» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
3 bieg ETZ 250 oraz TS/1
Autor Wiadomość
tomeklol 


Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 421
Skąd: Złotów
Wysłany: 2009-02-18, 21:43   

Tak jak napisał hubertbaran "na wodzik działa tylko siła podczas wrzucania biegu" więc jeżeli masz dobrze zdystansowaną skrzynie to moim zdaniem nawet tajwan sobie poradzi z wrzuceniem trzeciego biegu :P .
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655


Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać.
 
 
     
Berol 

Motocykl: ETZ, WSK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-04-09, 13:26   

"3. Zmierzyć szczeline i porównać z ta z serwisówki MZ (tu może ktoś sprawdzić i wpisać wartość ja mam to spisane na kartce w garazu i niechce mi sie isc teraz)"
Mam pytanie: między czym zmierzyć tą szczelinę?
I ile powinna wynosić ta wartość?
 
     
dzimbo 1 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Jamnica
Wysłany: 2009-05-25, 20:49   

Witam
Mam prośbę czy nie napiśał by mi Pan gdzie jest sprzęgło kołowe i jak ono wyglonda
następnie jaka jast serwisowa szczelina i jaki powinien być dystans
Mam Mz 251 Pozdrawiam
 
     
PoLi1990 


Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: RŚl - CK
Wysłany: 2009-05-25, 21:27   

sprzęgło kłowe to są te 3 zęby które są na trybie po bocznych stronach... tzn


a ja mam pytanie do doświadczonych... czy takie podtarte kły można pilnikiem przejechać żeby przywrócić im bardziej szpiczasty kształt, taki jak był początkowo czy taki tryb już na śmieci??
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/14607 <- nic dodać, nic ująć !!
http://www.moje-motory.prv.pl <- moja stronka... zapraszam xD
http://www.bikepics.com/members/poli1990
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-05-26, 07:55   

pilnikiem sie zmęczysz :]

Nie moge powiedzieć, ze to diaksem się da, bo to karygodne by było... Ale znam takich dwóch na tym forum :cool:
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
PoLi1990 


Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: RŚl - CK
Wysłany: 2009-05-26, 08:06   

hubertbaran napisał/a:
równie wazna przyczyna to zniszczone sprzegła kłowe, nalezy przywrucić im poprawny zarys i naciać je z pochyleniem 3stopnie

czyli coś tak chyba można z nimi zrobić.... :D jak tak piszą... :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/14607 <- nic dodać, nic ująć !!
http://www.moje-motory.prv.pl <- moja stronka... zapraszam xD
http://www.bikepics.com/members/poli1990
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-05-27, 09:42   

Da sie wszystko i nawet diaksem sie da lepiej jednak zaniesc do gosci frezarza.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
dzimbo 1 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Jamnica
Wysłany: 2009-05-27, 19:54   

Witam
Zmierzyłem szczelinę między deklem i łożyskiem i wyszło mi 1.8mm
Znalazłem gdzieś na internecie że ta wartość powinna wynosić o.3mm
Czy to jest prawda czy szczelina serwisowa jest inna
Bardzo proszę o odpowięć

[ Dodano: 2009-05-27, 19:55 ]
Znalazłem gdzieś na internecie że ta wartość powinna wynosić 0.3mm
Pomyłka w pisowni
 
     
PoLi1990 


Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: RŚl - CK
Wysłany: 2009-05-27, 20:21   

z tego co ja wiem to powinna wynosić 0,3 mm (inne źródło mówi - od 0,2mm do 0,4mm)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/14607 <- nic dodać, nic ująć !!
http://www.moje-motory.prv.pl <- moja stronka... zapraszam xD
http://www.bikepics.com/members/poli1990
 
 
     
dzimbo 1 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Jamnica
Wysłany: 2009-05-28, 15:45   

więc wychodzi że ma być 0.3mm
Robię podkładkę na 1.5mm i zakładam
A jaka powinna być szeroka ta podkładka na całe łożysko czy mniejsza
tak aby się opierała na niej zębatka od łańcucha czy inna
Znalazłem w katalogu części że powinna być na 40
Pozdrawiam
 
     
PoLi1990 


Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: RŚl - CK
Wysłany: 2009-05-29, 14:24   

co jest powodem ze szczelina między łożyskiem a dekielkiem zębatki zdawczej sie powiększa? ja dzisiaj mierzyłem i wynosi 0,9mm. Nadlew na dekielku ma około 0,55mm a podkładka tez 0,55mm czy założyć i nic nie zmieniać ?? czy coś mniejszego dać...
dodam ze silnik był rozpierany 2 raz od nowości i podkładki są orginalne i niedorabiane...
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/14607 <- nic dodać, nic ująć !!
http://www.moje-motory.prv.pl <- moja stronka... zapraszam xD
http://www.bikepics.com/members/poli1990
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-05-30, 22:39   

łozyska sa cieńsze niz te oryginalne. Tak to juz jest z 20 letnim sprzetem.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
PoLi1990 


Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: RŚl - CK
Wysłany: 2009-05-30, 23:24   

ja mam oryginalne łożysko wiec nie zmieniam dystansu... zostawiam taki jaki był... :p
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/14607 <- nic dodać, nic ująć !!
http://www.moje-motory.prv.pl <- moja stronka... zapraszam xD
http://www.bikepics.com/members/poli1990
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-06-01, 10:33   

a wiesz ile warta łozysko które ma 20 lat ? Przecież ono sie sypie jak 15latka w gimnazjum;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
PoLi1990 


Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: RŚl - CK
Wysłany: 2009-06-01, 12:39   

15tys na tym łożysku jest przejechane... nie ma żadnych luzów wiec zostawie je, po co wymieniać :roll:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/14607 <- nic dodać, nic ująć !!
http://www.moje-motory.prv.pl <- moja stronka... zapraszam xD
http://www.bikepics.com/members/poli1990
 
 
     
KilleRart 
Motórz ile wlezie


Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 103
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2010-03-07, 10:05   

Na początek popraw swój post. Po drugie skrzynie biegów montuje się bardzo prosto wkładając cały zespół skrzyni w karter sprzęgłowy. Być może składałeś na odwrót i coś się zakleszczyło.
_________________
Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif
 
 
     
Raksio 

Motocykl: ETZ 251
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Kisielew
Wysłany: 2010-03-07, 11:10   

wszystko składałem według tego nagrania
http://www.youtube.com/watch?v=jvTwgUPvpjY
 
     
siwalec 

Motocykl: mz250etz/ gsxr 600
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Okolice Jarosławia
Wysłany: 2010-03-08, 20:49   

mialem tak samo siedzialem nad tym pewnie ze 2 godziny i okazalo sie ze kolo zebate od 2 mialo lekko wylamane 2 zeby trzymaly sie ale byly minimalnie ugiete. wiec poprzegladaj dikladnie kazde kolo zebate bo to moim zdanie przyczyna.
_________________
OdWażNi niE żYJą wiEcZnIE, aLe tChÓrZE NiE żYjĄ WcAlE!!!:D
 
     
Raksio 

Motocykl: ETZ 251
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: Kisielew
Wysłany: 2010-03-12, 22:39   

Dzięki.
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2010-07-28, 14:09   3 bieg ETZ 250 oraz TS/1

wyskakuje lub szarpie:

Wina leży po stronie sprzęgieł kłowych i nie ma innej możliwości, mają być nacięte pod kątem 3 stopni.


Regeneracji należy dokonać w zakładzie ślusarskim lub poprzez zakup przesuwnego koła zębatego. Nie ma innej możliwości.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
Ostatnio zmieniony przez hubertbaran 2010-07-31, 22:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13