» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2010-06-13, 10:58
ETZ MZ 251 Błotnik Plastik
Autor Wiadomość
lipek9322 

Motocykl: Etz 251
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Gryfice
Wysłany: 2010-05-29, 17:55   ETZ MZ 251 Błotnik Plastik

Witam.
Kupiłem sobie błotnik plastikowy tylko jedna cześć i chciał bym aby mi ktoś pomógł przerobić z metalowego na plastikowy a Mianowice powiedzieć jak go zamocować lub znaleźć druga część tego błotnika. Z góry dziękuje za pomoc
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-05-29, 18:43   

Kombinuj, koledzy z forum wszystkiego za Ciebie nie zrobią.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
lipek9322 

Motocykl: Etz 251
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Gryfice
Wysłany: 2010-05-29, 19:09   

Tak wiem ale chociaż można mi powiedzieć gdzie druga cześć tego błotnika dostać
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-05-29, 19:30   

jakbyś sie podzielił z nami informacją którą część masz to byłoby łatwiej :mrgreen: końcówke można normalnie w sklepie kupić, tą większą część czasem sie udaje upolować na allegro. Musisz mieć mocowanie świateł do plastikowego błotnika, inne jest. Poza tym BYŁO 100x na forum!!!
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2010-05-29, 19:58   

Użyj "szukajki". :wink:
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
lipek9322 

Motocykl: Etz 251
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Gryfice
Wysłany: 2010-05-29, 20:16   

Mam kącówke.
A może mi ktoś wytumaczyc jak przymocowac lampy i kierunki
 
     
Więckoś_102 
MoTóR


Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 160
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-05-29, 20:26   

ta większa częśc błotnika jest jeszcze w sklepie w moim mieście (ostatnia sztuka) kosztuje 99 zł. A lapmy i kierunki panie kolego montuje sie do uchwytu pasażera, do uchwytów których nie było przy oparciu z wersją z blaszanym błotnikiem, więc kombinuj..
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r.
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-05-29, 21:07   

Więckoś_102 napisał/a:
więc kombinuj..

Jak chce niech kombinuje, może się czegoś nauczy ale niech nie zadaje śmiesznych pytań. Są tacy co budują motocykle od podstaw i nie zadają pytań na forum "jak połączyć piastę CZ z felgą MZ ?" itp. tylko to robią.
lipek9322, kolego, siadasz przed motorem otwierasz browara i gapisz się, po jakimś czasie rozwiązanie samo przychodzi do głowy :wink:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
lipek9322 

Motocykl: Etz 251
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Gryfice
Wysłany: 2010-05-30, 08:15   

Dzieki za pomoc. z lampami sobie poradze ;)
a blotnik przerobie lub kupie
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-05-30, 18:01   

ale czy jest sens przerabiania metalowego na plastik? po co to? jak to bedzie wyglądać? no i jeszcze mocowanie lampy z kierunkami juz nie wspomne ze jest inna rama pod plastik....
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-05-30, 18:57   

kamilETZ napisał/a:
ale czy jest sens przerabiania

kamilETZ napisał/a:
po co to?

Bo tak
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-05-31, 19:21   

to co zbudowałeś to luX malina.... ale naprawe nie widze powodu aby kaleczyc metalowy błotnik....
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-05-31, 19:35   

Aja wcale nie mówię że go zbudowałem, ja zbudowałem inne. Błotnik można skaleczyć gdy właściciel ma takie kaprycho, wszyscy w dzisiejszych czasach spuszczają się nad 100 % bo sami nie potrafią obmyślić dobrej przeróbki oryginałem a to jego sprzęt i skoro zapłacił to niech se przerabia.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-05-31, 20:13   

tylko że to wyjdzie folklor :wink: Mz nie nadaje sie na takie przeróbki.... tak samo jak ludzie kalecza junaka... wiem to czyjś wybór i zabronić tego nie można tylko się wypowiadamy na ten temat
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-05-31, 22:24   

kamilETZ, masz tyle lat co ja więc chyba pamiętasz czasy gdy kiedy chciałeś mieć choppera to albo płaciłeś kosmiczne pieniądze za zdezelowaną japonię albo przerabiałeś jakiegoś Junaka, AVO, czy ruska. Część z nich która jeździła to była na prawdę wieś ale kilka bylo na prawdę świetnie przerobionych, Junaki w sztywnych ramach, ze zbiornikami od sportstera i z suchym sprzęgłem, takie czasy były. Nie popieram chlastania oryginalnego zabytka ale jeżeli ktoś ma ramę, silnik i mało kasy... MZ nadaje się do przeróbki na wszystko.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2010-05-31, 23:28   

Pamietam pamiętam mam nawet kolegę co miał kiedyś z 10 lat temu junaka przerobionego na choppera z kołem tylnym od golfa... ciekawie to wyglądało z drugiej srony było szkoda i coś sie robiło patrząć na poprzerabianą ramę której nie szło cofnąć do oryginału ale cóż... wiem też że ciekawe projekty idą w parze z kasą.... i za oryginalność sie płaci...w temacie poruszamy kwestię obcięcia połowy metalowego błotnika i dołożenia plastikowego noska... mysle że na estetyce to nie zyska....
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16