Golf vr6 |
Autor |
Wiadomość |
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-17, 14:58
|
|
|
Plonek co za błyskotliwa opinia własnie panowie to temat o vw |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2010-01-18, 00:03
|
|
|
cichondo napisał/a: | 3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak |
Chcesz sie scigać? Nie ma problemu,spotykamy sie w połowie drogi i sprawdzimy co jest mocniejsze,Ja mieszkam w Międzyrzeczu woj. Lubuskie, Bede golfem III GTI silnik 1.9 TDI w zaleznosci od temperatury otoczenia ok 180-185 KM i 400 NM momentu,moge sie załozyc o wszytsko ze do 220 nie masz szans,umnie przy tej predkosci jest zamkniety obrotomirz na V biegu wiec u mnie na tym temat sie zamyka,na V-max mozesz byc lepszy nie spieram sie o to, u mnie szybsza skrzynia dopiero w perwspektywie na lato.
[ Dodano: 2010-01-18, 00:05 ]
cichondo napisał/a: | na razie jest 323 vanos na chipie 186 kM |
samych chipsem w wolnossacym motorze to sobie mozesz zwiekszyc ale vardziej spalanie niz osiagi
[ Dodano: 2010-01-18, 00:12 ]
peres2911 napisał/a: | nie ma takiej opcji zby beta przegrała z vrem kurde biorac na logike bmw bedzie mialo chyba ok 280-300 km a vr 174 badź 190 |
Ja sie nie opieram na logice tylko na własnej wiedzy i doswiadczeniu.Pozatym i wierz mi ze samymi końmi nie poszalejesz,moc to nie wszytsko,potrzebna jest jeszcze siła a to zupełnie co innego niz moc.Poczytaj sobie o silnikach spalinowych doładowanych i wolnosacych gdzies na GOOGLACH czy co zanim bedziesz oceniał wszystko suchymi liczbami koni mechanicznych. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-18, 14:11
|
|
|
wiem ze profesorku że Km to nie wszystko liczy sie jeszcze moent obrotwy siła viąśgu ped opływania wiatru i jeszcze wiele innych pier... |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-18, 14:43
|
|
|
SOVIETVW napisał/a: | Bede golfem III GTI silnik 1.9 TDI w zaleznosci od temperatury otoczenia ok 180-185 KM i 400 NM momentu |
no to pozamiatane |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
Ostatnio zmieniony przez saska251 2010-01-18, 19:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2010-01-18, 14:53
|
|
|
diesel jest dobry do ciagania przczep z racji duzego momentu obrotowego. druga sprawa to to ze diesel ma mały wachlarz obrotów uzytecznych coż z tego ze ma 400Nm ale zobacz w jakom zakresie obrotów osiagami mu dorówna benzyna z 200Nm która ma ogromny wachlarz obrotów. racja konie to nie wszystko konie sa potrzebne tylko do prędkości maksymalnej a moment odpowiada za przyspieszenie np wystawiająć takiego golfa 1.9tdi po tuningu i np honde czy nissana z benzyniakami to diesel siada bo mu brakuje obrotów. kiedys w top gear mówili ze diesel byłby idealny gdyby miał obroty benzyny... bo co diesel zaczyna sie krecic a tu juz trzeba zmieniac bieg na wyzszy... |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087 |
|
|
|
|
cichondo
s2 maniak
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: 2010-01-18, 16:43
|
|
|
no problem
mozemy się pościgać
Sniatowo lotnisko będzie zlot to sprawdzimy( dla mnie na plus jak będzie sucho)
zapraszam |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-18, 17:03
|
|
|
hmmmm ale wyzwania sie sypią |
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2010-01-18, 17:50
|
|
|
kamilETZ napisał/a: | diesel jest dobry do ciagania przczep z racji duzego momentu obrotowego. druga sprawa to to ze diesel ma mały wachlarz obrotów uzytecznych coż z tego ze ma 400Nm |
zapomniales jeszcze o przebiegu momentu obrotowego,fakt diesla krecisz max do 4.5 tys ale za to jego wysoki moment jest dostepny juz od badzo niskich obrotów i a jego wykres idzie płasciutko praktycznie az do osiagniecia max obr.W benzynie za to do 4 tys to wiele sie nie dzieje i wiecej hałasu niz jazdy, zaczyna dopiero rogi pokazywac w wyzszym zakresie obrotów bo wtedy osiaga max moment .
[ Dodano: 2010-01-18, 18:10 ]
kamilETZ napisał/a: | coż z tego ze ma 400Nm |
fakt chyba nic,pozatym ze ma na koncie juz dwa spalone sprzegła z 2.9 VR6
cichondo napisał/a: | ( dla mnie na plus jak będzie sucho) |
no z napędem na tył jak mokro to jest dramat,ale w moim przypadku nie jest lepiej tyle tylko ze dupa nie tańczy,ale nie ma jazdy wtedy,totalny brak trakcji.
Lotnisko Sniatowo co to za zlot ? |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
muflonek
Motocykl: MZ ETS 250,ES250/2
Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-18, 18:23
|
|
|
głupie jest w ogóle rozróżnianie parametrów takich jak moc i moment. Wykres mocy opracowuje się na wykresie momentu. Jak ktoś ma pojęcie o tym to jest w stanie w przybliżeniu na podstawie jednego wykresu sporządzić drugi. A o tym które auto przyspiesza lepiej dowiemy się patrząc na charakterystykę dynamiczną pojazdu, opartej na wskaźniku dynamicznym. Przebieg momentu obrotowego na wiele nam się nie zda, jeżeli nie uwzględnimy masy pojazdu, oporów aerodynamicznych, przełożenia przekładni głównej, przełożenia konkretnych biegów oraz promienia dynamicznego kół jezdnych. |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-18, 19:25
|
|
|
to chłopaki kiedyy ustawka !!!!!GOLF TDI VS BMW!!!!Tylko tak poznamy prawde |
|
|
|
|
cichondo
s2 maniak
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 83 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: 2010-01-18, 19:54
|
|
|
jakoś w maju będzie pewnie zlot na śniatowie( trasa Golczewo-Kamień Pomorski)
możemy się pościgać a i mz można by polatać
Po zlocie mógłbym zalatwić nocleg w domkach w niechorzu mam tam znajomego
Są chętni na majówkę ze smrodem palonej gumy i dużą ilością browara wieczorem? |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-18, 20:10
|
|
|
fajna opcja mogłby wpaśc z ziomkami mam paska 1.t kumpel polo g 40 mogłoby byc ciekawie
[ Dodano: 2010-01-18, 20:11 ]
1.8t |
|
|
|
|
jebohim
Bandziorrrrno
Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 115 Skąd: Łódź / W-wa
|
Wysłany: 2010-01-18, 20:20
|
|
|
Niekompetencji technicznej niektórych użytkowników tego forum, nie mam siły już komentować... : ). Ustawka czemu nie, chętnie trochę przegonię swoje 4.4 ; ).
Przy okazji pozdrawiam wszystkich wierzących w "Niutonometra Wielkiego" i ich "dizle", kręcące do odcięcia.. ; ).
Trzeba skończyć nieco to offtopowanie, bo fakt temat o Golfie VR6. |
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-18, 21:38
|
|
|
nawiazując do golfa vra powiem wam jedno poszukujac ideału nie znajdziemy go niestety w Polce może u sąsiadów za płota ale u nas vr w dobrym stanie to brylat dosłownie brylant zjezdziłem poł Polski i nie znalazlem wszystkie a;lbo czapke miały podnoszona albo zwiejszczone albo po prostu zagrzane do granic możliwości!!!!Predzej znajdzie sie wersje 2.0 16v gti 115psi w dobrym stanie
[ Dodano: 2010-01-18, 21:39 ]
także zaczynam watpić w klasycznego potforka zmiatającego inne fury z podswiateł!!!! |
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
Wysłany: 2010-01-18, 23:20
|
|
|
VAGowskie silniczki chyba jak żadne inne znoszą wzrost mocy nawet ~200% serii na praktycznie oryginalnych częściach (ew z lepszych modeli) i to jest ich duży plus (co niektórzy uważają, że jedyny:P) |
_________________ My ETZ 251=>60% done |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2010-01-19, 00:24
|
|
|
cichondo napisał/a: | jakoś w maju będzie pewnie zlot na śniatowie( trasa Golczewo-Kamień Pomorski)
możemy się pościgać a i mz można by polatać
Po zlocie mógłbym zalatwić nocleg w domkach w niechorzu mam tam znajomego
Są chętni na majówkę ze smrodem palonej gumy i dużą ilością browara wieczorem?
|
peres2911 napisał/a: | fajna opcja mogłby wpaśc z ziomkami mam paska 1.t kumpel polo g 40 mogłoby byc ciekawie |
mi pasuje i chetnie sie pisze na taka ustawke z piwkiem na koniec dnia
[ Dodano: 2010-01-19, 00:39 ]
muflonek napisał/a: | Przebieg momentu obrotowego na wiele nam się nie zda, jeżeli nie uwzględnimy masy pojazdu, oporów aerodynamicznych, przełożenia przekładni głównej, przełożenia konkretnych biegów oraz promienia dynamicznego kół jezdnych.
|
tutaj akurat nie ma wielkich róznic,masy pojazdow sa mniejwiecej te same,roztrzasanie aerodynamiki bety czy golfa to juz przesada,przełozenia chyba oczywiste ze diesel ma sporo mniejsze niz benzyna z uwagi na mniejszy zakres obrotów uzytecznych i wyzszy moment,pierwsza setke zamykam w ok 7 sek i przy 215-220 jest zamkniety obrotomierz na V begu i wiecej nie wycisne chodzbym sie zes...na szybszej skrzyni 240 jest do osiagniecia bez problemu jak na poj 1.9 w dieslu to juz chyba dobrze(w codziennej jezdzie uprzyjemnia życie ),a beta 3.0 jak dobra to 250 powinna pociagnać moze wiecej nawet,ale na to wpływa juz wiele czynników. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-01-19, 10:52
|
|
|
Na prostej golf bez problemu wygra, na torze BMW. BMW lepiej się prowadzi ma lepiej niestopniowane przełożenia i zdolny kierowca nawet mała 320 może skopać dupsko nie jednemu. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Gieniu
Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 334 Skąd: Wierzbica Dolna
|
|
|
|
|
|