» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:16
Gaźnik - ustawienie iglicy - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
dawid482 


Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 265
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-11-06, 16:18   Gaźnik - ustawienie iglicy - MZ ETZ 250

Witam ponownie.Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie ustawienia iglicy,bo nie wiem czy im wyżej jest zalożona to więcej pali czy im niżej niżej to więcej spala? Jeśli możecie to pomóżcie.Z góry wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-17, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-11-06, 16:25   

Było już o tym
Im iglica jest wyżej tym pali więcej i osiągi leprze, im niżej osiągi słabsze i mniej pali
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2005-11-06, 16:56   

Njalepiej ją ustawić pośrodku ! :x
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Merh 


Motocykl: ETZ 150
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 53
Skąd: Lubartow/lublin
Wysłany: 2005-11-06, 18:14   

osiągi nie są wcale dużo lepsze,prawie sie tego nie odczuwa szczególnie na polskim paliwie :/ ustaw na środek i bedzie dobrze
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-11-06, 18:25   

maeko napisał/a:
Było już o tym
Im iglica jest wyżej tym pali więcej i osiągi leprze, im niżej osiągi słabsze i mniej pali


Mylisz się iglicą reguluje się skłąd mieszanki paliwowo-powietrznej jeśli źle ją ustawisz motor nie będzie miał dobrych osiągów będzie za to więcej palił lub grzał się
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-11-07, 17:42   

gaźnik to wile urządzeń połączonych w jedno iglica odpowiada za mieszanke od 1/4 uniesienia przepustnicy do 3/4.
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-19, 11:52   

jak podniesiesz za wysoko iglice to motor na wolnych moze sie dusic. a osiagi czuc troche.
 
 
     
Wnuczas 
251 4ever


Motocykl: Mz ETZ 251 `90
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 171
Skąd: (WLKP) Złotów
Wysłany: 2006-06-19, 13:42   

Ja wiem z doswiadczenia ze jesli ustawisz na najmiejsze spalanie to motor idze jak motorynka !!! Musisz sobie sam zobaczec jak bedzie Ci najlepiej czy jesli bedzie ustawiona najnizej czy bedzie sie dobrze jezdzic czy to CI bedzie pasowac...a jesli nie to sobie przestaw na jak najwyzsza i tyle a jesli to Ci nie bedzie pasowac to po srodku..wybiez jakis warjant i tyle na ten temat. Kazda mz reaguje choc w 10% inaczej :p
Pozdro All
_________________
Czerwona Mz ETZ 251 1990r.

http://s119.photobucket.c...Mz%20Etz%20251/
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-19, 17:17   

jak ustawilem na najwyzej to mi oj duuuzo paliii.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16