» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN



 Ogłoszenie 

Zakończenie sezonu 2018


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2013-12-23, 21:11
Zalety i wady osłon na nogi w trophy.
Autor Wiadomość
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 583
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-26, 11:06   Zalety i wady osłon na nogi w trophy.

Proszę posiadaczy osłon o podzielenie się doświadczeniami z ich użytkowania.Jak jest w obsługą wajhy biegów i pedałem hamulca?Patrząc na zdjęcia wydaje mi się ,że jest mało miejsca między wajhą i osłaną.Biegi trzeba zmieniać czubkiem stopy??Druga sprawa czy drgania silnika przenoszą się na osłony?
Pytam bo mam takie oslony i nie wiem czy jest sens je zakładać.
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
tomek8484 

Motocykl: mz ts250 73r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 251
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2010-04-26, 20:14   

mam osłony ale w ts 250 i dla mnie jedną wadą jest fakt że stawiają dość spory opór powietrza,co czuć
_________________
moja mz ts 250 po remoncie http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=10482
 
     
matmax 
................


Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 555
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-04-26, 20:34   

studefix, moim zdaniem osłony na nogi w Trophy to same zalety...
Nadają motocyklowi niepowtażalny wygląd. Podnoszą jego wartość a przy okazji chronią od wiatru.
Opór powietrza z pewnością będzie większy, jednak to nie motor sportowy tylko zabytkowy.
Ponadczasowy wygląd i zazdrosne spojżenia przechodniów są tego warte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
www.starymotor.blogspot.com
www.motokrym.blogspot.com
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 514
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2010-04-26, 21:07   

No wyglada fajnie, ale juz masz wiecje rozkrecania jak dobierasz sie do kapy zapłonowej. Blacha cienka , trzeba uwazac na znieszczenia, zeby nie dostac zwirem czy kamieniam spod koł tylnonapedowej puszki itp... Blacharka oslon tez lekko wqrza ;_)
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 583
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-27, 12:35   .

Założyłem i powiem wam że :
-gorszy jest dostęp do dzwigni zmiany biegów, szczególnie przy wrzucaniu wyższych przełożeń.Trzeba operować samym czubkiem buta.Może to jednak kwestia przyzwyczajenia.
-blachy dotykają silnika przez klekoczą , ale może uda mi się je nieco podnieść w górę( chyba w uszach przy baku jest regulacja).Blachy porysowały mi dekle :evil: , które parę dni temu przepolerowałem po zimie.
Cieszę się że osłony są na tyle wysoko ,że nie szlifuje nimi na zakrętach , jak to bywa w jawce kaczce.
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 514
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2010-04-27, 12:48   

Musisz sie postarać o gumy , bo właśnie miedzy deklami bedzie rysowalo.
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 583
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-27, 17:29   

Macie jakiś pomysł z czego zrobić te gumy??Jakiej grubości powinna być guma??
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4132
Skąd: Grudziądz, Olsztyn
Wysłany: 2010-04-27, 19:23   

Mam pomysł: chromowane kedry z allegro, mam takie w SHL-ce pod zbiornikiem i w okół szyby i w Jawie Skuterze na osłonie gaźnika. Fajnie to wygląda i dobrze się spisuje.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-27, 19:53   

w Jawce mam kedry z starego okna

http://www.allegro.pl/ite...ra.html#gallery

http://www.allegro.pl/ite...na.html#gallery

W Jawce też jest cudem wbicie jedynki ( do góry) dlatego zawsze zakładam tzw glany, w trepach nie ma bata nie wbije się.
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2575
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2010-04-27, 21:17   

ja mam takie osłony w tropiku gumy zrobiłem ze starej starowskiej dętki i jest ok
kapy silnika się nie rysują,co prawda mają znak po gumie ale wystarczy przetrzeć sznatka z pasta tempo itp i jest ok
co do biegów i hamulca kwestia przyzwyczajenia ja mam nowe szczęki więc hamulec bierze od razu nie muszę wciskać mocno i jest dobrze
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 583
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-28, 21:16   

Skończyło sie na założeniu uszczelelek z drzwi , nawet fajne beżowe w kotłowni znalazłem.
rastuch,gdzie kupiłeś szczęki??
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2575
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2010-04-29, 15:48   

w motoryzacyjnym pasują od etz 250
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 583
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-29, 19:16   

Mam nowe od etz 150 (na koło 16cali), z tego co pamiętam to chciałem je założyć i nie pasowały :?:
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2575
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2010-04-29, 23:09   

od etz 250 pasują :mrgreen:
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 28
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2710
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-05-01, 00:15   

Od ETZ 250, nie patrz na to ile ma cali. Motocykle MZ o pojemności silnika 250 mają zawsze średnice bębnów 160 mm a mniejsze motocykle o poj. 150 mają średnicę 150 mm.

pzdr
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
mbiesiek 

Motocykl: MZ ES250/2,TS250/1
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 36
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2010-05-18, 21:49   

Panowie mam prośbę o wymiary dolnego mocowania osłon, ewentualnie jakąś fotkę, może ktoś dorabiał, lub ma zbedne chetnie odkupię. Na chwile obecna zamontowałem w mojej Tropce jakieś podruby i mam z tym same problemy, bo nie moge włąściwie ustawić osłon.
 
     
tropik250 
MZ 250

Motocykl: MZ ES 250/2 TROPHY
Wiek: 24
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 7
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2010-05-31, 14:58   

Ja mam w swoim tropiku osłony.
Nie przeszkadza mi to w zmianach biegów ani trochę. Blachy tez nie rysują mi deklów silnika tylko trochę wytarła mi się farba na zbiorniku paliwa (mam przy zbiorniku uszczelkę, ale z bardzo twardej gumy). Trzymają się mocno i nie klekoczą o nic. Jedyna wada jest taka, że jeżeli chcę się poszaleć trochę w trudnym terenie to nie można za bardzo nóg wystawić do przodu. Ale po za tym nie widzę w tym żadnych innych wad.
_________________
MZ ES 250/2 TROPHY
To jest dopiero maszynka. :-D
 
 
     
benm323 
benm


Motocykl: MZ Trophy ES250/2
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 16777215
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: 2013-03-12, 08:58   

Koledzy mam osłony nóg, natomiast brakuje mi blach i czegoś jeszcze żeby je zamontować. Znalazłem na All mocowanie bo baku (link poniżej), ale nie wiem czy jeszcze jakieś elementy są potrzebe? Proszę o poradę. PZDR
http://allegro.pl/mocowan...3086513733.html
_________________
benm323
 
     
Alan74 


Motocykl: Trophy 68r, Vs 1400
Wiek: 44
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-12, 10:55   

benm323, - tak to jest ten element potrzebujesz jeszcze mocowania dolne- obejma na ramę + dwie łapy oraz górne mocowanie pręt spinający - zwykły gwintowany z dwóch stron można zrobić samemu.
_________________
motorowery Żak i Ryś, SHL, BMW R-35, na stanie MZ ES - Trophy 68 r i VS 1400
tel. 501 - 483 - 559
 
     
benm323 
benm


Motocykl: MZ Trophy ES250/2
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 16777215
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: 2013-03-12, 11:33   

Alan74 można zrobić samemu mocowania dolne- obejma na ramę + dwie łapy. Jak to wygląda?
_________________
benm323
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15