» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
MZ ETZ 250 Dużo pali.
Autor Wiadomość
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-09-05, 22:07   

ja pitolę ale żeśta się rozpisaly :lol:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
Awers 
Zlotowicz


Motocykl: MZ ETZ 251e '91
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 926
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-09-05, 22:40   

Wyniki są takie:
grzybol :arrow: 4
mczmok :arrow: 2

grzybol zaliczył, mczmok niestety nie zaliczył :mrgreen: :piwo:

6 : 150 * 100 nie jest równe 4 (Kolejność wykonywania działań)
6 i 150 zapomniałeś wziąć w nawias. Zasady matematyki są jednak żelazne :arrow: do poprawki :mrgreen: :piwo:

grzybol dostał tylko 4 dlatego że wynik co prawda jest prawidłowy ale wyliczenia mogły by być bardziej przejrzyste tak żeby widać było co po kolei się w wyliczeniach dzieje - skoro już je załączyłeś, a nie musiałeś. Widzisz więc, że nie warto jest być nadgorliwym. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :piwo:

grzybol napisał/a:
do "mylylytra"

I tak właśnie kolega Grubson ma wyliczyć ile mu pali jego MZ, a nie takie dziadostwo że 8/10L a może nawet 17.
_________________
W stronę celu
http://forum.mz-klub.pl/a...php?user_id=527
 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-09-06, 00:37   

Awers, typowe zachowanie niedowartosciowanego doktorka :P

Kiedys z elektrotechniki mialem cztery piatki i jedna czworke, na co na semestr Pani doktor stwierdzila iz wychodzi mi trojka. Spontanicznie zapytalem jakto, w odpowiedzi uslyszalem "takto: :mrgreen: :twisted:

No dobra, ale musze jakos nawiazac do tematu, wiec Grubson, polecam ustawic jutro silniczek jak nalezy, bo jest to ekonomicznie w pelni uzasadnione ;)
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2010-09-06, 07:43   

Awers napisał/a:
6 : 150 * 100 nie jest równe 4 (Kolejność wykonywania działań)

Jak mnie w szkole uczyli ponad 20 lat temu to przy dzieleniu i mnożeniu jako równoważnych lecisz od lewej dla jasności :

(6 : 150) * 100 :mrgreen:
_________________

 
 
     
Grubson 

Motocykl: MZ 250
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-06, 22:10   

7L/57km przejechanych i co teraz powiecie na ten temat?

Chciałbym słyszeć konkretne podpowiedzi a nie całą masę niepotrzebnych rozmów bez konkretów w poście na podany temat.
 
     
AdamSsS 

Motocykl: była 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-09-06, 22:43   

w tym gaźniku jest pływak :?: bo widocznie leje ci się jak z kranu paliwa nie gubisz ?? bo to spalanie to po prsotu jak żyłujesz mz na maxa z plecaczkiem to z trudem uzyskać inne pomysły mi nie przychodza a w ogóle pokaż to cudo neic widzimy jak to wygląda ( z czystej ciekawości )
_________________
Moja maszynka
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17299
 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-09-06, 22:49   

Grubson, pewny jestes ?? A ogarniales cos z silniczkiem, w sensie poprawnych regulacji ? A jak z przepustnicą ? moze masz wyjechana strasznie ? Dysze ?? No ewidentnie masz cos strasznie nie tak. Tak bardzo, ze nie chce sie wierzyc w to co piszesz ;)
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
Mike.Skywalker 

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 157
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2010-09-06, 22:57   

A może coś z licznikiem nie tak i dlatego coś nie gra w obliczeniach i rzeczywiście zrobiłeś więcej km ? :D
_________________
"Wszyscy są równi a my jesteśmy motórzystami"
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7504
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-09-07, 04:14   

mczmok napisał/a:
Awers napisał/a:
6 : 150 * 100 nie jest równe 4 (Kolejność wykonywania działań)

Jak mnie w szkole uczyli ponad 20 lat temu to przy dzieleniu i mnożeniu jako równoważnych lecisz od lewej


I masz całkowitą słuszność ;) Awers, poza "mixolem" - co Ty palisz?? :mrgreen:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Awers 
Zlotowicz


Motocykl: MZ ETZ 251e '91
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 926
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-09-07, 10:14   

mczmok napisał/a:
Jak mnie w szkole uczyli ponad 20 lat temu to przy dzieleniu i mnożeniu jako równoważnych lecisz od lewej


Zwracam honor, dzielenie jest odwrotnością mnożenia i faktycznie można jechać od lewej nawet jak nie ma nawiasu i nie jest to żaden błąd. Faktycznie to mi się należy :arrow: 2 :mrgreen:

Tak więc wyniki do poprawki:
grzybol :arrow: 4
mczmok :arrow: 5
Awers :arrow: 2

:mrgreen: :piwo:

Grubson napisał/a:
7L/57km

No to wychodzi 12,28L/100km :shock:
Przy normalnej jeździe to jest 3 razy za dużo :!:
Przy takiej ilości obwinianie świecy, zapłonu, filtra, oporów toczenia było by nie na miejscu :smile:
A etkę trzymasz pod kluczem :?: bo może w nocy jak śpisz ktoś Ci podkrada tą wachę.
_________________
W stronę celu
http://forum.mz-klub.pl/a...php?user_id=527
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2010-09-07, 10:40   

Tak duże zużyciu paliwa (przy założeniu że silnik ma dobrą kondycję to znaczy rozwija pełną moc co wyklucza zatkaną rurę wydechową, kompresję) osobiście sprawdziłbym:
-poziom paliwa i szczelność zaworu paliwa w gaźniku, uszczelkę komory - może ktoś zmienił dysze :mrgreen: albo zawiesza się tłoczek ssania
-układ dolotowy czy nie zatkany, filtr itp
-wszelkiego rodzaju wycieki, bak, kranik, przewody paliwowe.

Innej możliwości nie ma moja ETZ z cyklu mieszanym przez ćwierć wieku nie wyszła ponad 6 l na 100.
Jeżeli to się zdarzyło to przyczyną były jedne z powyższych ew zatkany wydech.

[ Dodano: 2010-09-07, 10:42 ]
osobiście stawiam na jazdę na ssaniu :mrgreen:
_________________

 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-09-07, 14:31   

moja ETZ-ta na cieplym silniku po zaciagnieciu ssania, gasnie... Mozliwe jest, zeby jezdzic na ssaniu i sprzet nie gasl ??
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7504
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-09-08, 01:44   

Tak, już o tym gdzieś pisałem. Oczywiście nie jest tu mowa o w pełni zaciągniętym ssaniu, tylko o podwieszaniu się tłoczka i tylko lekko uchylonym ssaniu. Ja tak przejechałem 450km ze zlotu w Baworowej ;) No i na spalaniu się odbiło - wprawdzie załadowana dwiema osobami i 45-kilogramowym bagażem, gdzie cały czas 110 i lepiej nawet była deptana, ale jednak 7/100 mi wciągnęła...Gdzie normalnie po mieście na krótkich dystansach nie wychodziła poza 5,5.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
rafal124jdm 
Fafalmzzzz

Motocykl: MZ TS 250/ETZ 150
Wiek: 40
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 14
Skąd: ostrowiec św
Wysłany: 2010-09-22, 17:43   

mam kilka propozycji:może nie masz gumki w tłoczku od ssania , dziurawy pływak?
 
     
Ogar 
Jeb z klamy!!!


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 497
Skąd: Sanok RSA
Wysłany: 2010-09-22, 19:52   

moja tez tyle pali choc mam nowy gaznik KENTSE 84 (chinski bing) a dzieje sie tak dla tego ze zawsze krece pod "czerwone pole" i nie widze w tym nic dziwnego :piwo:
_________________
Stunt riding isn't a crime!!
Baby to są ch*je, tylko motór ma p**de.

Temat o mojej ETZ 250: http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=15923

ETZ 250 Stunt 2011 'Ksiądz mu rozgrzeszenia nie da': http://www.youtube.com/wa...o&feature=share
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2010-09-22, 19:58   

grzybol napisał/a:
Mozliwe jest, zeby jezdzic na ssaniu i sprzet nie gasl ??
ale chyba na małej predkości...co i tak ją ostro zalewa i tylko szarpie nia...
_________________

 
 
     
SNAper24 

Motocykl: mz etz 150 wsk 125
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 278
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2010-10-29, 20:26   

misq125 napisał/a:
moja tez tyle pali choc mam nowy gaznik KENTSE 84 (chinski bing) a dzieje sie tak dla tego ze zawsze krece pod "czerwone pole" i nie widze w tym nic dziwnego


to długo ci nie pozłuży jak jeździsz na najwyższych obrotach

a co do tego spaania posprawdzałeś problemy ujęte przez kolegów ?? moze jeździsz na ssaniu cały czas :D wysokie ma obroty na biegu jalowym wiem ze nie masz obrotomierza ale tak na ucho
_________________
MOJA MZ ->->->->->->->

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134247
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-10-29, 20:51   

SNAper24, czerwone pole zaczyna sie chyba od 3 tys obrotow a konczy na 6. Wiec wg. Ciebie, powinno sie jezdzic ponizej 3 tys. obr./min ? Ja po trasce latam w okolicach 4,5tysiaca do 5 i nic zlego sie nie dzieje.Przy wyprzedzaniu trzeba mocniej wykrecic bo ten manewr uwazam za jeden z bardziej niebezpiecznych, ktory po upewnieniu sie, ze mozna, winno wykonywac sie w jak najkrotszym czasie.
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
SNAper24 

Motocykl: mz etz 150 wsk 125
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 278
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2010-10-29, 21:29   

nie po prostu zrozumiałem czerwone pole to juz w granicach 7-8 tys
_________________
MOJA MZ ->->->->->->->

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134247
 
     
Kamek 

Motocykl: Plastik
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 58
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-11-05, 16:43   

grzybol, Czerwone pole od 3k? Żebym ja tyle miał chociaż na 5tym biegu ;) Zresztą co to za teoria ? 3-6k ? A potem co? Czarne pole? Czerwone pole w MZ jest od 6 do końca (8) tysięcy obr.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13