» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
zapłon 251
Autor Wiadomość
tomaszs9999 

Motocykl: mz ETZ 251
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-07-06, 21:00   zapłon 251

Witam was. Niestety znów muszę zwrócić się do was po pomoc. Dzisiaj jechałem na światłach swoją 251. po 2 km gdy włączyłem kierunkowskaz zgasła mi, ale to było w biegu wiec gaz na opór i znów załapała. było ok. W garażu zrobiłem tak samo. Na światłach mijania i kierunku gaśnie i na samych światłach drogowych. Ale gdy dam gazu i znów spadnie na swoje 2 tyś obr to jest na jakieś 10 sek ok. I gdy zgaśnie całkowicie to jest strzał z cylindra. dostaje dziwny zapłon. W czym tkwi problem?
_________________
tomi
 
     
michal111 

Motocykl: etz 150
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 158
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-06, 21:05   

akumulator w jakim stanie? Sprawdź jeszcze ładowanie. zapłon masz elektronik czy na przerywaczu?
 
     
tomaszs9999 

Motocykl: mz ETZ 251
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-07-06, 22:02   

Zapłon na impulsatorze typu B i moduł wymieniany 3 tyg temu
_________________
tomi
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2010-07-06, 22:24   

A masz ładowanie?
Akumulator dobrze trzyma?
Jak jest zapalona to np. spróbuj użyć klaksonu i napisz tu czy też gaśnie.
Jeśli tak to coś nie tak z napięciem.
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
tomaszs9999 

Motocykl: mz ETZ 251
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-07-07, 11:29   

ładowanie jest, i klakson jest ok. A aku. mam nowy i w tej chwili po 20 minutach jazdy ma 11.54V
_________________
tomi
 
     
bartek2801 


Motocykl: mz etz 251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 301
Skąd: Połomia k\Rzeszowa
Wysłany: 2010-07-07, 15:07   

to chyba masz za słabe ładowanie bo akumulator powinien mieć chyba większą wartość jak dobrze pamiętam,a regulator jaki masz ? zmierz jakie masz ładowanie na światłach i bez nich
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/81187

Rozróżniamy prawdziwego motocyklistę, motocyklistę - motórzystę i właściciela motocykla
 
     
tomaszs9999 

Motocykl: mz ETZ 251
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-07-07, 16:15   

regulator jest mechaniczny. A ładowanie mam zmierzyć na przewodach od akumulatora?
_________________
tomi
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2010-07-07, 18:52   

Po 20 min jazdy też klakson działa dobrze? Żeby odpalić następnego dnia musisz doładowywać akumulator?
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
tomaszs9999 

Motocykl: mz ETZ 251
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-07-07, 22:10   

Jak zapalę to klakson działa bez zarzutu. Jedynie przy włączonych światłach jest trochę ciszej. Nigdy akumulatora nie musiałem doładowywać.
_________________
tomi
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 514
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2010-08-11, 22:26   

mam identyczny problem, stożek wie co jej jest...a jak strzeli z rury to szok, wyczytalem w innym temacie z takim samym problemem i koles pisal ze wymiana swiecy pomogla, jeden tez pisal zeby wymienic regulator i prostownik, a jeden zeby cewke :razz:
 
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: MZ ETZ 291
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-08-11, 22:37   

ja miałem taki problem w 251 że przy niskich obrotach brakowało jej prądu na światlach a nie mówiąc jak włączyłem kierunek to już całekiem, jak zgasła to trudno ją było odpalić i oczywiście Marcin mądry myślał myslał i wymyślił zmieniłem kabel WN i fajke ręką odjął nie przypuszczałem że coś takiego może być przyczyną a jednak teraz 251 lalunia :cool: założyłem jej stare samochodowe kable i sysunio gra, będe musiał kupić normalny kabel WN a niej ak wczesniej huju muju kupię kabel NGK i czapke także NGK i będe miał z głowy ;) może i u was jest to samo bo ja przepierniczyłem cały motor sprawdzałem czy dobre ładowanie czy nic nie popalone i jednak wyszło na kabel WN i fajke.

pzdr
 
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 514
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2010-08-25, 22:05   

no niestety, ani wymiana swiecy ani prostownika ani skrocenie kabla WN nic nie dało..oprocz tego ze motorek troszke ciszej strzeli z rury..musze ten kabel jeszcze wymienic i sprawdzic ale nie wydaje mi sie ze kabel WN ma cos wspolnego z tym ze gasnie na swiatlach i wtedy strzela z rury, ma ktos jeszcze jakies pomysły?
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2157
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2010-08-25, 22:30   

zobacz czy impulsator nie trze o płytke z czujnikiem halla
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 514
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2010-09-06, 19:56   odkryłem ameryke

impulsator nie trze...
odkryłem jednak inne dziwne zjawisko, najwyraźniej mojej etce na swiatlach i jak np wlacze migacz brakuje pradu. Twierdze tak po tym ze jak wlacze kierunkowskaz na swiatlach to lampa z przodu przygasa do taktu kierunkowskazow, i wtedy etka gasnie i jest to charakterystyczne psssyt z tlumika.
I dla tego zrobilem taki myk, podlaczylem kabel bezposrednio z aku do wtyczki przy bezpieczniku ktorego jedna odnoga idzie do cewki a druga do migaczy i swiatla stopu i wtedy problem gasniecia zanika :!: zarowno lampa na migaczach nie przygasa i etka nie gasnie. Zmierzylem miernikiem jaki prad idzie przez ten moj dorobiony kabel i wyszlo od 1,3 A do 0,8 A (zalezy od obrotow) z tego wszystkiego wnioskuje ze prad mi gdzies gubi sie na głownym przewodzie pradowym ktory idzie do stacyjki, albo na samej stacyjce albo na przewodzie ktory wraca ze stacyjki do cewki.. co o tym myslicie :?:

[ Dodano: 2010-09-11, 19:19 ]
moje obawy sie potwierdzily, w stacyjcie zasniedział styk od czerwono-czarnego przewodu w ktorym jest prad po wlaczeniu zaplonu i ktory wraca do cewki, wyczyscilem go i jak narazie jest ok
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14