....

Ale to jest tylko moja opinia.......
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-11-20, 19:24   

VR6 na Gaz ?! można i tak ale pewnie podczas eksploatacji wyjdzie mnóstwo problemów jak przepływomierz powietrza falowanie na niskich obrotach strzały gazu w kolektor... mi by się nie chciało w to bawić... a do tego chcesz paliwożerny silnik gdzie mając świadomość mocy pod nogą nie zejdziesz z 12-15 L (Benzyny)na początku jeżdżenia. Widlasto-rzędowa konstrukcja o mocy 2800cc swoje spala a gazu spali około 20-25 a może i więcej podczas "butowania". Jeżeli nie bedziesz robił tym autem tras tak do 200-300 km to spraw sobie taki model bo pewnie chodzi ci o golfa III VR6.
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 231
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-11-20, 21:15   

Według mnie to powinieneś się zastanowić czy chcesz mieć powera pod nogą czy tanio jeżdzić bo wkładanie gazu do takiego auta według mnie jest bez sensu, a poza tym to kuchenki są na gaz........
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-20, 21:30   

ale chodzi mi o dobrej klasy sekwencje nie tam o trucie ałta mam juz upatrzony wtrysk gazu za 4000 tys złotych nie chodzi mi o to aby sportowym autem jezdzic tanio
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2009-11-20, 21:45   

vr 6 na gaz?
Człowieku zastanów się kupisz vra i już będzie zajechany raczej dziadek tym autem do kościoła nie jeździł
autko super ale broń cię boże żaden gaz
Jak chcesz gazować to 2.0 8V na jednopunkcie ( będziesz mógł na silniku placki smażyć a i tak pojedzie)
Osobiście odradzam jakiegokolwiek gazowania silnika a już tym bardziej VR6 badź GTI trzeba o nie dbać.
pozdro :piwo:
 
     
CrystalDrill 
remoncik...

Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 473
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2009-11-20, 22:05   

Zagazować to można Łade - dla tych silników gaz będzie jak luksus :P - i diesla - dla wiekszej mocy i ździebko mniejszego spalania ON :P
_________________
Back from dead
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-11-21, 08:54   

Odpuść VR6 ma to kilka mankamentów, jak już koniecznie chesz tego golfa to kup 1.6 i wto wpakuj gaz.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
toffic 

Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 112
Skąd: RKR
Wysłany: 2009-11-21, 11:43   

VR6 bardzo dobrze znosi LPG, ale TYLKO dobrą sekwencje. Na co zwracać uwage?? na jakiekolwiek podejrzane dźwięki z rozrządu (kosz na dobrych częściach to ok 2tyś zł), ja przy zakupie odżałował bym te 150-200 zł i podjechał na hamownie (VRy niestety praktycznie nie trzymają serii, normą jest wynik ok 150-160KM) to da ci rozeznanie co kupujesz i na jakie wydatki się szykować. Ogólnie jak dla mnie dźwięk tego silnika to miazga..... i praktycznie nic poza tym :razz:
_________________
My ETZ 251=>60% done
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-11-21, 12:16   

Dźwięk fajny ale remont już nie... A widząc jak wiara tym jeździ to polituj się Boże jak znajdziesz już dobrego vr6 to na pewno za około 12-15 tys co dla mnie jest bez sensu... Lepiej kupić golfa 4, nowsza kasta i tak nie gnije jak 3. Ale jak się uprzesz na golfa mk 3 to tylko Jahre i nic wiecej. :smile:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-21, 14:14   

przede mna długa droga bo naprawde szukam perełki VRki jestem fanem vw i che cos z duszą moze wy macie jakies propozycje??
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2009-11-21, 15:26   

Jakbyś był jej fanem to nie pytał byś się kogoś o zdanie, tylko ją kupił pomimo wszelkich przeciwności. To co teraz prezentujesz to co najwyżej zainteresowanie...

Ps. Zacznij używać znaków interpunkcyjnych, bo twoich wypowiedzi praktycznie nie da się czytać...
 
     
toffic 

Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 112
Skąd: RKR
Wysłany: 2009-11-21, 16:13   

Cytat:
przede mna długa droga bo naprawde szukam perełki VRki jestem fanem vw i che cos z duszą moze wy macie jakies propozycje??
zamiast szukać perełki a potem płakać że cie na nią nie stać to lepiej kup jakiekolwiek z brzegu VR6 byle z prostą budą i w miare możliwości finansowych wyremontuj silnik
_________________
My ETZ 251=>60% done
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-21, 16:19   

ja chce sie cieszyc z jazdy a nie kurde dłubac w jakims gracie i ciagle do niego dokładac w polsce perełki nie kupie bo chba takowe nie istnieją chyba sie wybrać volsburga do matczynej miejscowości vw
 
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2009-11-21, 16:26   

Niestety typowe myślenie naszego narodu, najtaniej i niekoniecznie najlepiej.
Jeżeli kogoś nie stać na utrzymanie np. sportowego auta, to wydaje mi się, iż racjonalnie nie kupuje takiego, ale u nas robi się na odwrót, czyli montuje "oświęcim w bagażnik" i ogień.
Podobna kwestia to kupowanie i użytkowanie tzw. "anglików" za śmieszne pieniążki można znaleźć całkiem ciekawe fury, ale czy jeździć bezpiecznie codziennie jest możliwe? Mam drobne wątpliowści ; ).
Co do "sportowości" Golfa VR6 to przemilczę, ale o gustach się nie dyskutuje.
Kolego jeżeli koniecznie chcesz go kupować, to przelicz sobie, czy czasem nie lepiej te 4kafelki zostawić na dobrą benzynkę, niżli katować autko na "podtlenku-LPG", chcesz użytkować to autko na codzień, czy okazjonalnie?
Odpowiedz sobie na to pytanie i przelicz, czy warto męczyć autko na gazie ; )
Pozdrawiam.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-11-21, 17:35   

Dobra instalacja gazowa dobrze zamontowana i zestrojona napewno silnika katować nie bedzie. Sa takie auta dla których LPG to szansa na długie życie. mam w domu Jette która od niepamiętnych czasów jeździ na LPG ostatnio podnosiłem czapke(uszczeleczka pod głowica poszła na spacer) zrobiłem remont góry. Pierścienie pomimo przebiegu 200tys miesciły sie w normie tak samo jak cylidry. Sam byłem zaskoczony.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-11-21, 19:50   

własnie zgadzam sie z toba hubertbaran dobra instalacja o ktora sie dba nie zarzyna silnika moze golfik straci troszke na mocy ale damy rade oby silnik był zdrowy mam coś na oku w swojej okolicy co o tym myslicie:http://moto.allegro.pl/item820449463_golf_3_vr6.html
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-11-21, 20:44   

Instalacji LPG nie oznacza spadku mocy! Da sie zamontowac to tak zeby moc nie spadła.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-21, 20:46   

o wreszcie ktoś kto nie szerzy plotek tylko wie o co chodzi ;) dobry i dobrze założony gaz silnika nie zniszczy i to jest fakt, no i silnik musi lubić gaz, niektóre się pod gaz po prostu nie nadają...
a co do vr6 - jeszcze o jednym nie było wspomniane, a mianowicie o skrzyni biegów która potrafi się rozjechać przy próbach sportowej jazdy, a najczęściej startu z miejsca... Dokładnie to mechanizm różnicowy się rozsypuje, jedna strona leci w dół, druga do góry, przy okazji zwykle rozbijając obudowę skrzyni ;) taki drobny szczegół :mrgreen: jedyny ratunek to wymiana skrzyni (chyba że nie rozwala obudowy to jeszcze da się naprawić), a nie jest to bynajmniej jakiś pojedynczy przypadek, słyszałem o wielu takich, 2 znam osobiście
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2009-11-21, 21:04   

ja osobiscie do VR6 przekonania ni mam. widzialem trzy przypadki pokazania "kopyta" przez taki silnik i raz pekniecie lancuszka rozrzadu. jak ktos juz zauwazyl, VR6 nie maja lekkiego zycia i za egzemplarz ktory bedzie sprawowal sie ok trzeba wybulic kupe forsy.
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13