|
Kanuni 3 wheel (Ucteker) |
Autor |
Wiadomość |
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-05-27, 21:42 Kanuni 3 wheel (Ucteker)
|
|
|
Za dużo o nim nie znalazłem, jedynie dane techniczne chyba po turecku i jedną fotkę. Może ktoś z was ma więcej informacji na ten temat ?
ÜÇTEKER
Motor Tek silindir, 2 zamanlı
Silindir Çapı 75.50 mm
Piston Stroku 65 mm
Silindir Hacmi 291 cm3
Sıkıştırma Oranı 10:1
Güç 17 kW 5500 dev./dak.
Ön Fren Hidrolik Disk Fren
Arka Fren T ambur Tipi
Max. Moment 27.4 Nm 5200 dev./dak.
Şanzıman 5 vites
Şarj Dinamosu Trifaze, 14 V, 15 A
Akü 12V, 9Ah
Ateşleme Elektronik
Ön Süspans. Teleskopik
Arka Süspans. Hidrolik
Ön Süspans. strok. Çift Amortisör175 mm
Arka Süspans. strok. 185 mm
Maksimum Yük Kap. 425 Kg |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 7479 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-06-01, 17:38
|
|
|
Polak jak jedzie na lans, to wyrywa jednego lachona i mu miejsca starczy. A jak Turek chce cały harem pomieścić, to musi kombinować |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|
|