3 bieg ETZ 250 oraz TS/1 |
Autor |
Wiadomość |
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2009-02-18, 21:43
|
|
|
Tak jak napisał hubertbaran "na wodzik działa tylko siła podczas wrzucania biegu" więc jeżeli masz dobrze zdystansowaną skrzynie to moim zdaniem nawet tajwan sobie poradzi z wrzuceniem trzeciego biegu . |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
Berol
Motocykl: ETZ, WSK
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 9 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2009-04-09, 13:26
|
|
|
"3. Zmierzyć szczeline i porównać z ta z serwisówki MZ (tu może ktoś sprawdzić i wpisać wartość ja mam to spisane na kartce w garazu i niechce mi sie isc teraz)"
Mam pytanie: między czym zmierzyć tą szczelinę?
I ile powinna wynosić ta wartość? |
|
|
|
|
dzimbo 1
Motocykl: MZ 251
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Jamnica
|
Wysłany: 2009-05-25, 20:49
|
|
|
Witam
Mam prośbę czy nie napiśał by mi Pan gdzie jest sprzęgło kołowe i jak ono wyglonda
następnie jaka jast serwisowa szczelina i jaki powinien być dystans
Mam Mz 251 Pozdrawiam |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-26, 07:55
|
|
|
pilnikiem sie zmęczysz
Nie moge powiedzieć, ze to diaksem się da, bo to karygodne by było... Ale znam takich dwóch na tym forum |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-05-27, 09:42
|
|
|
Da sie wszystko i nawet diaksem sie da lepiej jednak zaniesc do gosci frezarza. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
dzimbo 1
Motocykl: MZ 251
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Jamnica
|
Wysłany: 2009-05-27, 19:54
|
|
|
Witam
Zmierzyłem szczelinę między deklem i łożyskiem i wyszło mi 1.8mm
Znalazłem gdzieś na internecie że ta wartość powinna wynosić o.3mm
Czy to jest prawda czy szczelina serwisowa jest inna
Bardzo proszę o odpowięć
[ Dodano: 2009-05-27, 19:55 ]
Znalazłem gdzieś na internecie że ta wartość powinna wynosić 0.3mm
Pomyłka w pisowni |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
dzimbo 1
Motocykl: MZ 251
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Jamnica
|
Wysłany: 2009-05-28, 15:45
|
|
|
więc wychodzi że ma być 0.3mm
Robię podkładkę na 1.5mm i zakładam
A jaka powinna być szeroka ta podkładka na całe łożysko czy mniejsza
tak aby się opierała na niej zębatka od łańcucha czy inna
Znalazłem w katalogu części że powinna być na 40
Pozdrawiam |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-05-30, 22:39
|
|
|
łozyska sa cieńsze niz te oryginalne. Tak to juz jest z 20 letnim sprzetem. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-06-01, 10:33
|
|
|
a wiesz ile warta łozysko które ma 20 lat ? Przecież ono sie sypie jak 15latka w gimnazjum;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
KilleRart
Motórz ile wlezie
Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 103 Skąd: Chełmża
|
|
|
|
|
Raksio
Motocykl: ETZ 251
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 2 Skąd: Kisielew
|
|
|
|
|
siwalec
Motocykl: mz250etz/ gsxr 600
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Okolice Jarosławia
|
Wysłany: 2010-03-08, 20:49
|
|
|
mialem tak samo siedzialem nad tym pewnie ze 2 godziny i okazalo sie ze kolo zebate od 2 mialo lekko wylamane 2 zeby trzymaly sie ale byly minimalnie ugiete. wiec poprzegladaj dikladnie kazde kolo zebate bo to moim zdanie przyczyna. |
_________________ OdWażNi niE żYJą wiEcZnIE, aLe tChÓrZE NiE żYjĄ WcAlE!!!:D |
|
|
|
|
Raksio
Motocykl: ETZ 251
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 2 Skąd: Kisielew
|
Wysłany: 2010-03-12, 22:39
|
|
|
Dzięki. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-07-28, 14:09 3 bieg ETZ 250 oraz TS/1
|
|
|
wyskakuje lub szarpie:
Wina leży po stronie sprzęgieł kłowych i nie ma innej możliwości, mają być nacięte pod kątem 3 stopni.
Regeneracji należy dokonać w zakładzie ślusarskim lub poprzez zakup przesuwnego koła zębatego. Nie ma innej możliwości. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
Ostatnio zmieniony przez hubertbaran 2010-07-31, 22:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|