» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Golf vr6
Autor Wiadomość
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-17, 14:58   

Plonek co za błyskotliwa opinia własnie panowie to temat o vw
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2010-01-18, 00:03   

cichondo napisał/a:
3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak


Chcesz sie scigać? Nie ma problemu,spotykamy sie w połowie drogi i sprawdzimy co jest mocniejsze,Ja mieszkam w Międzyrzeczu woj. Lubuskie, Bede golfem III GTI silnik 1.9 TDI w zaleznosci od temperatury otoczenia ok 180-185 KM i 400 NM momentu,moge sie załozyc o wszytsko ze do 220 nie masz szans,umnie przy tej predkosci jest zamkniety obrotomirz na V biegu wiec u mnie na tym temat sie zamyka,na V-max mozesz byc lepszy nie spieram sie o to, u mnie szybsza skrzynia dopiero w perwspektywie na lato.

[ Dodano: 2010-01-18, 00:05 ]
cichondo napisał/a:
na razie jest 323 vanos na chipie 186 kM


samych chipsem w wolnossacym motorze to sobie mozesz zwiekszyc ale vardziej spalanie niz osiagi :mrgreen:

[ Dodano: 2010-01-18, 00:12 ]
peres2911 napisał/a:
nie ma takiej opcji zby beta przegrała z vrem kurde biorac na logike bmw bedzie mialo chyba ok 280-300 km a vr 174 badź 190


Ja sie nie opieram na logice tylko na własnej wiedzy i doswiadczeniu.Pozatym i wierz mi ze samymi końmi nie poszalejesz,moc to nie wszytsko,potrzebna jest jeszcze siła a to zupełnie co innego niz moc.Poczytaj sobie o silnikach spalinowych doładowanych i wolnosacych gdzies na GOOGLACH czy co zanim bedziesz oceniał wszystko suchymi liczbami koni mechanicznych. :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-18, 14:11   

wiem ze profesorku że Km to nie wszystko liczy sie jeszcze moent obrotwy siła viąśgu ped opływania wiatru i jeszcze wiele innych pier...
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2010-01-18, 14:43   

SOVIETVW napisał/a:
Bede golfem III GTI silnik 1.9 TDI w zaleznosci od temperatury otoczenia ok 180-185 KM i 400 NM momentu


no to pozamiatane :lol:
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
Ostatnio zmieniony przez saska251 2010-01-18, 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-01-18, 14:53   

diesel jest dobry do ciagania przczep z racji duzego momentu obrotowego. druga sprawa to to ze diesel ma mały wachlarz obrotów uzytecznych coż z tego ze ma 400Nm ale zobacz w jakom zakresie obrotów osiagami mu dorówna benzyna z 200Nm która ma ogromny wachlarz obrotów. racja konie to nie wszystko konie sa potrzebne tylko do prędkości maksymalnej a moment odpowiada za przyspieszenie np wystawiająć takiego golfa 1.9tdi po tuningu i np honde czy nissana z benzyniakami to diesel siada bo mu brakuje obrotów. kiedys w top gear mówili ze diesel byłby idealny gdyby miał obroty benzyny... bo co diesel zaczyna sie krecic a tu juz trzeba zmieniac bieg na wyzszy...
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2010-01-18, 16:43   

no problem
mozemy się pościgać
Sniatowo lotnisko będzie zlot to sprawdzimy( dla mnie na plus jak będzie sucho)
zapraszam :piwo:
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-18, 17:03   

hmmmm ale wyzwania sie sypią
 
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-01-18, 17:11   

cichondo mówisz o swojej becie? :piwo:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2010-01-18, 17:50   

kamilETZ napisał/a:
diesel jest dobry do ciagania przczep z racji duzego momentu obrotowego. druga sprawa to to ze diesel ma mały wachlarz obrotów uzytecznych coż z tego ze ma 400Nm


zapomniales jeszcze o przebiegu momentu obrotowego,fakt diesla krecisz max do 4.5 tys ale za to jego wysoki moment jest dostepny juz od badzo niskich obrotów i a jego wykres idzie płasciutko praktycznie az do osiagniecia max obr.W benzynie za to do 4 tys to wiele sie nie dzieje i wiecej hałasu niz jazdy, zaczyna dopiero rogi pokazywac w wyzszym zakresie obrotów bo wtedy osiaga max moment .

[ Dodano: 2010-01-18, 18:10 ]
kamilETZ napisał/a:
coż z tego ze ma 400Nm


fakt chyba nic,pozatym ze ma na koncie juz dwa spalone sprzegła z 2.9 VR6 :mrgreen:


cichondo napisał/a:
( dla mnie na plus jak będzie sucho)


no z napędem na tył jak mokro to jest dramat,ale w moim przypadku nie jest lepiej tyle tylko ze dupa nie tańczy,ale nie ma jazdy wtedy,totalny brak trakcji.
Lotnisko Sniatowo co to za zlot ?
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
muflonek 

Motocykl: MZ ETS 250,ES250/2
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-18, 18:23   

głupie jest w ogóle rozróżnianie parametrów takich jak moc i moment. Wykres mocy opracowuje się na wykresie momentu. Jak ktoś ma pojęcie o tym to jest w stanie w przybliżeniu na podstawie jednego wykresu sporządzić drugi. A o tym które auto przyspiesza lepiej dowiemy się patrząc na charakterystykę dynamiczną pojazdu, opartej na wskaźniku dynamicznym. Przebieg momentu obrotowego na wiele nam się nie zda, jeżeli nie uwzględnimy masy pojazdu, oporów aerodynamicznych, przełożenia przekładni głównej, przełożenia konkretnych biegów oraz promienia dynamicznego kół jezdnych.
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-18, 19:25   

to chłopaki kiedyy ustawka !!!!!GOLF TDI VS BMW!!!!Tylko tak poznamy prawde
 
 
     
cichondo 
s2 maniak


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 83
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2010-01-18, 19:54   

jakoś w maju będzie pewnie zlot na śniatowie( trasa Golczewo-Kamień Pomorski)
możemy się pościgać a i mz można by polatać
Po zlocie mógłbym zalatwić nocleg w domkach w niechorzu mam tam znajomego
Są chętni na majówkę ze smrodem palonej gumy i dużą ilością browara wieczorem? :piwo:
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-18, 20:10   

fajna opcja mogłby wpaśc z ziomkami mam paska 1.t kumpel polo g 40 mogłoby byc ciekawie

[ Dodano: 2010-01-18, 20:11 ]
1.8t
 
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2010-01-18, 20:20   

Niekompetencji technicznej niektórych użytkowników tego forum, nie mam siły już komentować... : ). Ustawka czemu nie, chętnie trochę przegonię swoje 4.4 ; ).
Przy okazji pozdrawiam wszystkich wierzących w "Niutonometra Wielkiego" i ich "dizle", kręcące do odcięcia.. ; ).
Trzeba skończyć nieco to offtopowanie, bo fakt temat o Golfie VR6.
 
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2010-01-18, 21:38   

nawiazując do golfa vra powiem wam jedno poszukujac ideału nie znajdziemy go niestety w Polce może u sąsiadów za płota ale u nas vr w dobrym stanie to brylat dosłownie brylant zjezdziłem poł Polski i nie znalazlem wszystkie a;lbo czapke miały podnoszona albo zwiejszczone albo po prostu zagrzane do granic możliwości!!!!Predzej znajdzie sie wersje 2.0 16v gti 115psi w dobrym stanie

[ Dodano: 2010-01-18, 21:39 ]
także zaczynam watpić w klasycznego potforka zmiatającego inne fury z podswiateł!!!!
 
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-01-18, 22:33   

japońskie potworki zwijają spod świateł ;P
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
toffic 

Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 112
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-01-18, 23:20   

VAGowskie silniczki chyba jak żadne inne znoszą wzrost mocy nawet ~200% serii na praktycznie oryginalnych częściach (ew z lepszych modeli) i to jest ich duży plus (co niektórzy uważają, że jedyny:P)
_________________
My ETZ 251=>60% done
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2010-01-19, 00:24   

cichondo napisał/a:
jakoś w maju będzie pewnie zlot na śniatowie( trasa Golczewo-Kamień Pomorski)
możemy się pościgać a i mz można by polatać
Po zlocie mógłbym zalatwić nocleg w domkach w niechorzu mam tam znajomego
Są chętni na majówkę ze smrodem palonej gumy i dużą ilością browara wieczorem?

peres2911 napisał/a:
fajna opcja mogłby wpaśc z ziomkami mam paska 1.t kumpel polo g 40 mogłoby byc ciekawie


mi pasuje i chetnie sie pisze na taka ustawke z piwkiem na koniec dnia :piwo:

[ Dodano: 2010-01-19, 00:39 ]
muflonek napisał/a:
Przebieg momentu obrotowego na wiele nam się nie zda, jeżeli nie uwzględnimy masy pojazdu, oporów aerodynamicznych, przełożenia przekładni głównej, przełożenia konkretnych biegów oraz promienia dynamicznego kół jezdnych.


tutaj akurat nie ma wielkich róznic,masy pojazdow sa mniejwiecej te same,roztrzasanie aerodynamiki bety czy golfa to juz przesada,przełozenia chyba oczywiste ze diesel ma sporo mniejsze niz benzyna z uwagi na mniejszy zakres obrotów uzytecznych i wyzszy moment,pierwsza setke zamykam w ok 7 sek i przy 215-220 jest zamkniety obrotomierz na V begu i wiecej nie wycisne chodzbym sie zes...na szybszej skrzyni 240 jest do osiagniecia bez problemu jak na poj 1.9 w dieslu to juz chyba dobrze(w codziennej jezdzie uprzyjemnia życie :mrgreen: ),a beta 3.0 jak dobra to 250 powinna pociagnać moze wiecej nawet,ale na to wpływa juz wiele czynników.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2010-01-19, 10:52   

Na prostej golf bez problemu wygra, na torze BMW. BMW lepiej się prowadzi ma lepiej niestopniowane przełożenia i zdolny kierowca nawet mała 320 może skopać dupsko nie jednemu.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Gieniu 


Motocykl: VFR 750f
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 334
Skąd: Wierzbica Dolna
Wysłany: 2010-01-20, 15:15   

SOVIETVW, a powiesz co masz zrobione w tym golfie???
_________________
oto moja była Etka:D
http://www.fotosik.pl/pok...bc5098b042.html
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/29428
Moja VFR-a
http://grzesiekgieniu.fotosik.pl/zdjecia/1.html
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13