» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: matmax
2009-10-18, 00:24
Silnik - Strzela z rury i nie jedzie na światłach - MZ 250
Autor Wiadomość
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-02-04, 18:41   Silnik - Strzela z rury i nie jedzie na światłach - MZ 250

Witam
Mam ETZ 250 od jakiegoś pół roku i po zimie mam następujący problem.
-MZ Ciężko odpala
-Jak odpali to wkręca się dobrze na obroty ale tylko do 3 tyś
-Jak jej włącze światła jak chodzi to gaśnie
-Wyruszam w trase i che nagle pszyśpieszyć do około 3 tyś ładnie idzie natomiast puźniej strzela mi z rury wydechowej i traci na mocy, również czasami gaśnie. Sytuacja wraca do normy jak zmienie bieg na wyszy lub zmniejsze obroty.
-I jescze nie ujade na światłach bo MZ gaśnie. A jak zgaśnie to światła się zaświecą

Po zimie wymieniłem jej akumulator opony i wyczyściłem świece.
Gaźnika się nie dotykałem jak i samego silnika.
Nie wiem co mam zrobić Jeżdże ale to nie to samo jak przed zimą no i nie moge świateł właczyć. Pomocy !!! :sciana:
Ostatnio zmieniony przez Qba 2008-02-20, 22:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-02-04, 18:48   

swiece to sobie wymien,gaznik wyczysc,jesli moto gasnie jak wlanczasz switla to pewnie jest jakas zwara.Chodz taki objaw przypomina mi czasy kiedy niemialem ladowania w mojej pierwszej MZ,dzialo sie to samo kiedy pradow jej brakowało,sprawdz ladowanie i akumulator,moze sa tak slabe prady ze wlanczasz swiatła i zbyt malo jest juz na iskre.zapodaj jej na krotko akumulator samochodowy odpal i zobacz czy bedziedzie sie wkrecac.

[ Dodano: 2008-02-04, 18:49 ]
tylko nie od jakiegos stara :D :D
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2008-02-04, 18:53   

strzela z rury mowisz simer pewnei padl olej ciagnie ? gasnie sam niespala miesznaki za duzo oleju i dlatego sam gasnie kompresja masz?????
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-02-04, 18:55   

Wietrzanin napisał/a:
strzela z rury mowisz simer pewnei padl olej ciagnie ? gasnie sam niespala miesznaki za duzo oleju i dlatego sam gasnie kompresja masz?????



tak pewnie tez ma zamało powietrza w kolach i dlatego gasnie jak swiala zapala.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomeklol 


Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 421
Skąd: Złotów
Wysłany: 2008-02-04, 19:40   

Jeżeli gaśnie po włączeniu świateł to naładuj lub wymień akumulator.
 
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2008-02-04, 19:49   

kolego soviet widze ze ty to malo miales przypadkow takich jak Dziuby bo ja tez tak mialem i simering to byl wiec niepodwazaj mojej opini jak do konca niemiales z tym do czynienia
bo umnie jak silnik chodzil bez swiatel to nawet chodzil ale jak dales mus wiatla dostal wieksze obciazenie i go zduszalo wiec co pierdzielisz ze nie simering sam na wlasnym moto tak mialem ale niekoiecznie musi byc to u kolegi
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-02-04, 20:29   

Simering raczej nie bo oleju mi nie ciągnie.
Ale popatrze na ładowanie akumulatora i na zwarcia.
Ale jak nie pomoze wycztszczenie gaźnika i jego regulacja to co mogło pujść nie tak.
Jutro rano się za to wezme bo dzisiaj nie mam siły. I wtedy wam powiem co i jak ;)
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-02-04, 21:10   

Na poczatek zrob tak jak napisał
SOVIETVW napisał/a:
swiece to sobie wymien,gaznik wyczysc,
Na zapalonym silniku odłacz kabel od AQ i zobacz czy nie zgasnie
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2008-02-04, 21:36   

Michał_22 napisał/a:
Na zapalonym silniku odłacz kabel od AQ i zobacz czy nie zgasnie

...a potem zbieraj kasę na nowy regulator...
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-02-04, 21:41   

Taaa jak raz odłaczy to nic sie nie stanie :neutral:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2008-02-04, 22:30   

Powiedz to regulatorowi w mojej byłej etz 150 - 1 kabelek sie odłączył i 40zl w plecy...
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1030
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2008-02-04, 22:36   

Dziuby, gdybyś przeleciał trochę tematów w dziale warsztat, to z pewnością o wiele więcej byś się dowiedział.
Tak dla przypomnienia, to zerknij jak wyglądają prawidłowo nazywane tematy biorąc za przykład inne i zmień nazwę swojego.
Pomocy. Moja MZ nie chodzi jak powinna. - współczuję, ale niestety na pierwszy rzut oka z tego zdania wynika, że:
1. Potrzebujesz pomocy,
2. MZ prawdopodobnie ma kulawą nóżkę, może obie, albo uwiera ją odcisk? Ewentualnie może być "pod wpływem".
Zmień nazwę tematu!
Pozdraw.
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-02-04, 23:17   

Xargo1, mi tam regler w 150 i 250 nie odmawiał posłuszenstwa...
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-02-04, 23:41   

Xargo1 napisał/a:
...a potem zbieraj kasę na nowy regulator...


ja moja wczesniejsza MZ smigalem poł roku bez akumulatora i jakos niec sie niestało.Oryginalny mechaniczny regulator tyle ze wolne obroty niemogły byc ponizej 1500 bo mogla zgasnac,pozniej wpad mi w rece jakis akumulator to zalozylem i było ok.

[ Dodano: 2008-02-04, 23:43 ]
Wietrzanin napisał/a:
kolego soviet widze ze ty to malo miales przypadkow takich jak Dziuby bo ja tez tak mialem i simering to byl wiec niepodwazaj mojej opini jak do konca niemiales z tym do czynienia
bo umnie jak silnik chodzil bez swiatel to nawet chodzil ale jak dales mus wiatla dostal wieksze obciazenie i go zduszalo wiec co pierdzielisz ze nie simering sam na wlasnym moto tak mialem ale niekoiecznie musi byc to u kolegi


tak tak a swistak siedzi i zawija,chodz podobno juz mu zmienili fuche.

co ci bede pisał o moich przypadkach,szkoda miejsa na forum.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-02-04, 23:57   

Oczywiście że można odłączyć aku ale tylko na mechanicznym, bo na elektronicznym regulatorze po prostu zgaśnie.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-02-05, 00:01   

Nie zgasnie na elektronicznym. Trzeba tylko utrzymywac wieksze obroty :wink: Baardzo duze :razz:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-02-05, 00:11   

jakies slabe regle macie :lol:

[ Dodano: 2008-02-05, 00:13 ]
ja tam mam mechaniczny DDR i niegdy na niego nie narzekalem,zadnych problemow z ladowaniem i wogule z elektryka,jedyny bardziew w instalacji MZ to mechaniczny przerywacz kierunków,reszta jak dla mnie ok,dlatego tez nie zamierzam zakladac elektronicznego regla,po co zmieniac cos co jest dobre.Przez takie ulepszanie dziesiejsze samochody sypia sie jak domki z kart,cos czego nie ma poprostu sie niezepsuje :lol:

[ Dodano: 2008-02-05, 00:14 ]
prosta zasada im mniej elektroniki tym wieksza niezawodnosc :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2008-02-05, 00:18   

Nie powinno sie nic dizac ja w swojej tez odłączalem a mam elektr 6 V i nic zlego sie nie dzialo :wink:
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2008-02-05, 00:27   

Ja tam jeżdżę teraz i w zimie, bo do pracy trzeba jakoś dojechać. Wszystko też cykało jak trzeba, kiedy przyszła odwilż zaczęły się jajca. Jadę, jadę, a tu nagle buuuu i jak już moto stawał ogień z rury, terz się głowiłem co za jajca. Zmieniłem profilaktycznie przewód wysokiego napięcia na nowy (na taki samochodowy, sylikonowy razem z fajką) problem ustąpił, moto nawet ładniej chodzi. Tobie też proponuję to zmienić jak masz już stary przewód i fajkę, może akurat pomoże, a jak nie to na pewno nie zaszkodzi.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-02-05, 07:12   

Dzięki chłopaki od teraz biore się do roboty jak będzie łądnie chodziła to wam dam znać!! :grin:

[ Dodano: 2008-02-05, 17:38 ]
Teraz mam inny problem.
Wyczyściłem Gaźnik kupiłem nową świece nowy kranik i ustawiłem pływaki.
I teraz jest taki problem że nie strzela mi z rury tylko kolanko od rury w super szybkimtepie jest żażąco czerwone. Co teraz!!!
Już nie strela ale dalej cziężko jedzie na światłach czasami gaśnie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16