problem z kierunkami [etz 250] |
Autor |
Wiadomość |
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2010-07-20, 11:12 problem z kierunkami [etz 250]
|
|
|
Siemka mam taki problem gdy zatrzymała mnie policja a jeszcze nie mam prawka to z wrażenia upuściłem motor na lewą stronę
Policjanci powiedzieli żebym " wypierdalał do domu i zrobił prawko"
W domu zobaczyłem że jak na włączonym silniku włączę kierunek w lewo to przygasają światła i gaśnie silnik co to może być? |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
bartek2801
Motocykl: mz etz 251
Pomógł: 9 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 301 Skąd: Połomia k\Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-07-20, 11:24
|
|
|
pewnie zwarcie ci gdzieś robi może urwało jakiś kabel podczas wywrotki.swoją drogą to niezle narobiłeś przed niebieskimi |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/81187
Rozróżniamy prawdziwego motocyklistę, motocyklistę - motórzystę i właściciela motocykla
|
|
|
|
|
toSterr
Motocykl: MZ ETZ 251e 91'
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-20, 12:46
|
|
|
niezle narobil, ale dzieki temu sie wywinal
Silnik nagle gasnie, czy spadaja mu obroty do takiego stopnia, ze sie zatrzymuje?
Jezeli to pierwsze, to mozliwe jest zwarcie, jezeli to drugie, to jeszcze obejrzałbym przewody masowe, czy sa dobrze przymocowane. Zobacz, czy z akumulatorem nic sie nie stalo. |
|
|
|
|
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2010-09-09, 19:45
|
|
|
Dzięki przejrzałem i okazało się właśnie zwarcie w przednim lewym kierunku dzięki za pomoc
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc napisze w starym
Mam tym razem problem ze światłem stopu warjuje ono włączając się i wyłączając oraz ze światłem pozycyjnym włącza mi się gdy przekręcam kluczyk raz w lewo czyli na pozycję zapłonu . Więc chciał bym się dowiedzieć gdzie może być zwarcie bo raczej na coś innego to nie wygląda powiem też że miałem niegroźne spotkanie z furtką |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7517 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2010-09-10, 13:48
|
|
|
Włączanie stopu może mieć 2 przyczyny - źle wyregulowany włącznik stopu w tylnej piaście albo przetarty gdzieś przewód, który styka chwilami z masą. Regulacja odbywa się poprzez poluzowanie nakrętki kontrującej pod dźwignią hamulca i obracaniem osią przy pomocy śrubokręta - oczywiście minimalne ruchy w prawo lub w lewo.
Co do pozycji - sprawdź podłączenie przewodów w stacyjce. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
|