» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 12:26
Świeca - jaką stosować? - MZ
Autor Wiadomość
vatter
[Usunięty]

Wysłany: 2005-11-04, 13:41   Świeca - jaką stosować? - MZ

Cześć. Mam pytanie. We wakacje jeździłem na świecy iskra F95PS i mogłem jeżdzić ile wlezie, ale przeczytałem, ze powinno sie zakładać ngk B8HS, lub isolatora ZM14-260. Kupiłem te świece założyłem i mi się na nich bardzo motor teraz grzreje, a jak wkręce iskre95PS do sie prawie wogule nie grzeje. Czy mozna jezdzić na tej Iskrze??
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2007-02-25, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-11-04, 14:22   

powinieś jeździć na świecy z dobrą wartością cieplną. Silnik musi mieć swoją temperaturę aby dobrze pracował. Jeśli chcesz iskre to typ iskra F100S
 
 
     
vatter
[Usunięty]

Wysłany: 2005-11-04, 14:29   

A na iskrze F95PS mogę jeździć??
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2005-11-04, 15:25   

no ja mam taka i jezdzi elegantarsko
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-11-04, 16:17   

do 150 95 do 250 100. Jeśli ktoś jeździ spokojnie 250 można założyć 95
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2005-11-04, 18:44   

jak masz swiece dobrą to po cozmieniac! co prawda producent zaleka NGK
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-11-04, 20:16   

jeździć można na wszystkim jaką nie założysz i da iskre to będzie jeździła ale wartośc cieplna świecy jest bardzo ważna więc pozdro
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-03-25, 18:00   

No tak sobie szukam i czytam o tych świecach.Pojawił mi się dość nie ciekawy problem.Moja 251 chodzi jak burza,ale ostatnio pojawia się problem.Nagle jej odbija w dekiel i ot tak sobie gaśnie gdy jest na większych obrotach(około 5 tys.),przy próbie zapalania strzela tak jakby był źle ustawiony zapłon bądź gaznik a to napewno nie to bo doprowadziłem to do stanu fabrycznego.I nie zapali,albo zapali i zapomni o problemie i już się na mnie nie gniewa i chodzi dalej,po jakimś czasie się to powtarza.A jeżeli nie zapali to wyciągam z kieszeni zapasową świecę i podmieniam i pali od buta :evil: ,i po jakimś czasie czynność się powtarza i tak w kółko i tak w kółko :evil: .Nie nawidzę takich usterek,wolę by coś już szlag trafił na amen to wtedy usterkę można znaleść bez problemu.Wniosek taki że musi być coś nie tak ze świecami,ale nie ma pewności po tych odchyłach mojej etki :roll:
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-03-25, 18:08   

ja mam iskre f95P co była cała zardzewiała, wyczyściłem druciana szczotka i smiga jak ta lala :lol:
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-03-25, 19:02   

shalashaska, to był przykład :mrgreen: ze sa nie do ubicia
jezdze na drugiej takiej samej , nowej
i nie ma roznicy
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-25, 19:30   

ja po remoncie wogule mialem problem ze swiecami,te co mialem wczesniej przed remontem to wiadomo miały prawo padnac,ale nowe tez zdychały,iskra F100 S wytrzymała moze jakies 10 km i papa,a pozniej dwie NGK,teraz juz wkrecilem trzecią i specjalnie bylem sie przejechac zeby sie dobrze dogrzala na odcinku ok 35 km i narazie chodzi ale juz wychodzilem z siebie...dojezdzam do skrzyrzowania a ona gasnie i oczywiscie mega strzał z rury :oops: ,wszyscy sie patrza co sie stało i co ja pcham etke na chodnik :x ,tak mnie to denerwowało ze yhhh
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-03-25, 19:40   

też tak miałem zaraz po remoncie, winne były świece, miały przebicia (tak mi się wydaje).

ale teraz mam inne pytanie, bo musze wkręcić świece z długim gwintem ze względu na gwint w głowicy i chciałbym wiedzieć czy lepsza będzie 95 cz 100?? i jakiej firmy bosch, iskra może ngk?? aha i czy myślicie, że te świece z np. 3 elektrodami mogą coś zmieniać w charakterystyce silnika??
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-25, 20:03   

o 3 elektordach tez myslalem ostatnio,po remoncie stare swiece beda padały bo sa zmuszone w pracy przy innych warunkach a one tego nielubieja,ja polecam Ci NGK B8HS albo Championa L4G Bosh był dobry ale kiedys,jesli juz zdecydujesz sie na boscha to zanim zaplacisz za ta swiece to obejzyj dokladnie pudełko i pzreczytaj dokladnie wszytskie napisy szczegulnie te drobnymi literkami i jak bedzie pisało made in czech albo poland to odpusc sobie,to samo tyczy sie samej swiecy wyjmij ja z pudelka i tez obejrzyj,kupuj tylko jesli bedzie niemiecka inaczej kasa wywalona w błoto,dzis ciezko o dobrego bosha,ja smigam na NGK ale nie wiem czy dostaniesz B8HS z długim gwintem...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-03-25, 20:22   

no musze mieć coś z długim, tak będzie bezpieczniej. to z boscha rezygnuje napewno, zresztą też ostatnio słyszałem troche o tych świecach. może się skusze na 3 elektrodową ngk lub champion jeśli dostane takie.
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-03-25, 20:26   

ja mam świece z 3 elektrodami, w listopadzie kupiłem z jedną, ale zaraz wróciłem spowrotem do 3 elektrod. różnica jest taka że na 3 elektrodach łatwiej mi zapala jak jest chłodno albo za duzo oleju naleje, co prawda moje odczucia są subiektywne bo ta nowa którą kupiłem niebyła dobrze dogrzana. :)
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-25, 20:59   

to napisza jakiej firmy ta swieca i z jakim oznaczeniem,no i jak sie sprawuje moze te sie skusze... :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-03-25, 21:56   

Ja też miałem ten problem po remoncie.... przejechałem parę km i nowiótka NGK do wywalenia :? Teraz założyłem chwilowo Iskre f75 i nie ma z nią problemu, ale w poniedziałek kupię nową NGK :D Miałem jeszcze za uboga miesznkę paliwo powietrze, więc sie miała prawo przegrzać...
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-25, 22:05   

ale jesli na nowiutkiej NGK jezdziles takze pzred remontem to miala prawo pasc,jesli chodzi o iskre F 75 to zgadzam sie umnie tez dawała rade :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-03-25, 23:44   

No własnie nie jeździłem, założyłem ją dopiero po remoncie, ale nie dała rady...
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-03-26, 09:42   

Wiec tak... świece wieloelektrodowe w 2T to nic dobrego.... Badania wykazuja ze pozostałe elektrody dosyć mocno przepłukanie. Osobiscie kupił bym iskre 100 do 250;) Ostatnio kupiłem czeskiego Briska bo dostałem go o 50groszyy taniej od Iskry;) Jak wyprubuje to powiem;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15