» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-21, 20:14
Jakie są różnice miedzy MZ ETZ 250 a 251? Która jest lepsza
Autor Wiadomość
PM2Z 
Zlotowicz


Motocykl: Yamaha Diversion
Wiek: 42
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-02-03, 08:00   

dla ogólnego bezpieczeństwa powinniśmy wszyscy w swoich etkach zdemontować hamulce, by ktoś przypadkiem nie hamował na zakręcie :mrgreen:
_________________
Najdłuższa traska na MZ? 6516 km - wspaniały motocykl!
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-03, 09:50   

przypominam ze najbardziej zdradliwym hamulcem jest hamulec tylny;)
 
 
     
PM2Z 
Zlotowicz


Motocykl: Yamaha Diversion
Wiek: 42
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-02-03, 10:35   

to też go usunąć :mrgreen:
_________________
Najdłuższa traska na MZ? 6516 km - wspaniały motocykl!
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-02-03, 10:39   

poco odrazu usuwać, poprostu trzeba dostosować prędkość do panujących warunków i zawsze się wyhamuje i z łatwością pokona każdy zakręt (i kto to mówi :mrgreen: )

ale jazda na mz to prawdziwa przyjemność!!!
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-02-03, 15:15   

już kilka razy o tym wspominałem ale polecam wszystkim lekture " Motocyklista doskonały " rozwieje wiele wątpliwości :!:
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
bimoto 

Motocykl: MZ ETZ 250
Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 45
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2006-03-01, 19:16   

ale tylny w etkach jest zadzwiajaco skuteczny . :) hmm zdradliwy to chyba jak w kazdym bo wydaje sie ze mozna mocno zahamowac przed zakretem a tu dupa ja raz tak simkiem bym w pole nie wylecial
 
     
Zoltanno 


Motocykl: MZ ETZ 251, AWO, OSA
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-03-01, 20:10   

jasna sprawa kazda mz jest jaka jest i za to je KOCHAMY przeciez!!!!!

nie wazne jaki model czy typ. wazne zeby do przodu i ku zadowoleniu jej uzytkownika.

ja zadowolony jestem, bo co narzekac i po co?? na 250 swoimi czasy sie jezdzilo i byla to pierwsza MZ jakiej dosiadlem i zawsze bede mial dobre wspomnienia, mam 251 bo byla okazyjnie i w dobrym stanie. a wrazenia tez sa pozytywne

pozdro

PS. moj kolega dawno temu mial mz etz 150 ktora brala 250(1)!!
wiec 150 tez trzeba wlaczyc do rywalizacji o Vmax w kategori mz :mrgreen:
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-03-04, 11:58   

ja narzekam tylko na jedno :) :) spalanieeeeee przy energicznej jezdzie :) tak to same plusy
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-06, 22:44   

no niestety etki nie naleza do ekonomicznych motocykli :D
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2006-03-08, 13:27   

spalanie w mojej mz max 5 litrów w tamtym roku min niecałe 4
 
 
     
bartekm11 
Bartekm11


Motocykl: 251
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 28
Skąd: Krosno
Wysłany: 2006-03-08, 16:39   

duze spalanie tzn ile???moze w miescie duzo wychodzi ale na trasie przeciez jest gitara...ja grzejac na trasie z bagazem 90~110 a moze i wiecej czasem to powyzej 5/100km nigdy nie wyszedlem..a przeciez wiadomo ze ona lubi obroty...ja z tego co zauwazylem to krecac silnik i tak wysoko na trasie jest spoko...ile wam bierze????
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-09, 21:37   

chyba zartujesz,90-110 i niewyszła ci z 5l jasne hehehe,to albo masz silnik od simsona,albo poisz ja samym powietzrem,ale to i tak nie możliwe,owszem pali mało w trasie ale przy ekonomicznej jezdzie ktora dla mz to ok 80km/h do tej predkosci najmniej pali i jak jedziesz na pusto to mozesz sie zmiescic w 4 l,ale przekraczajac ta granice i zwiekszajac predkosc o ok 10 km/h spalanie zwieksza sie juz o ok 1l na 100/km,wiec przy 110 napewno bys sie nie zmiescił w 6l,przynajmniej ja ci nie wierze,i wiekszosc motocykli napedzanych silnikami 2T tak ma,ze wzgledu na taka a nie inna charakterystyke tych silnikow,a moze licznik Ci zle pokazuje,ja jak jechałem z kumplem na woodstock czyli dwie osoby po ok 75 kg i ok 35 bagazu na odcinku 202 km spaliła mi dokładnie 12 litrow,srednie predkosc w trasie ok 80-85 km/h i naprawde ostrozne obchodzenie sie z gazem,uwazam to i tak za niezły wynik przy takim obciazeniu,dojechałem pod dom i było sucho w baku...

[ Dodano: 2006-03-09, 21:41 ]
a przy ostrym dzidowaniu w terenie albo po miescie to 7l nie raz poszło...i nie ma co sie oszukiwac jak sie daje to one biora,a takie bajki ze 90-110 i z 5l ci niewyszła to mzoesz dzieciom opowiadac...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-03-09, 21:59   

STRASZNE!!!!!!!!!!! tyle pali MZ mojego ojca Kawasaki (440ccm) pali nie więcej niż 5 litrów i to o mieście
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
bartekm11 
Bartekm11


Motocykl: 251
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 28
Skąd: Krosno
Wysłany: 2006-03-09, 22:13   

powazanie, po co mialbym bajki pisac..nie musisz mi wierzyc...zazwyczaj jezdze 80~90, ale raz zrobilem probe( czesto jezdze na trasie krosno krakow ok 200km)....na calej trasie nie schodzilem z 4tys obrotow, no chyba ze musialem i wynik spalania byl praktycznie identyczny( moze z pół litra wiecej na 100km)..od tamtej pory zawsze juz tak jezdze bo na 5 biegu przy 3500obr to moja sie juz nie chce ciagnac - musze wiecej odkrecac...dodam ze mam oryginalny gaznik - i nie wiem kto go ustawial ale chyba nie jest normalnie bo silnik nie ma zbyt dobrej reakcji na dodanie gazu z wolnych na postoju - kumpel co ma taki sam silnik to ma w pizdu lepsza reakcje na gaz ale i pali mu wiecej. wydaje mi sie to moze dlatego - ale powaga, mi tyle bierze...nie twierdze tez ze caly czas mialem 110....glownie ok 100, ale zdarzalo sie ze na szybszych kilku kilometrowych odcinakch mialem ponad 110 i nie zauwazylem roznicy, a silnik mam nominal tyle ze juz na wykonczeniu....a co do bagarzu z ktorym zazwyczaj tam jezdze to waski dlugi plecak mocowany wzdloz moto zaraz za mna- tak ze nie zwieksza oporow powietrza - tzn.. procz ciezaru to tak jak bym jezdzil sam....
co do miasta przy naprawde mocnym odkrecaniu na niskich biegach to masz w zupelnosci racje......
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-13, 19:19   

to chyba masz zle ustawiony ten gaznik,ok jesli ci tyle pali to jest dobzre ale tylko pd tym wzgledem,popierwsze jesli amsz zbyt uboga miesznke to silnik owiele bardziej sie grzeje cvo za tym idzie skraca sie jego zywotnosc,drugi minus takiego ustawienia to to ze uboga miesznka to takze słabe smarowanie,a pzreciez nasze silniczki sa smarowane wlasnie miesznką,zbyt mało paliwa to gorsze smarowanie,znowu tendencja do nadmiernego nagrzewania a co za tym idzie zmniejsza zywotnosc,to ze moto nie ciagnie tak jak powinno to juz inna sprawa,nawet niepowinno sie z gorki jakiejs wiekszej hamowac silnikiem,bo jak puscisz gaz to znowu zamykasz smarowanie dla silnika a obroty sa...moja do 80-85 na pusto w 4l sie miesci bez ostrych przyspieszen,ale powyzej tego plus wyprzedzanie i bagaz to jest katastrofa...ale niestety MZ nie jest dla tych co lubieja oszczedzac...

[ Dodano: 2006-03-13, 19:21 ]
ten silnik potzrebuje obrotow zeby dobrze ciagnoł a do tego tzreba zupy...no i oczywiscie silniki 2T bardzo duzo paliwa marnują,poprostu idzie w rure...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-03-15, 16:58   

Panowie...... jeśli któyś z was uważa że wiochmeńskie są simsony, po niech mi ktoś powie że moja poprzednia maszyna biła wiochą!!

[ Dodano: 2006-03-15, 17:05 ]
A i jeszcze coś dla Domino_89 .... To jest porównanie mojego moto przed i po remoncie :mrgreen:

Przed: www.miketof.prv.pl/moja_mz.jpg

Po: www.gardzin.prv.pl
 
 
     
bert41 


Motocykl: Mz Etz 251e
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 102
Skąd: Leszno/Rawicz
Wysłany: 2006-03-15, 19:49   

Przed remontem fajnie wygladała:P niezla ruina :mrgreen: teraz to zupełnie inna bajka.Można chyba tylko chylic czoła i pochwalic :D
a tak poza konkursem:Czym pomalowałes kapy?tez chciałbym taki efekt osiągnąć :oops:
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-03-15, 19:58   

ta owiewka tiger jest dobijająca:D Według mnie kształt baku w simsonie to kupa;]
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-03-15, 20:07   

hubertbaran, co do tej owiewki to kwestia gustu, ale porówkaj mojego sima od normalnego sima..... albo do komara.,.. to jest dopiero wiocha....

bert41, jak narazie jest to poprostu pomalowane matową czarną farbą w spray'u, ale niedługo bedę chciał zrobić oksydowanie na zimno, żeby efekt był trwalszy, bo jak wiadomo taka farba w spray'u dość łatwo sie sciera ;/

[ Dodano: 2006-03-15, 20:17 ]
A tak wracając do tematu..... Ja tam razwiązałem problem 250 czy 251.... Poprostu kupiłem ETZ 251 na ramie od ES 250 (ta na zdjęciu, gość miał fantazje żeby coś takiego złożyć), kupiłem rame od 250 i połączyłem wygląd 251 ze stabilnością i zaletami prowadzenia 250 :D . Najbardziej się męczyłem nad zgraniem tego wszystkiego bez przeróbek ramy, bo jak wiadomo 251 jest krótsza, więc bak jest krótszy, ale w końcu sie udało:D I mam to co chciałem :D
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-03-15, 20:19   

czytam ile ETKi wciagają gasoliny i nie wyglada to dobrze , Tropami śmigam tylko w niedziele :) i to deliktanie wiec spalanie jest ok, ale ponad 5l/100 to nie jest mało biorąc pod uwage ze mój CB w 2osoby i pełen rynsztunek (2tyg.urlop) + kosmetyczka mojej kobiety :) prędkość na trasie do 170km/h i spalanie 5,5k/100km
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14